Gå til innhold

Overreagerer jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TS her.

Lager jo ikke en krangel ut av ingenting, jeg startet aldri krangelen. Det ble han som ble sint da jeg nevnte det. Jeg forstår ikke grunnen til at han absolutt vil stå oppført som singel. Hvorfor kan han ikke bare skjule statusen sin. Krever ikke at han setter seg som i et forhold med meg, har forståelse for at han kanskje synes det blir unødvendig. Har aldri foreslått det heller, jeg sa kun at jeg syntes det var merkelig at han enda sto som singel og da svarte han at han skulle forandre på det. Da dette ikke ble gjort nevnte jeg det og han ble sint!

Som noen av dere sier, at det ikke bør være noen grunn til at han ikke gjør det.

Mulig han kanskje vil vise at jeg ikke har kontroll over han, men jeg kan ikke få meg helt til å tro at han er den typen.

Dette har ingenting med at jeg ikke stoler på han, kun at jeg blir såret over at han ikke vil gjøre en så liten ting som å fjerne at det står singel og interessert i kvinner på profilen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg synes det er litt merkelig og smådårlig gjort at han ikke gjør noe med det, når han tydeligvis vet hvor mye det har av betydning for deg..

men det er jo ikke så mye noen av oss her får gjort... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg krever er at han setter sivilstatusen slik at det er kun han som kan se det.

For nå står det Single og interessert i kvinner. Han kan jo bare skjule statusen slik jeg har gjort. Slik at det ikke er noe som helst info om silvilstatus.

Anonym poster: fd206743529220a15318c918fb95fdd3

Hver gang jeg opplever at noen krever at jeg skal gjøre noe, så stritter jeg mot, ettersom jeg misliker sterkt at noen krever og forlanger at jeg skal gjøre det eller det.

Det er dessuten også slik at ikke alle er like åpne om sin personlige informasjon på statusfeltet, og det bør respekteres. Jeg selv deler av prinsipp aldri personinfo på facer'n.

Så, det er en idé at du kanskje ikke fremstår som en som krever og forlanger at han skal gjøre det eller det, for å gjøre deg fornøyd. Det er tross alt hans liv, og ikke ditt liv, selv om dere lever sammen.

Anonym poster: 4223a216aba82dfd5f50b7260d8b4756

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt sint hvis min kjæreste ikke ville oppføre meg som kjæreste på facebook. Nå står jo din kjæreste som singel for "hele verden", og det hadde ikke jeg akseptert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Denne fyren er tydeligvis ute etter å få i pose og sekk.

Ved å stå oppført som singel, kan han fritt få oppmerksomhet av veninner på facebook.

Kanskje han er av den typen som er avhengi av konstant bekreftelse fra det motsatte kjønn, for at han skal føle seg attraktiv?

Hadde ikke funnet meg i at samboeren min oppførte seg slik, da jeg ville følt at han kanskje ikke var stolt over å ha meg til kjæreste, samtidig som at han muligens ønsket å være åpen for flørting med andre..

Endret av Starlit
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er utrolig dårlig gjort om han står som singel. Om han ikke vil stå som "I et forhold", så kan han jo fjerne sivilstatusen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med damene jeg, det tar bare 20 sekunder å fikse, så lite kan gjøre så mye bra. selv bryr jeg meg heller lite om facebook, men rett skal være rett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overreagerer ikke. Og de som sier at Facebook ikke er en sjekkearena, wake up and smell the freakin' coffee!

Du kan jo gå inn på din profil og legge til han som din kjæreste, hvis han fortsatt velger å stå som single (altså ikke aksepterer "kjæresteforespørselen"), ei heller fjerner hele sivilstatusen, da har du grunn til å bli ordentlig skeptisk. Dere har tydeligvis vært sammen i over et halvt år, så da er det vel ikke akkurat usikkerhet rundt statusen som er grunnen til at han ikke har byttet? At han blir sint når du tar det opp går vel heller ikke i hans favør.

Anonym poster: 84fd9ec1efd862d098a6d4e38899575d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke at du overreagerer. Klart at han ikke bør stå som singel der fordi han er ikke singel, merkelig at han blir sint hvis han ikke har noe å skjule. Han må ikke ha sivilstatus som "i et forhold", han kan som du sier bare fjerne sivilstatusen. Jeg trur ikke at han er like seriøs som du ang dette forholdet fordi det er tydelig at han vil at "verden" skal tru at han er singel.

Anonym poster: 540a733d21d53a73ee6be2bb259a2e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du overreagerer.

Selv hadde jeg aldri krevd at samboeren min hadde 'i et forhold med vindmølle' som status, jeg hadde ikke tatt det opp engang. Men en direkte feil status hadde jeg ikke likt. Jeg finner ikke en eneste akseptabel grunn til at noen som har vært i et forhold i 6 mnd skal være singel på Facebook. Helt greit å ikke ville legge ut personlig info, men da skjuler man dette statusfeltet, man står ikke som singel når man vitterlig ikke er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr antagelig ikke noe, men jeg synes det er feil å stå som singel når man faktisk er i et seriøst og avklart forhold. Det går an å sette innstillingene slik at sivilstatus ikke synes i det hele tatt, noe jeg har foretrukket både da jeg var samboer og nå som singel. Så slipper jeg å vise hele bekjentskapskretsen hva som foregår av brudd og nye forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Si dette. "Hvorfor står du enda som singel? Kan du forandre på det, eller ønsker du å bli singel kanskje?"

:happy:

om denne kjæresten til ts ikke er smålig lei av dette facebook-maset, så har jeg en stygg følelse av at et slikt utsagt kan være dråpen i havet :ler:

og om du mener at en skal dumpe typen sin fordi han ikke vil være i et forhold med deg på facebook, så tror jeg du har tatt facebooken litt for alvorlig.. hehee...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns også det ville vært sårende om min kjære hadde hatt single i sin sivilstatus. Nå vet han hva du føler om dette. Syns det er dårlig gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter vi på hver vår bærbare pc, og han er for første gang ikke innom facebook. HAH!

Anonym poster: fd206743529220a15318c918fb95fdd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er han pålogget. Smålig av meg å sette statusen min som synlig eller? Kjenner jeg er begynner å bli smålig nå. Sier selvsagt ingenting da..

Anonym poster: fd206743529220a15318c918fb95fdd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må det bli slutt på dette med at det "bare" er facebook. Facebook har blitt en stor arena i samfunnet, man kan omtrent ikke se et program på tv lenger uten at facebook blir nevnt. Selv har jeg meldt meg ut derfra for lengst, og jeg får en del overraskede reaksjoner av folk hvis jeg sier at jeg ikke er der. En ting er å ikke ha sivilstatus der. Syns forsåvidt det er merkelig også jeg, at det skal være så mye mer privat å faktisk være i et forhold, enn å legge ut både det ene og det andre hva angår privatlivet ellers. En annen ting er å stå som singel, når man er i et forhold! Det hører ikke noen plass hjemme i det hele tatt. Det blir som å være gift, men skal man på byen, så tar man av seg gifteringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...