Nalaya Skrevet 28. september 2012 #41 Skrevet 28. september 2012 Har bestilt veldig mye fra blivakker, har aldri hatt noe problemer med det. Har også bestilt mye Dermalogica produkter derfra, men aldri merket noen forskjell fra de jeg har kjøpt fra salong i hverken lukt, konsistens eller resultat etter å ha brukt det. Men om du en dag skulle få en skikkelig allergisk reaksjon eller f.eks en etseskade etter syrene, hvem skal du henvende deg til da? Kjøper du produktet i butikk får du erstatning. Bruker du blivakker hvor de ikke en gang vil si hvor de har produktet fra er du jo fucked
Gjest Guilty Skrevet 28. september 2012 #42 Skrevet 28. september 2012 Men om du en dag skulle få en skikkelig allergisk reaksjon eller f.eks en etseskade etter syrene, hvem skal du henvende deg til da? Kjøper du produktet i butikk får du erstatning. Bruker du blivakker hvor de ikke en gang vil si hvor de har produktet fra er du jo fucked Ja, men nå var jeg jo ikke klar over dette før jeg leste tråden her. Sier bare min erfaring med de og ser at også andre her har positive OG negative erfaringer. Regnet jo med at en norsk nettbutikk som fortsatt brukes av så mange selger de ekte produktene og produkter som ikke har gått ut på dato. Er såklart litt skeptisk etter å ha lest her, men ville også samtidig få frem at jeg alltid har vært fornøyd med produktene jeg har fått derfra. 2
Gjest LonelyAngel Skrevet 28. september 2012 #43 Skrevet 28. september 2012 Pakken er ankommet postkontoret! Jeg skal hente pakken i morgen. Skal også sjekke dato-stemplingen med en gang pakken er åpna! Oppdatering kommer
AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #44 Skrevet 28. september 2012 Man betaler med kort, det er noe helt annet enn å overføre penger direkte, eller er det for vanskelig for deg å forstå? Anonym poster: 0ae91d16acffb20d8fc3aaec174c79f2 Men da betaler du jo på forhånd uansett da, bare at du betaler med kort istedenfor å overføre pengene. Anonym poster: 52e045fb800ef411167c95e65fe11cc7 1
Gjest gjest17 Skrevet 28. september 2012 #45 Skrevet 28. september 2012 (endret) Pakken er ankommet postkontoret! Jeg skal hente pakken i morgen. Skal også sjekke dato-stemplingen med en gang pakken er åpna! Oppdatering kommer Sjekk datostemplingen og sjekk kvalitet opp i mot det du har brukt tideligere :-) *gi oss tilbakemelding* :-) Endret 29. september 2012 av delirious
Gjest LonelyAngel Skrevet 29. september 2012 #46 Skrevet 29. september 2012 Ja! Jeg skal til og med poste bilde av produktene dersom jeg misstenker noe muffens!
Gjest gjest17 Skrevet 29. september 2012 #47 Skrevet 29. september 2012 Men bare for å tilføye her, så mottok jeg to flasker med Redken shampoo i går, jeg får ikke sjekket dem opp mot nettsiden som jeg postet litt lengre opp i tråden. De var kjøpt hos "Feelunique". 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #48 Skrevet 29. september 2012 Men da betaler du jo på forhånd uansett da, bare at du betaler med kort istedenfor å overføre pengene. Anonym poster: 52e045fb800ef411167c95e65fe11cc7 OMG!!! Anonym poster: 0ae91d16acffb20d8fc3aaec174c79f2 2
Skjønningen Skrevet 29. september 2012 #49 Skrevet 29. september 2012 Kjøpte ID Bare Minerals foundation og rouge fra Blivakker.no. Jeg la ikke merke til at noe var feil med produktene, jeg reagerte ikke på dem, og bruker fremdeles rougen. Det var likevel skremmende å lese det som stod der inne på bloggen. Jeg er glad for at jeg ikke kjøpte mer derfra, og kommer nok ikke til å kjøpe derfra noensinne igjen.
Gjest O___o Skrevet 29. september 2012 #50 Skrevet 29. september 2012 Utgått på dato?! " utgått på dato og falske / uekte " er hva jeg har hørt fra frisører når jeg har vært i salong. samtidig som frisører jeg kjenner storhamstrer varer derifra og forteller at de blir oppfordret til å fraråde kunder å handle derifra. Jeg har kjøpt produkter derfra som jeg har hatt fra før/kjent til og har sett at de er identiske. Uten støv og ikke no " gått ut på dato ". 2
Gjest O___o Skrevet 29. september 2012 #51 Skrevet 29. september 2012 Ingen som stusser over at denne bloggeren har 90.000 ulike annonser for sider som selger produkter som blivakker også gjør? Og " nyere modell av samme vare " er ikke akkurat noen garanti. Jeg kjøpte et og samme produkt fra to sallonger, men med ulikt design på én og samme uke, til samme pris. Noen sallonger selger ofte TIGI-serien til pakkepris, mens andre sallonger tar samme til nesten det dobbelte. Personer som jobber innad salg vil alltid kunne gulpe opp med noen argumenter for hvorfor kundene burde kjøpe produktet akkurat hos dem. Inkluderer det svertekampanje av andre salonger/butikker, so be it. 1
chi Skrevet 29. september 2012 #52 Skrevet 29. september 2012 Konklusjonen med nettbutikker er nok at det er både fornøyde kunder + misfornøyde. Jeg kjøper frisørprodukter hos min lokale frisør for å støtte opp lokal virksomhet. Det blir ikke mange butikker igjen hvis alt skal handles rimeligst mulig på nettet. Men - jeg forstår også dem med trang økonomi som velger denne løsningen. Det jeg synes er dumt er at vi ikke får vite hvor produktene er kjøpt hen (nå tenker jeg hos Bli vakker)
heidiheidiheidi Skrevet 29. september 2012 #53 Skrevet 29. september 2012 Jeg opplevde og ikke få produktene jeg bestillte derfra, det tok laaaaang tid og jeg måtte sende de purre mail ol.. så jeg bestiller aldri fra blivakker igjen !
Jade Skrevet 29. september 2012 #54 Skrevet 29. september 2012 (endret) samtidig som frisører jeg kjenner storhamstrer varer derifra og forteller at de blir oppfordret til å fraråde kunder å handle derifra. Håper ikke de storhamstrer til frisørsalongen?? Når jeg er hos frisør, så forventer jeg at de går via autoriserte forhandlere! Spesielt når de tar 180,- for å gnikke i en klatt med hårkur. Hva jeg gjør privat er en annen sak! Endret 29. september 2012 av Jade
Gjest LonelyAngel Skrevet 29. september 2012 #55 Skrevet 29. september 2012 (endret) Jeg åpnet pakken i dette øyeblikket! Første jeg så var at "Decleòr Aroma White C+" ser ut som en gammel versjon. Jeg kan desverre ikke sjekke datostemplingen på den "checkyourcosmetics" pga. den støtter ikke dette merket. Men det står TUF05A, om det sier noen noe? Wæææh!!! Matis kremen "Response Delicate" ble laget i Mars 2010 i følge den kalkulatoren! Date of manufacture: March 2010 General shelf life: 36 months Valid at least for the next 6 months Hva sier dere?! Blir nesten paranoid nå! Kjøpte også en Redken Shampoo som ser ut som er blitt brukt flere ganger før. Mange skraper på den osv. Kanskje shampooen inni bare er fake? :O Okei.. hva faen! Nå fant jeg nettopp en annen kode igjen på Matis kremen. Jeg tastet inn den og der står det den ble laget i Mars 2012?! Så en kode sier gammel, en annen sier ny! Endret 29. september 2012 av LonelyAngel
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #56 Skrevet 29. september 2012 Mange har en tendens til å skrive feil kode og dermed får opp et urgammelt produkt. Skriv her hva de to er og hvor på produktet det står så kan vi nok hjelpe med den riktige. Hva ser gammelt ut med Decleor kremen? Den har en relativt ny innpakning. Og Decleor har også gått over til å ikke ha dato, bare best før etter åpning. Anonym poster: 20994348e6a0a7f8d4ba6663801888fe
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #57 Skrevet 29. september 2012 Forskjellen på blivakker og f.eks. feelunique er at feelunique er autorisert forhandler, blivakker er ikke det. Anonym poster: 0ae91d16acffb20d8fc3aaec174c79f2
Gjest O___o Skrevet 29. september 2012 #58 Skrevet 29. september 2012 Håper ikke de storhamstrer til frisørsalongen?? Når jeg er hos frisør, så forventer jeg at de går via autoriserte forhandlere! Spesielt når de tar 180,- for å gnikke i en klatt med hårkur. Hva jeg gjør privat er en annen sak! Neinei! De kjøper til privat bruk - framfor å kjøpe i sallongen ( enda de ville fått rabatt )
2shy Skrevet 29. september 2012 #59 Skrevet 29. september 2012 jeg var ikke fornøyd med blivakker. Dårlige kvalitet på produktene jeg fikk men jeg har da brent meg godt på strawberry et.eller.anna. som ble dobbelt så dyrt som å kjøpe i butikken.. pga. toll osv. har kjøpt litt fra estetique, siden det var fraktfritt og kjapt levert. Du får refundert toll av Strawberrynet. Faks over kvittering, gi de kontonr, og du får det tilbake.
Anehan Skrevet 29. september 2012 #60 Skrevet 29. september 2012 På alle ekte hår-, sminke- og hudpleieprodukter står det en kode som man kan gå inn på et register på nettet og sjekke holdbarhet, når laget, ekte osv. Og det har jeg sjekket med alle mine produkter jeg har fått fra både blivakker og blush. Aldri hatt noe problemer og alle produktene jeg har fått har vært ekte!!:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå