Gå til innhold

Blivakker.no - Svindel?!

Fremhevede innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hjelpe meg! Nå i dag har jeg bestilt hudpleie og hårprodukter på Blivakker.no. Men nå nylig kom jeg over ett par artikkler på nettet ang. denne siden, hvor det omtrent bare står negative ting.

Bla. at produktene er gått ut på dato, er falske ect.

Er det sant eller??? Har de ryddet opp i det nå?

http://www.hildechristina.com/blivakker-no-trygg-for-nettkjop

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg hørte om dem så var det samme sakene ja. De selger gamle, utgåtte produkter og suger generelt på kundeservice.

Skrevet

Svindel og useriøsitet. Før måtte man betale på forhånd også, det er INGEN seriøse aktører som opererer med det. Kommer aldri til å kjøpe noe der noensinne, men bestiller mye fra Feelunique!

Anonym poster: 0ae91d16acffb20d8fc3aaec174c79f2

Skrevet

Er blush.no også svindel da?

jeg har bestilt fra begge, aldri hatt noen problemer.

• Liker 1
Skrevet

Svindel og useriøsitet. Før måtte man betale på forhånd også, det er INGEN seriøse aktører som opererer med det. Kommer aldri til å kjøpe noe der noensinne, men bestiller mye fra Feelunique!

Og du betaler ikke på forhånd på feelunique..?

Anonym poster: a1f9dde061c1b1f33f6394017f0ea24e

• Liker 3
Skrevet

Og du betaler ikke på forhånd på feelunique..?

Anonym poster: a1f9dde061c1b1f33f6394017f0ea24e

Man betaler med kort, det er noe helt annet enn å overføre penger direkte, eller er det for vanskelig for deg å forstå?

Skrevet (endret)

Man får utgåtte, uttørkede produkter. Såklart må man stille seg kritisk til sider som selger merkevarer til slike lave priser. Hvis det virker for godt til å være sant, så er det somregel det.

Endret av sitj3
Skrevet

Man betaler med kort, det er noe helt annet enn å overføre penger direkte, eller er det for vanskelig for deg å forstå?

Jøss, svarer du vanligvis så frekt, også irl, på helt enkle og greie spørsmål folk har, eller? :sjokkert:

Anonym poster: 673750dee82e06f6419027f9aec2046f

• Liker 27
Skrevet

Jeg bestiller ofte fra blivakker.no, både hår og hudprodukter. Har aldri opplevd og ha fått produkter som er gamle, aldri hatt trøbbel med bestillingene, og varene kommer under ei uke etter at jeg har bestilt. Betaler som på andre nettbutikker med visa.

• Liker 8
Skrevet

blivakker med flere er ikke autoriserte forhandlere eller noe i den duren, har vært om det i avisa for ett års tid tilbake. Derfor er det ikke sikkert at produktene er nye eller ekte

Skrevet

Har bestilt hos både blivakker og blush, og betalt med visa. Produktene fra begge butikkene har vært ferske og fine. Eneste negative er at blush har dårlig kundeservice. Fikk veldig frekke svar derfra, da jeg reklamerte på et produkt som var knust under transporten hjem til meg. Men fikk nytt produkt uten problemer.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Man får utgåtte, uttørkede produkter. Såklart må man stille seg kritisk til sider som selger merkevarer til slike lave priser. Hvis det virker for godt til å være sant, så er det somregel det.

Men det var jo ikke så billig heller? Dyrere enn på Feelunique. Betalte 499 kr for en krukke Matis fuktighetskrem.

Skrevet

jeg var ikke fornøyd med blivakker. Dårlige kvalitet på produktene jeg fikk

men jeg har da brent meg godt på strawberry et.eller.anna. som ble dobbelt så dyrt som å kjøpe i butikken.. pga. toll osv.

har kjøpt litt fra estetique, siden det var fraktfritt og kjapt levert.

Skrevet

Har kun gode erfaringer med produktene jeg har kjøpt derfra.. Slik som serum fra MD formulations og kremer fra decleor. De har funket helt likt som de jeg har kjøpt hos hudpleier i Norge...

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med Blivakker (og Blush)! Og jeg ville tatt Hilde Christinas kritikk med en stor klype salt; å mistenkeligjøre Blivakker når man samtidig linker til Strawberry.net på siden sin blir for meg det samme som å stå med en sigarett i hånda og fortelle andre at chips er usundt..

Og la meg ta et annet eksempel. Jeg har bestilt Dermalogica produkter fra Dermalogicas egen norske hjemmeside, OG Blivakker sin, og sistnevnte ga meg ark med info om hvert produkt og hvordan bruke det - i tillegg til å være mye billigere enn de svindyre prisene Dermalogica selv tar... Så jeg vet ihvertfall hva jeg velger i fremtiden. Og viktigst av alt, er man misfornøyd med varen så kan man vel klage?

Dette er ihvertfall min mening. Den virkelige svindelen er jo hvor SABLA dyrt det skal være med produkter i Norge som koster halvparten så mye i butikker utenlands...

• Liker 9
Skrevet

Jeg har lest mye negativt om blivakker.no, derfor har jeg aldri turt å bruke dem. Se etter utgangsdato på produktene, og lukt på dem før du begynner å bruke dem.

Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med Blivakker (og Blush)! Og jeg ville tatt Hilde Christinas kritikk med en stor klype salt; å mistenkeligjøre Blivakker når man samtidig linker til Strawberry.net på siden sin blir for meg det samme som å stå med en sigarett i hånda og fortelle andre at chips er usundt..

Og la meg ta et annet eksempel. Jeg har bestilt Dermalogica produkter fra Dermalogicas egen norske hjemmeside, OG Blivakker sin, og sistnevnte ga meg ark med info om hvert produkt og hvordan bruke det - i tillegg til å være mye billigere enn de svindyre prisene Dermalogica selv tar... Så jeg vet ihvertfall hva jeg velger i fremtiden. Og viktigst av alt, er man misfornøyd med varen så kan man vel klage?

Dette er ihvertfall min mening. Den virkelige svindelen er jo hvor SABLA dyrt det skal være med produkter i Norge som koster halvparten så mye i butikker utenlands...

Og du stusser ikke litt over hvorfor en norsk nettbutikk som blivakker kan selge Dermalogica såpass mye billigere enn det de selv gjør? De selger jo garantert ikke produkter uten fortjeneste, og hvordan kan man da forklare hvorfor produktene er så mye billigere?

Jeg tror det er viktig å bruke litt sunn fornuft når man handler på nettet. Virker det for godt til å være sant, så er det også det.

Anonym poster: 24c8e520cf50e29e61af5d8b1a8efb7c

• Liker 9
Skrevet

Og du stusser ikke litt over hvorfor en norsk nettbutikk som blivakker kan selge Dermalogica såpass mye billigere enn det de selv gjør? De selger jo garantert ikke produkter uten fortjeneste, og hvordan kan man da forklare hvorfor produktene er så mye billigere?

Jeg tror det er viktig å bruke litt sunn fornuft når man handler på nettet. Virker det for godt til å være sant, så er det også det.

Anonym poster: 24c8e520cf50e29e61af5d8b1a8efb7c

Men dette gjelder da ikke bare Blivakker? Det er vel ikke så veldig mange her inne som kjøper sine produkter direkte fra autorisert forhandler...

• Liker 1
Skrevet

jeg fikk en sjampo og en fuktighetskrem derifra som var dekket av støv og helt klart var utgått på dato. Sendte mail til kundeservice og fikk kjeft fordi jeg visstnok løy.

Anonym poster: 9d3898f97d3514fca85fbefd1f13c12c

Skrevet

jeg var ikke fornøyd med blivakker. Dårlige kvalitet på produktene jeg fikk

men jeg har da brent meg godt på strawberry et.eller.anna. som ble dobbelt så dyrt som å kjøpe i butikken.. pga. toll osv.

har kjøpt litt fra estetique, siden det var fraktfritt og kjapt levert.

Skal ikke avspore helt, men lite tips; strawbettynet og feelunique tilbakebetaler kostnader du har med toll. :-) Ta vare på kvitteringen, scann også vil det bli refundert!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...