Gå til innhold

Overreagerer jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest blah blah

Men det blir jo ikke mer enn hva man gjør det til selv :roll:

Jeg har ikke engang lagt til min mann til min venneliste. Det betyr ikke at jeg flørter med andre eller er utro, jeg ser bare ikke poenget med å legge til en person jeg ser daglig og prater med hele tiden.

For andre her så hadde det vært grunn nok til å avslutte forholdet virker det som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du overreagerer ikke!

Selvom man stoler på kjæresten sin så må man få lov til å reagere på ting.

Man tenker jo "hva er grunnen til at du ikke vil at andre skal se at du er opptatt?"

"Er det så vanskelig å bare endre statusen som tar et par sekunder?"

Hvorfor ditt og hvorfor datt.. og når du faktisk spør og han fortsatt ikke gjør det er det jo et eller annet.

Jeg synes du skal være direkte mot han og si "Hva er greia med at det er så vanskelig å endre status, vil du ikke bli sett på som i et forhold?" Da kan det hende at han skjønner hvordan du tenker og at det faktisk sårer deg. Blir han sur for det, hadde hvertfall jeg blitt sur og.

Det er ikke kult at folk tror at kjæresten din er singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser bare ikke poenget med å legge til en person jeg ser daglig og prater med hele tiden.

Det virker veldig spesielt... Selvom du ser han hver dag så er det jo gøy å se hva som foregår? Legger dere aldri ut bilder sammen og tagger dere sammen? F.eks etter en sydentur er det greit å ha hverandre på face når det gjelder mange bilder osv.. og hvis dere plutselig er forskjellige steder med hver deres pc! haha synes det var rart, men du gjør som du vil, måtte bare kommentere det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...