Gå til innhold

Er det større risiko for at mindre attraktive mennesker HAR SOS ? Virker sån...

womenwomen

Anbefalte innlegg

Blir du aldri litt lei av deg selv........?

Har fått mye mye ros for den...Må jo være en grunn til at menn sier at fitta de er helt fantastisk - i forhold til andre damer de har vært borti...blir de super overrasket over min som har alle kvaliteter en mann kan drømme om...

Så er ikke rart at jeg er blitt en smule innbildsk pga den...Når alle sexpartnere må nevne " musa mi " og kommentere den på et eller annet vis...dæven så våt...trang...for noen muskler....fitta de er helt fantastisk osv...herregud så deilig osv osv

Jeg har forstått at jeg må skille meg positivt ut i forhold til andre damer...Må jo være derfor de alle kommenterer den ??? Har tenkt at jeg må jo være litt uvanlig....

Det blir som menn med stor pikk...de blir også litt innbildsk av det...

Samme er det med gullmus...man blir litt sånn da også ...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått mye mye ros for den...Må jo være en grunn til at menn sier at fitta de er helt fantastisk - i forhold til andre damer de har vært borti...blir de super overrasket over min som har alle kvaliteter en mann kan drømme om...

Så er ikke rart at jeg er blitt en smule innbildsk pga den...Når alle sexpartnere må nevne " musa mi " og kommentere den på et eller annet vis...dæven så våt...trang...for noen muskler....fitta de er helt fantastisk osv...herregud så deilig osv osv

Jeg har forstått at jeg må skille meg positivt ut i forhold til andre damer...Må jo være derfor de alle kommenterer den ??? Har tenkt at jeg må jo være litt uvanlig....

:skratte:

Og dette tror du ikke de fleste dame får høre under hyrdestunden? Og ja også dine menn har sagt dette til damer før deg, og etter. :skratte:

Anonym poster: 6b4c034c65d281da9c2a741367785dfd

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest gjennom alt sammen nå og jeg ler meg nesten ihjel her. Herregud, er det mulig. Jeg er mindre pen, har aldri hatt kjønnssykdommer og låg en del rundt når jeg var yngre både med (i mine øyne selvsagt) veldig pene og mindre pene gutter. Hallo, sånt er opp til øya som ser uansett. Jeg kan synes en gutt er nydelig mens andre ikke ser en dritt i ham.

Det som er litt merkelig er at alle jeg kjenner forteller meg at jeg er veldig pen, da, mens de sier til meg at de som tror de selv er pene er de som ikke er det. Er der det ligger, ser du. Det er den indre skjønnheten som gjør at noen mennesker skiller seg ut og bergtar oss på en helt underlig og nesten magisk måte. De har smilet, glimtet i øyet, sjarmen og humoren som sånne "liksom-pene" tørrpinner mangler. Tørrpinnene er som dukker i forhold; pene og se på men mangler innhold.

Det er fakta at de som selv synes at de er helt greie utseendemessig ofte oppfattes mye penere av andre, enn jenter som synes de selv er "the shit", for å si det sånn. Blærete kvinnfolk som ser ned på andre er ultimat turnoff for de fleste menn med hjerne. ;)

Endret av Grønnogskjønn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ! Men HVORFOR er jeg nærmest en legende ? Jeg er da ikke så uvanlig eller spesiell...føler meg ganske normal og vanlig...

Jeg har visstnok en utrolig sterk karisma : ) Tok en karisma test en gang - og jeg fikk full pott av poeng.

Testen mente jeg var en uvanlig karismatisk person. Det kan stemme...ettersom jeg alltid får mye oppmerksomhet uten å gjøre noe spesielt for å få det...

Men jeg er nok langt ifra noen legende...høres voldsomt ut ...he he

Aaw, jeg merker karismaen din stråle igjennom PC-skjermen, blir helt slått ned til bakken, jeg! :tommelsmil:

Anonym poster: 67c4d7e11a2ded2c53f2e6f45fe810bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Denne tråden er faktisk den mest underholdende tråden jeg har lest på lang tid!

Jeg forstår ikke hvorfor noen av dere gidder å diskutere med WW, når hun er så urokkelig som hun er, men keep going. Dette er veldig gøy. :)

Også er jeg enig med Yme. Kondomer er bare skremselspropaganda. Hallo liksom! Jeg er pen, og derfor blir jeg aldri forkjøla eller kan få HIV. Ingen grunn til å beskytte meg siden penhet opplagt er den beste beskyttelse mot virus og bakterier. Ingenting annet kan beskytte bedre. Helt logisk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke du en ganske vakker dame da, Liquorice? Og har du noen gang hatt aids? Tenk litt på det...

Ja, jeg syns også Waco skrev det innlegget veldig bra.

haha, jeg får all æren for ymes arbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert nevnt tidligere, men en person med SOS er pr (min) definisjon mindre attraktiv enn enn en som ikke har SOS. Så ww har helt rett.

Anonym poster: 901831e2a3f52a4dfad05db912866688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert nevnt tidligere, men en person med SOS er pr (min) definisjon mindre attraktiv enn enn en som ikke har SOS. Så ww har helt rett.

Anonym poster: 901831e2a3f52a4dfad05db912866688

Men forskjellen er at ww mener at attraktivitet beskytter en fra å få SOS, mens en som er mindre attraktiv er ubeskyttet fra å få SOS.

ww sin definisjon. :filer:

Anonym poster: 67c4d7e11a2ded2c53f2e6f45fe810bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg aldri har ledd mer og syntes mer synd på et menneske som nå, må virkelig være hardt å være så lite intelligent. Hvis du i utgangspunktet er så redd for SOS kan du jo bare slutte å fly rundt som en tøs. Heller finne en fast partner og leke kanin med. Les bøker,bli intelligent og knip igjen lårene og du skal se du slipper få SOS. Du kan være så heit du bare vil i dine egne øyne, men tror de fleste oppegående mannfolka bare ser på deg som et lettvint "hett" knull, med luft mellom ørene. Ikke frekt ment altså... :nigo:

Over 30 år? Gud bevare meg, håper du ikke har barn?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..............det bare renner utav deg..............

Jepp, det er akkurat at det det gjør.

WW er som diaré!

Anonym poster: 2192ecaa9e86d8b2ceffe5af4cfcd9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djeeeezeees. Og det tror du ikke vi alle har hørt fra de mannfolkene vi har vært sammen med???

Anonym poster: 2192ecaa9e86d8b2ceffe5af4cfcd9f9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg får all æren for ymes arbeid!

Hehehe, men det går bra! Det var et koselig innlegg, uansett hvem som skreiv det hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg aldri har ledd mer og syntes mer synd på et menneske som nå, må virkelig være hardt å være så lite intelligent. Hvis du i utgangspunktet er så redd for SOS kan du jo bare slutte å fly rundt som en tøs. Heller finne en fast partner og leke kanin med. Les bøker,bli intelligent og knip igjen lårene og du skal se du slipper få SOS. Du kan være så heit du bare vil i dine egne øyne, men tror de fleste oppegående mannfolka bare ser på deg som et lettvint "hett" knull, med luft mellom ørene. Ikke frekt ment altså... :nigo:

Over 30 år? Gud bevare meg, håper du ikke har barn?

Nei, WW har ikke barn. Å bli gravid er en katastrofe, å føde er slutten på en kvinnes liv. Vaginal fødsel ødelegger en kvinne for livet. Hun vil ikke risikere at gullmusa skal utsettes for noe så uhyrlig. Skjeden blir vid som en vaskebalje, kroppen blir dvask og utflytende og feit. Dette er en sannhet, for dette har hun observert i sin omgangskrets. Da gjelder det naturligvis for alle andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...