Gå til innhold

Føler meg ikke velkommen hos kjæresten...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et litt rart problem, kanskje.. Kjæresten min gjennom et halvt år sier ikke i fra når han vil ha alenetid. Han og jeg bor 2timer fra hverandre, jeg er den som besøker ham fordi jeg bor med flere venninner, og han bor alene i selveid leilighet.

Siden det er 2timers reise og styr i forbindelse med det, har vi bare gjort det slik at når jeg har kommet til ham, så har jeg blitt i noen dager. Jeg er student og leser mye på egenhånd.

Plutselig i en krangel så sier han at jeg er der for mye, han føler seg kvelt, jeg er innpåsliten, og treig som ikke skjønner at han vil være alene. Vi snakket sammen og lovet at han skulle snakke med meg og si i fra når han trengte alenetid. Istede gjør han ikke det. Nå var jeg der et par dager i helgen, og det endte med en krangel hvor han sa "nå er jeg lei av å ha deg her...". Jeg reiste hjem, såret. I dag ringer han og spør "vil du ta deg en tur hit da eller...?" og jeg spør "er jeg invitert da".. "jada." sier han. Men jeg er ikke helt trygg på ham.. Er redd jeg skal sitte og føle at jeg har vært der for lenge, at jeg burde komme meg hjemover, at jeg ikke er velkommen.......

Hva hadde dere gjort i denne situasjonen?<br /><br /> Anonym poster: 64422967da8082a03b4fd172f96d3767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, jeg kan forstå behovet hans for alenetid, MEN at det kommer etter så kort tid skurrer litt for meg da.

At han blir lei av deg etter et par dager sier i alle fall mer en nok for meg. Dere har også bare vært sammen i 1/2 år, noe som oftest er litt rosenrødt og man IKKE får nok av hverandre.

Dere krangler allerede, sliter med kommunikasjon tydeligvis ..

Dette burde du ta opp med han også bør dere jo snakke om hvorvidt dette forholdet er liv laga i det store og hele.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt det opp med han, hva du føler, at du ikke føler deg velkommen.