Gå til innhold

Rett eller galt å fortelle han at kona "bedrar" han?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Dette har ikek vært den minste ting, de har sendt utrolig grove meld, ikke bare med tanke på sex, men også følelser, feks at de kunne tenke hun/han var der istede for meg eller mannen.. de har godt ALT for langt.. dette er ingen liten ting.

Han svarte med at han syntes dette var veldig leit å høre og ville vite mer om hva som stod i meld osv... fikk også en melding av dama hans fra profil

"Du er faen meg så syk i huet.. Håper du holder deg langt unna Martin.. Han fortjener mye mye bedre.. Amen."

såe..tror ikke det er fred i heimen akuratt nå ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[

"Du er faen meg så syk i huet.. Håper du holder deg langt unna Martin.. Han fortjener mye mye bedre.. Amen."

Han fortjener noe mye bedre enn henne.

Men hvordan kommer du til føle hvis de to sms'rne skal reise på landsmøte o.l sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig føler jeg meg ganske mer lettet etter at jeg fortalte mannen hennes om dette, ikke bare fordi jeg vet at han burde få vite dette, men også fordi han sikkert kommer til å legge ganske strenge regler heretter..

Jeg tror nok de to er fullt klar over hva de har gjordt, og jeg tror nok de holder seg unna hverandre fra nå av..

Snakket med kjærsten min etter at jeg sendte meldingen, jeg klarte ikke holde det sjult, han ble veldig sint og kaldte meg mange småbarslige ting. Vi snakket ikke sammen før vi stod utenfor jobben min.. da spurte jeg om hva han tenkte om forholdet vårt nå osv... han ville fortsatt være sammen med meg og også dra på ferie med meg(som jeg bestillte i bursdagsgave for en stund siden) om 3 ukers tid.

Vi har hatt mange nedturer i forholdet vårt (både i min og hans handlinger), men har alltid klart å komme oss på bena igjen og elske hverandre.

Men blir det mer tull om henne nå så går jeg fra han . Det er jeg ganske sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort. Jeg har aldri vært i en sånn situasjon. Det er mange scenarioer kan kan se for meg at jeg ville ha gjort, men hva jeg faktisk hadde gjort er ikke godt å si.

Men jeg ville ihvertfall latt mannen til denne homewreckeren fått vite det. Men hvordan er jeg usikker på. Om jeg hadde tatt det opp med kjæresten min først, eller om jeg hadde gått rett til mannen hennes er ikke godt å si. En annen mulighet er jo å si det til kvinnemennesket å la henne fortelle det selv.

Uansett burde han få vite det.

Og jeg håper for din skyld at du kommer deg vekk fra denne idioten du er med nå å finner deg en som setter pris på deg heller. Du fortjener bedre.

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS.

Jeg har vært utefor nesten det samme som deg, men hos oss var det snakk om kollegaer. Jeg kan forstå hvordan du måtte ha det nå, klem til deg.

At hun sier at du er "gal i hue" er vel mest for å redde sitt eget skinn. Men dette burde både din kjærest og hun ha tenkt på for lenge siden. Det å holde på sånn som de har holdt på er helt uakseptabelt når man er i et forhold.

Hva mener kjæresten din om dette han har gjort da?

Unskylder han seg eller ser han ikke at dette har vært galt?

Hos oss har dette vært vedig vanskelig å glemme, spesielt fra min side. Fordi jeg aldri har fått noe svar på hvorfor, og hva som førte til dette sviket fra han sin side.

For jeg mener det må være en grunn til at man gjør sånt mot den man er glad i.

Det bør jo ringe noen bjeller hos de som gjør sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen.

Ja, det er mye mulig at det var/er spennende. Men tenker han ikke at kan ødelegge så utrolig mye med å gjøre dette.

Tror du at du kommer til å stole 100% på han igjen?

Jeg har ikke og tror jeg aldri kommer til å gjøre det, dessverre.

Syns du ikke det er vondt og sårende at han har utlevert sine tanker til en annen dame, som egentlig skulle vært forbeholdt deg?

Håper dere får snakket ordentlig sammen, og at du får lov til å spørre og grave om det du måtte ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det er utrolig utrolig vanskelig, iallefall å tenke på at han sendte slike meld samtidig som han var sammen meg meg, og sa nærmest de samme ordene..

jeg vet ikke, men som sakt .. vi har vært gjennom mye, og jeg er flink til å tilgi.. men det kommer nok til å ta tid før jeg stoler på han igjen.. jeg må nok ta tiden og hans handlinger til hjelp.

Nå viste det seg at det var ikke hun som hadde sendt den meld til meg fra hans profil, det var mannen selv.. han var så frustrert fordi jeg ikke svarte på meld(jeg har vært på jobb i hele dag) og ikke kona svarte på mobilen.. så han unnskyldte seg for det og begynte heller å spørre om små praktiske spm som "når fant du det ut?", "hva tror du om det?", 'fra hvilken dato ble første meld sendt?" osv.. fordi kona kom hjem en time senere ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...