Gå til innhold

Ny i klassen, invandrer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den satt! Modent! :)

Jeg trodde faktisk du lå rundt der, pga måten du formulerer deg. Sorry. :smilyblomst:
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Jeg trodde faktisk du lå rundt der, pga måten du formulerer deg. Sorry. :smilyblomst:

Trenger ikke si sorry. Jeg bryr meg absolutt ingenting om hva noen sier til meg hver inne (med mindre det er noe hyggelig og positivt) ;)

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg er så glad for at det ikke finnes 1 muslim på barneskolen til barnet mitt. Innvandrerne får herje med religionen sin på østkanten, mens vi som ikke vil menge oss med muslimer og annet pakk, kan bosette oss på vestkanten.

Da kan jo alle velge selv, case closed.

Sånn fungerer det jo i alle andre land også.

Anonym poster: 00c6f808b07ae01e595f7710db670d98

det er på grunn av sånne som deg som gjør at rasisme blir overført til neste generasjon :filer:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er så glad for at det ikke finnes 1 muslim på barneskolen til barnet mitt. Innvandrerne får herje med religionen sin på østkanten, mens vi som ikke vil menge oss med muslimer og annet pakk, kan bosette oss på vestkanten.

Jeg har bodd på vestkanten hele livet og viss du sier at det ikke finnes noen "invadrere" i klassen til barnet ditt må du ha hatt veldig "flaks" På majorstua er det i hvertfall masse skummle brune og svarte mennesker.

Endret av Gunfreak
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Om det er sant, noe som jeg tviler sterkt på, skal ihvertfall ikke jeg flytte på vestkanten å få barn der. Mine barn skal lære seg å tolerere andre og respektere andre uansett hvem man er, hvor man kommer fra eller hvem man elsker.

Endret av avocadoen
Gjest NozMonster
Skrevet

Om det er sant, noe som jeg tviler sterkt på, skal ihvertfall ikke jeg flytte på vestkanten å få barn der. Mine barn skal lære seg å tolerere andre og respektere andre uansett hvem man er, hvor man kommer fra eller hvem man elsker.

akkuratt! ... det er godt det er noen som har vett i huet ;)

jeg tror at jo mer rasisme vi har det i dette landet, dess mer kriminalitet vil vi få (som hovedsakelig innvandrere står for)- hvis alle invandrere føler seg velkomne og integrert her, og dermed føler en kjærlighet til dette landet her, så tror jeg som sagt, at det kan få positive utfall på kriminalitetsstatistikken :)

Gjest avocadoen
Skrevet

akkuratt! ... det er godt det er noen som har vett i huet ;)

jeg tror at jo mer rasisme vi har det i dette landet, dess mer kriminalitet vil vi få (som hovedsakelig innvandrere står for)- hvis alle invandrere føler seg velkomne og integrert her, og dermed føler en kjærlighet til dette landet her, så tror jeg som sagt, at det kan få positive utfall på kriminalitetsstatistikken :)

Heheh! :)

Ja, det tror jeg og. Om vi respekterer dem, vil de starte å respektere oss tilbake og.

Skrevet

jeg vil ikke latt ungen min skal ha noe med det

det vil jeg aldri gjøre,vi er kristen ikke muslimer

du er så blind,bare vent on 30 til 50 år da skjønner du ting,da er det nok forsendt

det kan du lure på

hilsen blå siden

godt jeg ikke lever den tiden,hadde bestefar sett hva som skjer her i landet...han ble nok skuffa

er du norsk

jeg er ikke intereset å blande helnorsk til halv norsk

Sånn som du skriver er jeg ikke sikker på om du noen gang har vært interessert i norsk..

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke rasist. Har flere venner og tidligere skolekamerater/kolleger fra hinduistiske og islamske land. Og har ikke noe i mot dem som rase, eller hudfarge eller lignende. Men ekstremt religiøse mennesker, som følger religion hinsides all normal fornuft i vår tids opplyste verden, de har jeg fordommer mot. Samme om det er Jehovas vitner (som nekter ungene sine å feire bursdag og jul, og også nekter dem å delta på NOEN MÅTE i slike aktiviteter - mange har fri fra barnehagen hele desember for å slippe juleforberedelser), ortodokse katolikker, forkynnende/fordømmende kristne eller muslimer som lever etter Koranen og Hadith.

Skrevet

Heheh! :)

Ja, det tror jeg og. Om vi respekterer dem, vil de starte å respektere oss tilbake og.

Respekter du dumme mennesker?

Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Respekter du dumme mennesker?

Hvorfor spør du om dette?

For å svare på spørsmålet ditt så har jeg faktisk ikke møtt et dumt menneske. Folk er smart på forskjellige områder og på forskjellige måter.

Edit: Homo sapiens er jo den mest intelligente arten på jord, så ingen av oss er dumme.

Endret av avocadoen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...