AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #21 Skrevet 25. september 2012 Men dette gjelder da ikke bare Blivakker? Det er vel ikke så veldig mange her inne som kjøper sine produkter direkte fra autorisert forhandler... Neida, det gjelder jo Blush også og sikkert andre norske nettbutikker, men hvilke ser et ut til at du kan bedre enn meg. Kan ikke navnet på alle de norske, for jeg bruker dem ikke. Når man skal kjøpe kjente merkevarer er det i det minste lurt å bruke store anerkjente nettbutikker, er nok ikke alle utenlandske nettbutikker som er helt trygge heller. Men det endrer jo ikke det faktum at man burde styre unna blivakker (og ja sikkert de andre du sikter til også). I Norge så er det dessverre slik at produktene vi bruker er mye dyrere enn det de er i utlandet. Derfor kan også prisen i de utenlandske butikkene forsvares, hvilket ikke de norske kan. Anonym poster: 24c8e520cf50e29e61af5d8b1a8efb7c 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #22 Skrevet 25. september 2012 Jøss, svarer du vanligvis så frekt, også irl, på helt enkle og greie spørsmål folk har, eller? Anonym poster: 673750dee82e06f6419027f9aec2046f På frekke spørsmål, ja. Anonym poster: 0ae91d16acffb20d8fc3aaec174c79f2 1
challenger Skrevet 25. september 2012 #23 Skrevet 25. september 2012 Har aldri opplevd å fått utgåtte eller dårlige varer fra blivakker jeg. Bestilte mye derfra før jeg oppdaget feelunique(og grunnen til at jeg bruker de, er at de er mye billigere), og har aldri hatt noen problemer:) 3
Gjest gjest17 Skrevet 25. september 2012 #24 Skrevet 25. september 2012 Tviler sterkt på at det er falske varer de selger. Det er samme greia som med strawberrynet o.l. de kjøper opp "overstock"/konkursbo og paralellimporterer. Men sjekk holdbarheten på produktene du mottar, det kan du gjøre på denne siden: http://checkcosmetic.net/ Skulle det mot formodning være kort holdbarhet tar du å reklamerer det :-) 1
Anerikke Skrevet 25. september 2012 #25 Skrevet 25. september 2012 Jeg har aldri hatt noen problemer med Blivakker. Godt fornøyd! 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. september 2012 #26 Skrevet 25. september 2012 Jeg bestilte krølltang der, men etter jeg hadde brukt den 10-20 ganger, eksploderte den. Veldig bra kvalitet, du.. 1
Nalaya Skrevet 25. september 2012 #27 Skrevet 25. september 2012 (endret) FBI hadde jo en sak om slike nettsider for en stund siden. Da hadde de funnet gift i visse produkter fra strawberrynet. Mange piratkopier av skjønnhetsprodukter der ute. Jeg har selv snakket med tekon (norsk leverandør av f.eks dermalogica) og de aner ikke hvor blivakker får varene sine fra. Dermalogica har egne koder på alle produktene sine slik at forbruker skal kunne spore opp hvor produktet kommer fra og når det ble produsert. Disse kodene blir fjernet av blivakker før de sendes til kunden, dette synes jeg er skummelt. Dermalogica og md formulations bruker syrer i produktene sine, og dårlige syrer eller piratkopier hadde jeg ALDRI tatt på huden min. Uansett hvor likt produktet er på lukt og konsistens. Endret 25. september 2012 av Nalaya 4
Gjest "gjest" Skrevet 25. september 2012 #28 Skrevet 25. september 2012 Veldig fornøyd med Bli Vakker. 2
skruf Skrevet 26. september 2012 #29 Skrevet 26. september 2012 Jeg bestilte krølltang der, men etter jeg hadde brukt den 10-20 ganger, eksploderte den. Veldig bra kvalitet, du.. Det kan være tilfeldig... Jeg kjøpte en hårføner på Expert, ikke mange bruk etterpå kom det røyk ut av den da jeg fønte håret! 1
kills Skrevet 26. september 2012 #30 Skrevet 26. september 2012 FBI hadde jo en sak om slike nettsider for en stund siden. Da hadde de funnet gift i visse produkter fra strawberrynet. Mange piratkopier av skjønnhetsprodukter der ute. Jeg har selv snakket med tekon (norsk leverandør av f.eks dermalogica) og de aner ikke hvor blivakker får varene sine fra. Dermalogica har egne koder på alle produktene sine slik at forbruker skal kunne spore opp hvor produktet kommer fra og når det ble produsert. Disse kodene blir fjernet av blivakker før de sendes til kunden, dette synes jeg er skummelt. Dermalogica og md formulations bruker syrer i produktene sine, og dårlige syrer eller piratkopier hadde jeg ALDRI tatt på huden min. Uansett hvor likt produktet er på lukt og konsistens. Jeg har også hørt det samme om Blivakker, og frisøren min (som forresten er en av mine gode venninner, så hun er ikke ute etter å selge noe til meg) har fortalt at kunder har vært innom for å sammenligne produkter bestilt fra nettsiden med ferske produkter som selges i salongen - og at de fra Blivakker luktet annerledes og hadde annen konsistens, dvs. var gamle (eller falske?). Derfor kommer jeg aldri til å bestille fra Blivakker. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #31 Skrevet 26. september 2012 Jeg handler på nett hele tiden, men alt fra utenlandske autoriserte sider. Skjønner ikke at noen vurderer å handle fra norske sider som blivakker en gang, dårlig og dyrt! Anonym poster: 0ae91d16acffb20d8fc3aaec174c79f2 2
Jade Skrevet 26. september 2012 #32 Skrevet 26. september 2012 Jeg har handlet på BliVakker én gang. Varen var slik den skulle. Men vil jo tro at faren for å få noe gammelt/falskt er større på nettsteder som BliVakker, StrawberryNET, CheapSmells, AllCosmeticWholesale, eBay og lignende ("fabrikkutsalg").
chi Skrevet 27. september 2012 #33 Skrevet 27. september 2012 Som en bruker her tidligere nevnte, så selges Dermalogica ut fra Bli vakker, uten sporingsklistremerke. Du som forbruker vet da ikke hvor eller hvordan produktet har stått lagret før du får det hjem i postkassa. Det som er viktig at dere vet ang Dermalogica, så kjøper ikke f.eks bli vakker produktene fra produsenten i USA (Dermalogica blir produsert kun hos The Dermal Institude i Los Angeles), og dem selger merkevaret sitt kun til autoriserte forhandlere. Desverre får uautoriserte nettsider som f.eks lookfantastic, strawberrynet, bli vakker likevel tak i disse populære produktene, via konkursoppkjøp, innbrudd i hudpleiesalonger o.l, men da vet ikke du som forhandler om hvilke kvalitet produktet er i, nettopp fordi sporingsmerket er tatt bort. Jeg sier ikke at du garantert får fake produkter, men vær iallefall obs på dette: KJØPER DU DERMALOGICA FRA UAUTORISERTE NETTBUTIKKER, ER DU IKKE GARANTERT ORGINALE PRODUKTER. 1
Gjest LonelyAngel Skrevet 27. september 2012 #34 Skrevet 27. september 2012 Jeg fatter ikke at forbrukerrådet eller hvem som står for slike ting ikke legger ned hele blivakker dersom det hele tiden blir solgt utgåtte produkter ol. ? De har jo vært noen år nå, så det burde vel være noe som har tatt tak i dem?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #35 Skrevet 27. september 2012 Som en bruker her tidligere nevnte, så selges Dermalogica ut fra Bli vakker, uten sporingsklistremerke. Du som forbruker vet da ikke hvor eller hvordan produktet har stått lagret før du får det hjem i postkassa. Det som er viktig at dere vet ang Dermalogica, så kjøper ikke f.eks bli vakker produktene fra produsenten i USA (Dermalogica blir produsert kun hos The Dermal Institude i Los Angeles), og dem selger merkevaret sitt kun til autoriserte forhandlere. Desverre får uautoriserte nettsider som f.eks lookfantastic, strawberrynet, bli vakker likevel tak i disse populære produktene, via konkursoppkjøp, innbrudd i hudpleiesalonger o.l, men da vet ikke du som forhandler om hvilke kvalitet produktet er i, nettopp fordi sporingsmerket er tatt bort. Jeg sier ikke at du garantert får fake produkter, men vær iallefall obs på dette: KJØPER DU DERMALOGICA FRA UAUTORISERTE NETTBUTIKKER, ER DU IKKE GARANTERT ORGINALE PRODUKTER. Det finnes nok et svart marked også, ellers hadde ikke nettbutikkene klart å holde varene inne hele året. Du høres litt industri-hjernevasket ut, og alle disse butikkene fjerner ikke nummeret. Har aldri opplevd det selv og ville vært svært skeptisk om jeg fikk et slikt produkt. Anonym poster: 20994348e6a0a7f8d4ba6663801888fe
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #36 Skrevet 27. september 2012 På frekke spørsmål, ja. Anonym poster: 0ae91d16acffb20d8fc3aaec174c79f2 Det der var da vitterlig ikke et frekt spørsmål. Anonym poster: f601a58b781b830e55fb1d9d9b6ed273 1
sunshiny Skrevet 27. september 2012 #37 Skrevet 27. september 2012 Dere snakker om autoriserte nettbutikker... Hvilke nettbutikker er autoriserte da, kan noen gi meg forslag? Min Dermalogica Active Moist er nesten tom nå, og jeg vil vite hvor jeg burde bestille fra, uten at det koster meg halve stipendet :-)
chi Skrevet 28. september 2012 #38 Skrevet 28. september 2012 Autoriserte butikker er bl.a Dermalogica.no , hudppleiesalonger som fører merket er også ofte behjelpelig med å sende varer
Gjest Guilty Skrevet 28. september 2012 #39 Skrevet 28. september 2012 Har bestilt veldig mye fra blivakker, har aldri hatt noe problemer med det. Har også bestilt mye Dermalogica produkter derfra, men aldri merket noen forskjell fra de jeg har kjøpt fra salong i hverken lukt, konsistens eller resultat etter å ha brukt det. 2
Gjest gjest17 Skrevet 28. september 2012 #40 Skrevet 28. september 2012 Det sier seg selv at de som er forhandlere av disse produktene ikke vil gå gode for plasser som selger det samme på nett. De ønsker selvfølgelig å selge produktene selv. Men om dere er og handler i en frisørsalong i utlandet og det koster halvparten, er det da ett godt kjøp eller er det fake? Selvfølgelig er det enorm avanse på disse produktene i Norge, da blir det veldig naivt å tro at alt som ikke ligger på norske priser er fake/utvannet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå