Gå til innhold

Rett eller galt å fortelle han at kona "bedrar" han?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

hei..

I det siste har jeg vært veldig usikker på om kjærsten min hadde noe å skjule for meg eller ikke, fra å la meg fikle med telefonen hans gikk han til å holde på den som om den var verdt gull og grønne skoger(skrudde den av på natten med en pin-kode jeg ikke kunne osv), jeg spurte og gravde men han sa det ikke var noe, til slutt klarte jeg ikke holde meg unna, jeg fant ut av pin-koden.

Og fant ut at han og hans gifte!! besteveninne har hatt "lyst på hverandre", "vil kose sammen" "skule ønske du var i senga mi nå" osv videre, ganske drøye meldinger. Jeg blei knust og han "syns alt er så vanskeig".. jeg sa at nå skulle han enten velge meg eller han og etter noen timer med grining og krangling sa han at han ville ha meg.

Problemet her er at han sitter i et politisk styre med denne jenta, de omgås fra tid til annet, og jeg har sakt at det går greit om de er sammen på dusse styremøtene, men ikke på fritiden! jeg skal få lese alle meld de sender med hverandre og han er enig.

Denne jenta(5 år eldre enn min kjørste, han er 19) og mannen hennes giftet seg for bare 5 uker siden, og jeg kan ikke tro at hun fører han bak ryggen på denne måten.. Han har vært utrolig uvitende og snill, blandt annet invitert min kjærste på guttehelg osv. Så senest istad at han kaldt kjærsten min "kjære" på meld.

Burde jeg fortelle mannen hennes om dette? eller burde jeg la vær? han aner ingenting og er kjempeglad på kjærsten min og kona hans sitt vegne som har et så "godt vennskap", det har han selv sakt. så, hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først hadde jeg hadde definitivt slått opp med kjæresten min. Hadde ikke taklet at han "måtte" ha kontakt med den personen han var utro med. Deretter hadde jeg sagt det til mannen hennes dersom ikke kona hans eller kjæresten min hadde sagt noe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok for flink til å tilgi.. desverre.., men må sies at de har ikke gjort noe, men de har sakt veldig mye som man absolutt ikk burde si om man er gift eller i et forhold.

Kjærsten min har ikke tenkt å si noe, han har også sakt at hun ikke hhar tenkt å si noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør si noe absolutt. Denne mannen fortjener å få velge selv om han vil være i forhold med et kvinnfolk som ho, og det er ikke redelig å la han leve videre uviten under hennes kontroll.

Skulle gjerne ønske han fant ut av dette før ekteskapet var et faktum, men sannheten bør absolutt komme frem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell! Og ikke stok på mannen din! Har vært gjennom det samme selv, og etterhvert kommer det fram at det var både det ene og det andre. Begynner menn å slå av mobilen om natta med pinkode og alltid ha den i lomma - da må utroskapsalarmen gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar, er det egentlig noen som er uenige? trodde det var litt slik at det var mye uenigheter rundt dette temaet..?

jeg kommer til å vente en ukes tid å se hvordan det utarter seg(fant selv ut av dette for to netter siden), vet at kjærsten min og venninnen hans har snakket om dette og sier de må få en slutt på det, men det gjorde de nå først etter at jeg fant det ut.

Er det slik at det blir slutt på ALT tullet tror jeg at jeg lar det være.. vil på en måte ikke være med på å ødelegge et ekteskap..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig gjør jo du hennes mann bare en tjeneste om du sier i fra om dette til han.

Har du fortsatt muligheten til å komme inn på din kjærestes mobil, sende meldingene de har sendt til deg, for så å vise disse til hennes mann?

Anonym poster: b607472f638505047bfd233afed388e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mulighet til det ja... men da føler jeg på en måte at jeg er nesten like råtten mot min kjærste... om jeg på en måte misbruker det at han har lagt seg flat og lar meg overvåke samtalen nå.. kan jo sitere og/eller be mannen hennes skjekke opp samtaleloggen hennes.

Jeg kjenner ikke mannen hennes, og de bor et par timer unna oss, så jeg har ikke mulighet til å kontakte han på annen måte enn over facebook eller finne nr hans og sende meld.

hvordan ville dere fortalt han det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...så utrolig trist og vondt..Håper han er ærlig med deg nå da :(

I ditt tifelle ville jeg fortalt det. De har bare vært gift i 5 uker og allerede driver hun på sånn? Kjipe kjipe dama. Stakkars mannen hennes og typen din er en stor dritt som driver på sånn mot deg.

Jeg hade sent mannen en melding via facebook og sagt hva jeg hade lest og at jeg beklaget at det var jeg som fortalte han det.

Lykke til, tenk deg godt om før du bestemmer deg for hva du vil gjøre, du vet best selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du skal kunne stole på han, bør han kunne la mobilen ligge på bordet selv når du ikke er i rommet og uten pin-kode.

Dessverre er det jo sånn at mange (menn og kvinner) lyver til de blir tatt på fersken. Ord kan derfor ikke være nok, det må også handling til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er sikker på at de ikke har gjort noe fysisk? Det hadde ikke jeg vært ut i fra de meldingene der..

Hvis du skal si i fra så syns jeg du bør ringe, ikke sende sms/facebook.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det skjedd noe annet enn at de har snakket sammen?

Hvis ikke, synes jeg de kan ordne opp i dette selv, uten at andre blander seg inn.

Det er ganske annerledes at det bare har vært noen meldinger, og ingenting har skjedd, enn at de har hatt sex osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Ikke legg deg i andres saker. Oops, for sent...

Anonym poster: 6f80131a0893ae33708df844db0cbeca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har lyst til å få vite det så tidlig som mulig hvis kjæresten er utro.... Folk får ta ansvar for egne handlinger og oppføre seg slik at de ikke sårer andre eller trår over moralske grenser. Hvis ikke, får de bare akseptere at andre mennesker reagerer.

Jeg ville blitt dypt ulykkelig men innerst inne takknemlig hvis noen fortalte meg at mannen min var utro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cuntzilla

Jeg hadde ikke fortalt det til han. Det får være deres sak.

Hadde jeg kjent han godt hadde det vært noe annet, men jeg hadde fremdeles fått dama hans til å fortelle det heller. Si at hun får ta den samtalen, hvis ikke gjør du det.

Synes forøvrig ikke overtrampet er så forferdelig alvorlig, det er iallefall veldig langt fra uvanlig. Det skjer meg hele tiden (som mottaker av mld fra lykkelig gifte menn). Skjønner godt at det slett ikke er hyggelig for kjæresten, samtidig så tror jeg ofte at det ikke er stort mer enn en fantasi, en tanke det er spennende å leke med uten at det ville falle en inn å være fysisk utro eller forlate kjæresten.

Dog så er det nok også noen ganger å leke med ilden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske naivt å tro de ikke vil fortsette - det er jo bare å slutte å sende meldinger, og å legge inn et ekstra styremøte eller to i timeplanen.

Også ganske naivt å tro at de ikke har gjort noe enda ut fra de meldingene.

Hvordan tok mannen det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt latterlig å lage sånt oppstyr på grunn av noen meldinger de har sendt hverandre.

Tenk om alle hadde reagert sånn for den minste ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...