Gå til innhold

Type som er besatt av dama mi!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Misforstått? Det hjelper ikke hvor snill han er, hvis han fremdeles søker kontakt med deg selv om han i et helt år har visst du har kjæreste så er det noe galt med ham. Han kan sikkert ikke kontrollere hva han føler for deg, men handlingene kan han kontrollere, altså har han å holde seg unna deg. Det han driver med er respektløst både overfor deg og typen din.

Vel, når jeg fikk kjæreste sa jeg til han at det føltes feil at han hele tiden tok kontakt med meg og spurte om jeg ville finne på ting med han. Så var det en god stund der jeg ikke hørte noe fra han, før han igjen sakte med sikkert snek seg tilbake. jeg prøvde å snakke med han igjen, og da sa han at ha syns jeg var en veldig snill og kul person, og han hvert fall ville være venn med meg. Møtte han fremdeles aldri noen av gangene han spurte, og når han begynte å mase om at jeg skulle overnatte hos han (med flere venninner + kompiser av han altså) syns jeg det gikk for langt og sa igjen at jeg har kjæreste og da gjør ikke jeg slike ting, ville i grunn ikke ha gjort det uansett.. og når han fremdeles ikke sluttet å mase har jeg slettet han fra face. Kan også nevne at jeg under hele denne perioden har hatt han blokkert på facechat, altså man kan fremdeles sende meldinger men jeg står alltid som frakoblet for han.

det første halvåret vi ble kjent så skjønte jeg ikke en gang at han likte meg, trodde han bare var en litt merkelig fyr, men helt ok/hyggelig å snakke med i blant, men ville ikke møte han her heller. Så kommer det frem at han liker meg, jeg sier at jeg dessverre ikke føler det samme for han, men han fortsatte å mase. et halvt år senere fikk jeg meg kjæreste, og resten av historien har dere over :)

Anonym poster: d45fbb9809f3bc3a46d18a6ae718cecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, når jeg fikk kjæreste sa jeg til han at det føltes feil at han hele tiden tok kontakt med meg og spurte om jeg ville finne på ting med han. Så var det en god stund der jeg ikke hørte noe fra han, før han igjen sakte med sikkert snek seg tilbake. jeg prøvde å snakke med han igjen, og da sa han at ha syns jeg var en veldig snill og kul person, og han hvert fall ville være venn med meg. Møtte han fremdeles aldri noen av gangene han spurte, og når han begynte å mase om at jeg skulle overnatte hos han (med flere venninner + kompiser av han altså) syns jeg det gikk for langt og sa igjen at jeg har kjæreste og da gjør ikke jeg slike ting, ville i grunn ikke ha gjort det uansett.. og når han fremdeles ikke sluttet å mase har jeg slettet han fra face. Kan også nevne at jeg under hele denne perioden har hatt han blokkert på facechat, altså man kan fremdeles sende meldinger men jeg står alltid som frakoblet for han.

det første halvåret vi ble kjent så skjønte jeg ikke en gang at han likte meg, trodde han bare var en litt merkelig fyr, men helt ok/hyggelig å snakke med i blant, men ville ikke møte han her heller. Så kommer det frem at han liker meg, jeg sier at jeg dessverre ikke føler det samme for han, men han fortsatte å mase. et halvt år senere fikk jeg meg kjæreste, og resten av historien har dere over :)

Anonym poster: d45fbb9809f3bc3a46d18a6ae718cecb

Da har du jo gjort ditt for å be ham holde avstand. Kanskje du kunne sagt til ham at hvis han ikke gir seg med meldingene så sier du i fra til typen din, og oppgir navn og adresse til ham. Jeg forstår jo at du vil ordne opp på egen hånd, men jeg hadde ikke likt det der hvis jeg var kjæresten din. Han avvikeren der er jo respektløs mot ham også som ikke respekterer forholdet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du jo gjort ditt for å be ham holde avstand. Kanskje du kunne sagt til ham at hvis han ikke gir seg med meldingene så sier du i fra til typen din, og oppgir navn og adresse til ham. Jeg forstår jo at du vil ordne opp på egen hånd, men jeg hadde ikke likt det der hvis jeg var kjæresten din. Han avvikeren der er jo respektløs mot ham også som ikke respekterer forholdet deres.

Har slettet han fra facebook og etter det har jeg faktisk ikke hørt noe mer fra han :) Så tror det går bra nå. Forteller alltid kjæresten min alt han har sagt og gjør, og han liker det jo så klart ikke, og om han starter igjen med å ta kontakt så burde jeg kanskje få kjæresten min til å si ifra som du sier...

Anonym poster: d45fbb9809f3bc3a46d18a6ae718cecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slettet han fra facebook og etter det har jeg faktisk ikke hørt noe mer fra han :) Så tror det går bra nå. Forteller alltid kjæresten min alt han har sagt og gjør, og han liker det jo så klart ikke, og om han starter igjen med å ta kontakt så burde jeg kanskje få kjæresten min til å si ifra som du sier...

Anonym poster: d45fbb9809f3bc3a46d18a6ae718cecb

Det synes jeg var bra gjort av deg, både for din egen del (kjipt å holde dette for deg selv og ikke dele det med typen) og hans (da holder du ikke noe hemmelig for ham).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har kjæreste. Er en fyr som har vært forelska i henne i 2 år eller no. Problemet er at han ikke gir opp og hele tia stalker henne og sender henne melding.

Anonym poster: 3172f7823fe95330331b0d8111ab00d4

Jeg synes du bør si til henne at hun får si ifra til ham på en måte som ikke kan misforstås: hun vil ikke ha kontakt med ham noensinne. Hvis hun ikke får seg til å gjøre dette ut fra en misforstått oppfatning om å "ikke ville såre" så krever du å få navnet og adressen hans, og sier i fra selv. Dette burde hun kunne klare. Han fyren respekterer hverken deg eller dama di, og det kan du ikke akseptere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Joda så lenge folk behandler meg dårlig så kan jeg stå veldig opp for meg selv.

Men han karen er kjempesnill og veldig nerd og misforstått bare! og som sagt jeg liker ikke være slem mot folk. Hvis han hadde vært slem mot meg hadde det vært en annen sak.

Anonym poster: d45fbb9809f3bc3a46d18a6ae718cecb

Anonym poster: d45fbb9809f3bc3a46d18a6ae718cecb

Så hele cluet her er at du ikke synes han var god nok, ingen hunk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ser ut som om kjærlighetslivet ditt er en stormende suksess?

Å ja, stemmer, du har brukt rundt 2 år på å løpe etter ei dame som har ligget med deg 2 ganger?

Anonym poster: b096a4117641cb2754e11325b59e3f99

Bortsett fra de to årene og da :cowboy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hehe, snakket med han igår om det... Virka ikke som om det er så enkelt som dere (og jeg) trodde. Han var utrolig frekk mot meg for det første, og for det anre så sier han at hun er kvinnen i hans liv og at han aldri vil slutte å være forelska i han. Var nesten sånn at jeg hadde lyst til å slå han ned... Dessuten drev han å snakka nedlatende om meg og at hun hele tia velger feil kjærester etc... Selv da jeg sa at han burde gå videre så sa han at han aldri kommer til å gjøre det..

Anonym poster: 3172f7823fe95330331b0d8111ab00d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det verste av alt, er at han har nå begynt å skrive kjærlighetserklæringer til henne (igjen)! Nå ber også kjæresten min meg oppriktig talt om hjelp for å få ham til å slutte..

Anonym poster: 3172f7823fe95330331b0d8111ab00d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt så MÅ dama di gi beskjed til ham, helst skriftlig, noen ganger først; at nå ER DET NOK. Til slutt så kan hun faktisk anmelde han. Lykke til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt så MÅ dama di gi beskjed til ham, helst skriftlig, noen ganger først; at nå ER DET NOK. Til slutt så kan hun faktisk anmelde han. Lykke til.

Enig. Fyren kan og bør bli anmeldt hvis dette fortsetter, for han driver faktisk med trakassering. Dette er en bedre løsning enn å slå ham ned, selv om jeg tipper dette er fristende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...