Gå til innhold

Type som er besatt av dama mi!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei har kjæreste. Er en fyr som har vært forelska i henne i 2 år eller no. Problemet er at han ikke gir opp og hele tia stalker henne og sender henne melding.

Anonym poster: 3172f7823fe95330331b0d8111ab00d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis damen din kjenner denne fyren, og hun ikke har noe imot å si ifra, så er det kanskje det beste.

Ellers ville jeg vært litt direkte i møte med denne mannen selv. Si ifra med et smil og stor trygghet at han kan spare energien sin til noe annet.

Du kommer ikke med så mange detaljer, så dette er generelt utifra hva du skrev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, men du kan ikke gjøre noe med det, med mindre hun selv ønsker å kutte kontakten med han. Hun valgte jo deg, så du burde føle deg tryggere ;) Om det hadde vært gjensidig, så hadde hun nok vært sammen med han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis damen din kjenner denne fyren, og hun ikke har noe imot å si ifra, så er det kanskje det beste.

Ellers ville jeg vært litt direkte i møte med denne mannen selv. Si ifra med et smil og stor trygghet at han kan spare energien sin til noe annet.

Du kommer ikke med så mange detaljer, så dette er generelt utifra hva du skrev

Altså hun synes det selv er ubehagelig, da hun f.eks. sa at hun liker en annen (meg) så hintet han til at de skulle være sammen. Og hun har asvlått han flere ganger og sagt at de ikke kan være sammen, en gang ikke dra på date.

kune vært meg det her, bortsett fra stalking, og i så tilfelle har jeg ligget med dama di to ganger, haha!

Har aldri skjedd noe sånt :)

Hva sier hun til dette da? Har hun ikke sagt ifra til fyren?

Jo akkurat det hun har.. Men han gir seg ikke, som jeg sa han er besatt og håpløst forelska, men hun vil ikke såre han heller..

Javel, men du kan ikke gjøre noe med det, med mindre hun selv ønsker å kutte kontakten med han. Hun valgte jo deg, så du burde føle deg tryggere ;) Om det hadde vært gjensidig, så hadde hun nok vært sammen med han :)

Er ikke det at jeg ikke føler meg trygg! Er bare at det ikke kan være så morsomt for henne. Og hun har kutta kontakten, sletta han fra facebook dessverre. Problemet er at de jobber sammen..

Vet ikke, burde jeg ta en prat med ham? Gjøre det klart at hun er opptatt og ikke liker ham? Er jo best for fyren i lengden!

Anonym poster: 3172f7823fe95330331b0d8111ab00d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste som kan gjøre noe med det er dama di ;)

Ja har sagt det til hu, men hun vil ikke såre han. Det eneste konkrete hun har gjort er å slette han fra facebook og lignende. Men aldri sagt direkte at hun ikke liker ham. Men hun har avslått han når han har bedt henne ut eller spurt om de skal bli mer enn venner (ikke at hun vil være vennen hans).. Så ja, er ikke så mye hun kan gjøre ettersom at han er tydeligvis opphengt i henne.

Anonym poster: 3172f7823fe95330331b0d8111ab00d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GetOverIt

Hvorfor i alle dager skal hun være redd for å såre ham? Hadde en holdt på sånn med meg i 2 år så hadde han fått høre det, gjerne brutalt om ikke annet fungerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kune vært meg det her, bortsett fra stalking, og i så tilfelle har jeg ligget med dama di to ganger, haha!

Ja, ser ut som om kjærlighetslivet ditt er en stormende suksess?

Å ja, stemmer, du har brukt rundt 2 år på å løpe etter ei dame som har ligget med deg 2 ganger?

Anonym poster: b096a4117641cb2754e11325b59e3f99

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ja, er ikke så mye hun kan gjøre ettersom at han er tydeligvis opphengt i henne.

Hun kan si "beklager, men jeg er ikke interessert". Men det vil hun ikke, og mest sannsynlig er det fordi hun liker oppmerksomheten, vil holde han på gress eller har noe på gang med han. Har vært der selv, og det er selvsagt lettest å si til typen at han er en tulling som stalker stakkars meg, selv om 99% av alle menn gir seg dersom man kutter helt.

Beklager, men hun holder døra åpen for dette, og du er naiv som tror henne.

Anonym poster: fc398802a8b6a6b34ee5d11446746d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan si "beklager, men jeg er ikke interessert". Men det vil hun ikke, og mest sannsynlig er det fordi hun liker oppmerksomheten, vil holde han på gress eller har noe på gang med han. Har vært der selv, og det er selvsagt lettest å si til typen at han er en tulling som stalker stakkars meg, selv om 99% av alle menn gir seg dersom man kutter helt.

Beklager, men hun holder døra åpen for dette, og du er naiv som tror henne.

Anonym poster: fc398802a8b6a6b34ee5d11446746d23

Jammen hun har jo kuttet kontakt med han, både på internett og mobil etc. Problemet er bare at de er kollegaer og kan dermed se hverandre hver dag. Som hun sier f.eks. at han alltid sitter å ser på henne i kantina og lignende.. Og ja hun har sagt at hun ikke er interessert, og liker andre, og nå er kjæreste med meg (ettersom dette har foregått i 2 år). Kan godt hende at hun vil ha ham i reserve, men hun sier jo at hun ikke finner ham tiltrekkende og at han er creepy. Det var for eksempel tidligere så spurte han henne når hun skulle gå ut, legge seg etc sånn at han kunne snakke med henne til da eller være pålogget på facebook til da..

Anonym poster: 3172f7823fe95330331b0d8111ab00d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan si "beklager, men jeg er ikke interessert". Men det vil hun ikke, og mest sannsynlig er det fordi hun liker oppmerksomheten, vil holde han på gress eller har noe på gang med han. Har vært der selv, og det er selvsagt lettest å si til typen at han er en tulling som stalker stakkars meg, selv om 99% av alle menn gir seg dersom man kutter helt.

Beklager, men hun holder døra åpen for dette, og du er naiv som tror henne.

Anonym poster: fc398802a8b6a6b34ee5d11446746d23

Er i form for litt nagging i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Det er jo litt behagelig for oss damer å få oppmerksomhet og bli beundret!

2. Det er jo liit skummelt å fornærme en kollega som kan stikke kjepper i hjulet for en senere.

Kanskje hun heller mot en eller begge disse tolkningene?

Jeg har et lignende problem i mere lightversjon av ditt;

Vi har en nabodame ved feriehuset vårt. Hun og mannen passer litt på huset vårt der, tar inn post og mannen hennes hjelper min mann med gressklipping om sommeren. Selv så får de disponere garasjen som takk når vi ikke er tilstede. Men hun nøyer seg ikke med det. Hun har fått plassert 2 - 3 større ting (motorsykkel og møbler) ting hos oss fordi de ikke har plass selv. Men nå har moren hennes dødd og hun har manupulert min mann til å få ha det lille flyttelasset hennes i garasjen vår "inntil videre" fordi de fikk så kort frist på å tømme omsorgsleiligheten hennes.

2 mnd. i sommer eller så, tenkte vi da.

Alle tingene står der 2 mnd etterpå. Så nå får jeg kanskje rett i min frykt at hun har planer om å flytte det lenger inn i kjelleren på feriehuset og lagre det der gratis på ubestemt tid.

Poenget er at min mann er venn med henne og tør ikke si henne imot med det resultat at hun tvinner ham rundt lillefingeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GetOverIt

Jammen hun har jo kuttet kontakt med han, både på internett og mobil etc. Problemet er bare at de er kollegaer og kan dermed se hverandre hver dag. Som hun sier f.eks. at han alltid sitter å ser på henne i kantina og lignende.. Og ja hun har sagt at hun ikke er interessert, og liker andre, og nå er kjæreste med meg (ettersom dette har foregått i 2 år). Kan godt hende at hun vil ha ham i reserve, men hun sier jo at hun ikke finner ham tiltrekkende og at han er creepy. Det var for eksempel tidligere så spurte han henne når hun skulle gå ut, legge seg etc sånn at han kunne snakke med henne til da eller være pålogget på facebook til da..

Anonym poster: 3172f7823fe95330331b0d8111ab00d4

Damen din er ikke bestemt nok. Hun får klare å sitte foten ned og si at nok er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da ikke være vanskeligere enn at dama di sier følgende til fyren: "Jeg har allerede en kjæreste og er ikke interessert i deg på den måten. Vi kan godt være venner og gode kollegaer, men det er alt. OK?"

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjæreste og en fyr som har likt meg i snart 2 år...I starten spurte han meg ofte hver helg om vi skulle finne på noe, jeg har aldri møtt han en eneste gang, men det fortsatte. Han sender meg stadig meldinger eller meldinger på facebook. For omtrent et år siden fikk jeg meg kjæreste, men kontakten fortsatte. Jeg forklarte han at jeg hadde kjæreste og at jeg ikke var interessert i han. Likevel fortsatte han masingen. Jeg kunne sikkert ha vært strengere mot han, men jeg er en slik person som ikke klarer å være slem mot andre. Så når han snakker til meg må jeg svare hyggelig, selv om jeg svarer kort og ikke åpner for noen lengre samtaler.

Jeg er overhode ikke interessert i denne karen, men jeg klarer likevel ikke være "slem" og be han slutte. Jeg har nå slettet han fra facebook for nå orket jeg ikke mer, og har faktisk ikke hørt noe fra han siden, så håper dette hjalp. (Vet det er slemt å bare slette noen fra facebook på den måten også, men jeg ble bare så utrolig lei av han alltid skulle mase så mye, og det gjorde jo kjæresten min usikker også)

Anonym poster: d45fbb9809f3bc3a46d18a6ae718cecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjæreste og en fyr som har likt meg i snart 2 år...I starten spurte han meg ofte hver helg om vi skulle finne på noe, jeg har aldri møtt han en eneste gang, men det fortsatte. Han sender meg stadig meldinger eller meldinger på facebook. For omtrent et år siden fikk jeg meg kjæreste, men kontakten fortsatte. Jeg forklarte han at jeg hadde kjæreste og at jeg ikke var interessert i han. Likevel fortsatte han masingen. Jeg kunne sikkert ha vært strengere mot han, men jeg er en slik person som ikke klarer å være slem mot andre. Så når han snakker til meg må jeg svare hyggelig, selv om jeg svarer kort og ikke åpner for noen lengre samtaler.

Jeg er overhode ikke interessert i denne karen, men jeg klarer likevel ikke være "slem" og be han slutte. Jeg har nå slettet han fra facebook for nå orket jeg ikke mer, og har faktisk ikke hørt noe fra han siden, så håper dette hjalp. (Vet det er slemt å bare slette noen fra facebook på den måten også, men jeg ble bare så utrolig lei av han alltid skulle mase så mye, og det gjorde jo kjæresten min usikker også)

Anonym poster: d45fbb9809f3bc3a46d18a6ae718cecb

Er det seriøst mulig å være så tafatt. Klarer du ikke å stå opp for deg selv?

Anonym poster: aae8722cbddbccb4598971a5ec120863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst mulig å være så tafatt. Klarer du ikke å stå opp for deg selv?

Anonym poster: aae8722cbddbccb4598971a5ec120863

:)

Joda så lenge folk behandler meg dårlig så kan jeg stå veldig opp for meg selv.

Men han karen er kjempesnill og veldig nerd og misforstått bare! og som sagt jeg liker ikke være slem mot folk. Hvis han hadde vært slem mot meg hadde det vært en annen sak.

Anonym poster: d45fbb9809f3bc3a46d18a6ae718cecb

Anonym poster: d45fbb9809f3bc3a46d18a6ae718cecb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Joda så lenge folk behandler meg dårlig så kan jeg stå veldig opp for meg selv.

Men han karen er kjempesnill og veldig nerd og misforstått bare! og som sagt jeg liker ikke være slem mot folk. Hvis han hadde vært slem mot meg hadde det vært en annen sak.

Anonym poster: d45fbb9809f3bc3a46d18a6ae718cecb

Anonym poster: d45fbb9809f3bc3a46d18a6ae718cecb

Misforstått? Det hjelper ikke hvor snill han er, hvis han fremdeles søker kontakt med deg selv om han i et helt år har visst du har kjæreste så er det noe galt med ham. Han kan sikkert ikke kontrollere hva han føler for deg, men handlingene kan han kontrollere, altså har han å holde seg unna deg. Det han driver med er respektløst både overfor deg og typen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...