Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Klarer du å presse fingrene mot tastatuset og få frem ord som IKKE høres feil ut ?

ikke idag. jeg har ikke sovet i natt. hysterisk overtrøtt. sorry :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i alle dager har du ikke sovet ? Er det noe jeg burde vite om ? :overrasket:

en skummel gia som hypnotiserte meg med sin sensuelle røst i telefonen! true story! vel, stort sett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en skummel gia som hypnotiserte meg med sin sensuelle røst i telefonen! true story! vel, stort sett da.

Nattlige, hypnotiserende samtaler + at du ikke kan være helt ærlig, jeg begynner å tvile jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattlige, hypnotiserende samtaler + at du ikke kan være helt ærlig, jeg begynner å tvile jeg.

dette er en effekt av å ikke ha deg i mine armer!

men det var litt viktig, og det måtte snakkes om. sherlock og watson trør til igjen, serru.

du er min egen lille sirupsnipp, du må jo ikke tvile!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette er en effekt av å ikke ha deg i mine armer!

men det var litt viktig, og det måtte snakkes om. sherlock og watson trør til igjen, serru.

du er min egen lille sirupsnipp, du må jo ikke tvile!

jeg tilgir deg for denne gang, kjære. jeg kan jo ikke annet.

hadebraa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da har jeg endelig fått spist middag, og gjort unna husarbeid! Kosetiid :smilorange:

Ble nettopp ferdig med to big one cheese burgere med glaze samt masse potetbåter,(jepp sunn middag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm iiiis :is: namnam, :sikle: skjønner ikke hvorfor jeg alltid har lyst på is! Kan kanskje ha noe med saken og gjøre at jeg spiser is kanskje 2-3 ganger i året :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia Pia: Den skjønte jeg ikke helt. Du har lyst på is hele tiden, men spiser det så skjeldent. Jeg er ikke så flink til å motstå fristelser iallefall! Is er namnamnam :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Mia Pia: Den skjønte jeg ikke helt. Du har lyst på is hele tiden, men spiser det så skjeldent. Jeg er ikke så flink til å motstå fristelser iallefall! Is er namnamnam :smilorange:

Er vel bare det at jeg ofte tenker "jeg skulle kjøpt meg iis!" eller "nå har jeg lyst på is" når jeg ikke kan få tak i det :gjeiper: Føles jo ut som jeg har lyst på det hele tiden da, is er blitt så ekstravagant på en måte :fnise: er mer svak for smågodt, da rekker jeg nesten ikke tenke en gang! :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. hva er glaze? Har faktisk vært litt sunn i dag jeg, og spist kylling til middag! :smilbla:

Er en saftig små søt grill saus, du pensler på hanburgene for å gi dem mer smak og gjøre dem saftigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare det at jeg ofte tenker "jeg skulle kjøpt meg iis!" eller "nå har jeg lyst på is" når jeg ikke kan få tak i det :gjeiper: Føles jo ut som jeg har lyst på det hele tiden da, is er blitt så ekstravagant på en måte :fnise: er mer svak for smågodt, da rekker jeg nesten ikke tenke en gang! :arwen:

Hehe, det er jo bra at du ikke kan få tak i det da, på en måte. Jeg er mer svak for is en godteri, det er vel like usunt begge deler, iallefall på en tirsdag blush.png Men jeg fant ut at Tirsdag er "lillefredag" siden onsdag er lillelørdag. Jobbet i helgen også, så da må man jo ta det igjen :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...