Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ikke det?

Ok, men da tusler jeg. Så får dere skylde dere sjøl hvis dere finner ut etterpå at dere mangler sånt som tamponger og kleenex og annet kvinnestæsj. Eller snop og sånt.

Z ya! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle sammen hatt en fin dag ? :klemmer:

Jeg har ihvertfall hatt det! Ska kose meg med good middag med moren min i dag! Gledes :smilorange: Nå nyter jeg bare en etterlengtet kopp kaffe.. :kaffekopp: Enn du da, hatt det fint? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det?

Ok, men da tusler jeg. Så får dere skylde dere sjøl hvis dere finner ut etterpå at dere mangler sånt som tamponger og kleenex og annet kvinnestæsj. Eller snop og sånt.

Z ya! :goodbye:

Smug med litt smågodt til meg da!! (Har egentlig litt godteristopp..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg også! Kunne ønske jeg kunne hoppe, men jeg er så sinnsykt støl i beina !!

Man blir rastløs av å ikke ha noe å gjøre, har du noe å finne på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JESP!!! Kom ikke opp før kl 13, har av en aller annen grunn fått alergi for første gang i livet, så nå har jeg problemer med å komme meg opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JESP!!! Kom ikke opp før kl 13, har av en aller annen grunn fått alergi for første gang i livet, så nå har jeg problemer med å komme meg opp

Allergi? Hmm, sånn "våkneopp" allergi mener du? :klo: Uff, ikke noe særlig det, har det jeg å!! :fnise:

Endret av mia pia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ihvertfall hatt det! Ska kose meg med good middag med moren min i dag! Gledes :smilorange: Nå nyter jeg bare en etterlengtet kopp kaffe.. :kaffekopp: Enn du da, hatt det fint? :)

Hørtes koselig ut ! :) jeg har hatt en fin dag, vært på kurs med jobbjentene, da blir det alltid mye latter og morro! :smilorange:

Man blir rastløs av å ikke ha noe å gjøre, har du noe å finne på?

Jeg hadde planlagt å ikke gjøre noenting i dag, siden jeg ikke har slappet av på lenge. Jeg tenker aldri på at det er kjedelig.. Tror jeg må begynne på skittentøyet, det trengs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allergi? Hmm, sånn "våkneopp" allergi mener du? :klo: Uff, ikke noe særlig det, har det jeg å!! :fnise:

Nei, men jeg blir veldig trøtt av å ha allergi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...