Gjest Filleproletiet Skrevet 20. september 2012 #61 Skrevet 20. september 2012 Hvorfor kallet innvandrergutter norske jenter for horer? Hvor har de dette fra? Jeg hørte aldri noe sånt på skolen, men så gikk jeg bare på skole med norske. Kanskje på tide med holdningsendringer? Er det lov? Anonym poster: 4a6eb64ac0a59d32f1043253981932e4 Ja, det tror jeg da? Er jo til og med lov i militæret.
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. september 2012 #62 Skrevet 20. september 2012 Det har dessverre vært en del om dette i avisene de siste årene. Jeg har stemt på vestresiden i veldig mange år men kommer nok til å revurdere det kraftig nå. Synd men sant. Anonym poster: 4a6eb64ac0a59d32f1043253981932e4 Du kan kalle deg venstreliberalist. Det er helt greit. Jeg er det selv. Man er i utgangspunktet til venstre i politikken, for velferdsstat, for likestilling, for likhet osv, men i mot mye av naiviteten og overformynderiet. 1
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. september 2012 #63 Skrevet 20. september 2012 ok, bare lurte på om det var jentungen, eller de barnehageansatte, som fortalte dette. Men du sier at de barnehageansatte kunne dårlige norsk, og at de ikke så eller hørte så mye, så ... Poenget er vel at hun ikke har det bra i barnehagen, og at det ikke er så rart når det er 90% muslimer der. Det blir litt som at ei hvit jente med norske verdier hadde flyttet til Irak og begynt i barnehage der. Det funker dårlig. Skal det funke må hun la seg integrere. 2
Djungelvrål Skrevet 20. september 2012 #64 Skrevet 20. september 2012 Her er den..Artikkelen omhandler også muslimske jenter som blir hetset av sine egne fordi de ikke bruker hijab eller sjal. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10002677 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #65 Skrevet 20. september 2012 Ja, det tror jeg da? Er jo til og med lov i militæret. Ikke burka!!! Det er jo et telt hvor bare øynene synes. Anonym poster: 4a6eb64ac0a59d32f1043253981932e4
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. september 2012 #66 Skrevet 20. september 2012 Ikke burka!!! Det er jo et telt hvor bare øynene synes. Anonym poster: 4a6eb64ac0a59d32f1043253981932e4 Ok..ja, jeg vet ikke hva de bruker i den barnehagen. Kvinnen er muslimske og kan i hvert fall ikke så godt norsk. Det er egentlig uvesentlig hva slags plagg de går i. Men jeg har personlig sett mange innvandrerkvinner på tur med barnehagebarn, og de brukte da vitterlig burka noen av dem. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #67 Skrevet 20. september 2012 Du kan kalle deg venstreliberalist. Det er helt greit. Jeg er det selv. Man er i utgangspunktet til venstre i politikken, for velferdsstat, for likestilling, for likhet osv, men i mot mye av naiviteten og overformynderiet. Men hva skal vi stemme på nå da, Filleproletiet? Huff, jeg har hatt kvaler ved de siste valgene nettopp pga. det du nevner, som er veldig viktig for meg. Samtidig ser jeg at det jeg tidligere har sett på som positivt (at mennesker med store problemer i sitt eget land kan komme hit å få et bedre liv) er i ferd med å ta fullstendig overhånd. Det blir for mange for for et lite land som Norge. Anonym poster: 4a6eb64ac0a59d32f1043253981932e4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #68 Skrevet 20. september 2012 er ekte viking,helt hvit med blå øyne.mange mlioner som menner det samme Jeg vedder gjerne en slant på at flere innvandrerbarn skriver bedre norsk enn hva du gjør, etnisk norske mann.<br /><br /> Anonym poster: c94d20fa1418fcfc44b439a923707a14 5
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. september 2012 #69 Skrevet 20. september 2012 Men hva skal vi stemme på nå da, Filleproletiet? Huff, jeg har hatt kvaler ved de siste valgene nettopp pga. det du nevner, som er veldig viktig for meg. Samtidig ser jeg at det jeg tidligere har sett på som positivt (at mennesker med store problemer i sitt eget land kan komme hit å få et bedre liv) er i ferd med å ta fullstendig overhånd. Det blir for mange for for et lite land som Norge. Anonym poster: 4a6eb64ac0a59d32f1043253981932e4 Tja. Ikke nødvendigvis for mange, enda, men at for mange ender opp på samme sted er jo et reellt problem. Jeg mener vi har feilet grundig i integreringspolitikken. Stadig flere ender opp på NAV så fort de får rettighetene, og de føler ingen tilhørighet til Norge eller det øvrige norske samfunnet. Vi har egentlig nok NORSKE trygdesnyltere i dette landet. Vi trenger ikke å importere navere. Jeg har alltid pleid å stemme blankt, da jeg mener det er for liten variasjon i de politiske partiene i Norge. Høyre er basicly AP, og det er de to store partiene i Norge. Venstre har LITT edge, men ikke veldig mye. Denne gangen skal jeg nok stemme på Høyre, men det er mest av egoistiske årsaker. Jeg har gitt opp det ideologiske, og stemmer nå kun på det partiet som gir MEG, meg, meg mest. Hadde SV fjernet formueskatten, eiendomsskatten og gjort det lettere for selvstendig næringsdrivende, hadde jeg stemt SV, selv om de ville slippe inn hele verden. Det er every man for himself fremover. Kjøp sølv, spar penger og for guds skyld, ei eiendom.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #70 Skrevet 20. september 2012 Jeg skal slutte å spore av tråden men vil bare si at det var fint å se deg fra en mer seriøs side, Filleproletiet. Du er ofte veldig rølpete og en smule ufin (?) for min smak. Takk for nå. Er på tide å få noen timers søvn, tror jeg. Anonym poster: 4a6eb64ac0a59d32f1043253981932e4
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. september 2012 #71 Skrevet 20. september 2012 Jeg skal slutte å spore av tråden men vil bare si at det var fint å se deg fra en mer seriøs side, Filleproletiet. Du er ofte veldig rølpete og en smule ufin (?) for min smak. Takk for nå. Er på tide å få noen timers søvn, tror jeg. Anonym poster: 4a6eb64ac0a59d32f1043253981932e4 Rølpete? Morsom mener du? Ufin? Ja.. Men takk for det da. Jeg har vært seriøs i andre tråder også til informasjon! 1
Djungelvrål Skrevet 20. september 2012 #72 Skrevet 20. september 2012 Rølpete? Morsom mener du? Ufin? Ja.. Men takk for det da. Jeg har vært seriøs i andre tråder også til informasjon! Nekter jeg å tro, bøllefrø!
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. september 2012 #73 Skrevet 20. september 2012 Nekter jeg å tro, bøllefrø! Hey..jeg vet det er uforståelig for kvinner at en mann kan være flåsete og morsom ett øyeblikk og så seriøs det neste, men sånn er det. Jeg kan hjelpe til med mange problemer..har DU noe du trenger hjelp til Liquorice?
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 20. september 2012 #75 Skrevet 20. september 2012 (endret) Jeg har invitert muslimer hjem til meg flere ganger før. De har komt alle gangene. Nå handler dette om en mor og et mindre barn da. Men jeg har også blitt invitert til dem, og komt på besøk hos de. Jeg er oppdratt hos en ganske konservativ kristen familie, og skjuler ikke at jeg er kristen. Vi (jeg og muslimene jeg var med) hadde en felles regel om at vi skulle respektere hverandre, og ikke prøve å overtale den andre til å bli med i ens egen religion da når vi var sammen. Det fungerte for oss. I dag har vi ikke så mye kontakt som vi har hatt, men det er ikke av religiøse årsaker. Endret 20. september 2012 av fr21_5ffdsa 1
la Flaca Skrevet 20. september 2012 #76 Skrevet 20. september 2012 Hey..jeg vet det er uforståelig for kvinner at en mann kan være flåsete og morsom ett øyeblikk og så seriøs det neste, men sånn er det. Jeg kan hjelpe til med mange problemer..har DU noe du trenger hjelp til Liquorice? Mann? Trodde du var tenåring jeg... 3
Gjest NozMonster Skrevet 20. september 2012 #77 Skrevet 20. september 2012 (endret) Ei veninne av meg har det motsatte problemet. Ungen går i barnehage på Tøyen, og det er to av 25 barn som er etnisk norske. Her om dagen ble hun stikki i kjønnsorganet med noen pinner av noen gutter. Hun blir ekskludert av alle de andre, siden muslimske familier ikke akuratt har skikk på å inkludere andre. Hun blir mobbet fordi hun er lys i huden, hun har også blitt bitt, kalt gris, kalt hore osv. Nå tar de endelig til vett og flytter ut av byen. Så rasismen og eksluderingen er gjensidig. På bygda eksluderes kanskje innvandreren, men på østkanten i Oslo er etnisk norske barn innvandrere og eksluderes. Like tragisk begge deler. det som er så innmari irriterende er at det faktisk er veldig mye rasisme fra innvandrene til oss etnisk norske også, men det virker det som våre nye landsmenn ikke vil tro på/ innrømme/innse.. - men det gjør liksom ingenting det... selv har jeg blitt tatt for å være rasist mange ganger (fra innvandrere selv), selv da jeg var sammen med en mørkhudet afrikaner! jeg må si jeg ofte hører hvor dritt norge er fra våre nye landsmenn, og hvor idiotiske og naive og grusomme etniske nordmenn er- desutten så får vi etniske nordmenn minst like mange stygge kallenavn som de mørkhudede også desverre får fra etniske nordmenn. De barnehageansette går i burka. Er det lov? jeg tviler egentlig på at det er burka Fille mener... altfor mange misbruker ordet "burka" ! og det irriterer meg.. selv har jeg sett burka bare et par, tre ganger selvom jeg vandrer rundt i oslo flere ganger i uka.. det er dette her som er burka: Endret 20. september 2012 av NozMonster 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #78 Skrevet 20. september 2012 Jeg er så glad for at det ikke finnes 1 muslim på barneskolen til barnet mitt. Innvandrerne får herje med religionen sin på østkanten, mens vi som ikke vil menge oss med muslimer og annet pakk, kan bosette oss på vestkanten. Da kan jo alle velge selv, case closed. Sånn fungerer det jo i alle andre land også. Anonym poster: 00c6f808b07ae01e595f7710db670d98 1
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. september 2012 #79 Skrevet 20. september 2012 Mann? Trodde du var tenåring jeg... Den satt! Modent! det som er så innmari irriterende er at det faktisk er veldig mye rasisme fra innvandrene til oss etnisk norske også, men det virker det som våre nye landsmenn ikke vil tro på/ innrømme/innse.. - men det gjør liksom ingenting det... selv har jeg blitt tatt for å være rasist mange ganger (fra innvandrere selv), selv da jeg var sammen med en mørkhudet afrikaner! jeg må si jeg ofte hører hvor dritt norge er fra våre nye landsmenn, og hvor idiotiske og naive og grusomme etniske nordmenn er- desutten så får vi etniske nordmenn minst like mange stygge kallenavn som de mørkhudede også desverre får fra etniske nordmenn. jeg tviler egentlig på at det er burka Fille mener... altfor mange misbruker ordet "burka" ! og det irriterer meg.. selv har jeg sett burka bare et par, tre ganger selvom jeg vandrer rundt i oslo flere ganger i uka.. det er dette her som er burka: Ja! Niqab ja..Burka har jeg aldri sett. Ser jo ut som en birøkter-drakt :D 2
Lucid Skrevet 20. september 2012 #80 Skrevet 20. september 2012 Jeg vedder gjerne en slant på at flere innvandrerbarn skriver bedre norsk enn hva du gjør, etnisk norske mann.<br /><br /> Anonym poster: c94d20fa1418fcfc44b439a923707a14 Jeg har invitert muslimer hjem til meg flere ganger før. De har komt alle gangene. Nå handler dette om en mor og et mindre barn da. Men jeg har også blitt invitert til dem, og komt på besøk hos de. Jeg er oppdratt hos en ganske konservativ kristen familie, og skjuler ikke at jeg er kristen. Vi (jeg og muslimene jeg var med) hadde en felles regel om at vi skulle respektere hverandre, og ikke prøve å overtale den andre til å bli med i ens egen religion da når vi var sammen. Det fungerte for oss. I dag har vi ikke så mye kontakt som vi har hatt, men det er ikke av religiøse årsaker. Vil bare gi en liten applaus til disse to
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå