Gjest Gjest Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Kate Middleton tatt på fersken uten BH.... Hva er dette for et styr da? Vi har da vært vant til å se kongelige pupper, lår, rumper og peniser i en årrekke. Ser ikke hva som er så spesielt med dette. Ikke lenge siden fikk man se en splitter naken Prins Harry, og dette er noe man bare må innfinne seg som kongelig, spesielt i England. Mitt spørsmål er hvorfor i huleste Kate Middleton presterer å spankulere toppløs når hun VET at det kan ligge papparazzier hvor som helst. Forventer hun seriøst at ingen følger med på hva de driver med....??? Hun virker rett og slett litt naiv.
toffel Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Det står jo at de tok bilde akkurat i det hun skiftet ut bikinien. 1
Gjest Fairydust Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Det er på ingen måte Kate sin skyld at pågående, uempatiske papparazzier knipser bildet av henne i det lille sekundet hun skifter på. Det er hensynsløst og patetisk! Papparazzier gjør hva som helst for penger, og de har en godt betalt jobb som ødelegger livene til andre mennesker. At en fransk avis(?) velger å trykke bildene er uakseptabelt. Selv om at man er den mest berømte kvinnen i verden, har man fortsatt krav på å bli latt være i fred når man skifter. Ærlig talt! At Kate er naiv, er en latterlig påstand. 19
Gjest Fairydust Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Kanskje jeg skal ta nakenbilde av deg TS uten at du vet det, og sende det rundt hele verden på forsiden av aviser, magasiner og på nett. Hvordan hadde du likt det? 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Papparazzier er ikke annet enn udyr som jobber for satan. De har ingen rett til å gjøre det de gjør. Det er de som burde straffes, ikke at folk har lyst til å gå en tur i byen, sole seg naken. Det er ikke kjendisen sin feil at hun blir tatt bilde av naken når hun "sitter og spriker med beina på det mest folksomme stedet i New York", det er idioten som tar bilde som har all skyld. Klart, det kan jo ungås, men slik skal man ikke tenke. Folk må få lov til å ha rett til å gå i fred selv de ikke gjør det alle andre vattnisser gjør. Men dette ville jo så klart ikke vært noe problem om vi sluttet med denne idiotien med at man må gå med klær, ha adskilte garderober og slikt. Anonym poster: c8421c2cbe35aa14c796e9d185944cf2
Gjest pellepirat Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Oppstyret er vel ikke konkret på at det er majestetiske pupper . For hun har ikke noe å skammes over, og det er nok ikke noen som tar skade av å se bildet. Paparazzier blir man nok aldri kvitt, men kan ikke være særlig tvil om at det er uetisk å sette bilde på trykk - som de andre nevner, dette går på integritet og privatliv.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Det er på ingen måte Kate sin skyld at pågående, uempatiske papparazzier knipser bildet av henne i det lille sekundet hun skifter på. Det er hensynsløst og patetisk! Papparazzier gjør hva som helst for penger, og de har en godt betalt jobb som ødelegger livene til andre mennesker. At en fransk avis(?) velger å trykke bildene er uakseptabelt. Selv om at man er den mest berømte kvinnen i verden, har man fortsatt krav på å bli latt være i fred når man skifter. Ærlig talt! At Kate er naiv, er en latterlig påstand. Studer bildene litt mer nøye du. Da vil du fort oppdage at hun gjør mer enn å skifte BH. Ett av bildene viser klart og tydelig at hun koser/flørter med William mens hun er toppløs. Hadde hun bare skiftet BH i full fart, hadde de aldri i verden klart å få så mange "blinkskudd" Jo, hun er naiv. Hun er fullstendig klar over at hun er en av verdens mest kjente kvinner, og hun bør vite, ikke minst når man ser på historien vedr. britiske kongelige, at papparazzier luser i hver en busk. Å skifte BH utendørs, selv om det er på egen balkong er faktisk en risiko for henne. Man kan like det eller ikke, men slik er det bare. Kanskje jeg skal ta nakenbilde av deg TS uten at du vet det, og sende det rundt hele verden på forsiden av aviser, magasiner og på nett. Hvordan hadde du likt det? For en latterlig sammenligning. Hun er en kjent kvinne og må ta hensyn til dette. Om jeg eller du ser et nakenbilde i avisa av en fremmed mann eller kvinne, hever vi jo ikke et øyenbryn, da dette er helt vanlig i dagens seksualiserte samfunn. Men HVIS jeg skulle finne på å ta av meg klærne utendørs i offentligheten og dette havner på youtube, har jeg liten grunn til å klage.....
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Studer bildene litt mer nøye du. Da vil du fort oppdage at hun gjør mer enn å skifte BH. Ett av bildene viser klart og tydelig at hun koser/flørter med William mens hun er toppløs. Hadde hun bare skiftet BH i full fart, hadde de aldri i verden klart å få så mange "blinkskudd" Jo, hun er naiv. Hun er fullstendig klar over at hun er en av verdens mest kjente kvinner, og hun bør vite, ikke minst når man ser på historien vedr. britiske kongelige, at papparazzier luser i hver en busk. Å skifte BH utendørs, selv om det er på egen balkong er faktisk en risiko for henne. Man kan like det eller ikke, men slik er det bare. For en latterlig sammenligning. Hun er en kjent kvinne og må ta hensyn til dette. Om jeg eller du ser et nakenbilde i avisa av en fremmed mann eller kvinne, hever vi jo ikke et øyenbryn, da dette er helt vanlig i dagens seksualiserte samfunn. Men HVIS jeg skulle finne på å ta av meg klærne utendørs i offentligheten og dette havner på youtube, har jeg liten grunn til å klage..... Helt enig. På et av bildene sitter hun toppløs og smører ryggen til William. Man bør faktisk forstå at når man gifter seg med storbritanias kommende konge så flasher man ikke pupper åpenlyst. Jeg hadde ikke gjort det på min veranda engang - og jeg har bare naboer rundt meg ingen paparazzier. Anonym poster: 5606a04467cdca9dca3c07723f15037f 5
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Helt enig. På et av bildene sitter hun toppløs og smører ryggen til William. Man bør faktisk forstå at når man gifter seg med storbritanias kommende konge så flasher man ikke pupper åpenlyst. Jeg hadde ikke gjort det på min veranda engang - og jeg har bare naboer rundt meg ingen paparazzier. Anonym poster: 5606a04467cdca9dca3c07723f15037f Bildet er tatt på svært lang avstand og er forholdsvis grovkornet. De tilbringer ferien på et privat slott og det er lang avstand til eiendomsgrensen. Alle eier sin egen kropp og ingen har rett til å ta nakenbilde av andre uansett. At hun var toppløs er ingen unnskyldning for at man kan ta bilde av henne. Alle er av og til nakne uten at det skal gi andre rettigheter. Skal guttene ha lov til å ta bilde av jentene i skoledusjen gjennom nøkkelhullet? Skal det at du uheldigvis mister håndkledet på stranda mens du skifter gi noen rett til å ta bilde av deg? Skal gartneren som vedlikeholder trærne ha lov til å ta bilde av deg i fjerde etage når du aldri har sett noen i trærne før? Skal ballongføreren som svever lydløst forbi ha lov til å ta bilde av deg naken på badet i tiende etage? Skal noen ha lov til å ta bilde av deg hvis de kommer tilfeldig over deg når du bader naken i et vann mange timer fra folk? Jeg er naturist og har ikke noe problem med at noen ser meg naken på en naturiststrand. Jeg har heller ikke noe problem med å fortelle på TV at jeg er naturist og bader naken. Men hvis du tar bilde av meg naken uansett om det er på en offentlig naturiststrand eller noe annet sted kan jeg love deg at det er ikke lite tid og penger jeg vil bruke på å forfølge deg og få deg dømt! Heldigvis er det flere lover og en domspraksis som gjør slik fotografering ulovlig i Norge.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 Hun kan være så kjent som hun bare vil, men hun er fortsatt et menneske med rett til et privatliv. Syns det er trist og ganske skummelt at noen mener menneskers rettigheter ikke teller bare fordi man er kjendis. 7
jabx Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 Uansett så har hun en jææævlig bra kropp. 4
Gjest Fairydust Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 Uansett så har hun en jææævlig bra kropp. Det er sant, men det er ikke det oppstyret handler om. Oppstyret bunner vel egentlig i at ingen andre aviser ville publisert slike bilder, fordi det er totalt respektløst. Og til deg som siterte meg over her. Bildene var tatt mens Kate skiftet bikinitopp på et _privat_ slott i Frankrike. Ikke offentlig! Noe som er litt av grunnen til at denne saken er så provoserende. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #13 Skrevet 14. september 2012 Det er på ingen måte Kate sin skyld at pågående, uempatiske papparazzier knipser bildet av henne i det lille sekundet hun skifter på. Det er hensynsløst og patetisk! Papparazzier gjør hva som helst for penger, og de har en godt betalt jobb som ødelegger livene til andre mennesker. At en fransk avis(?) velger å trykke bildene er uakseptabelt. Selv om at man er den mest berømte kvinnen i verden, har man fortsatt krav på å bli latt være i fred når man skifter. Ærlig talt! At Kate er naiv, er en latterlig påstand. Jeg er enig i det du skriver, men jeg gikk inn på linken og, nei, bildene var ikke tatt i det lille sekunder hun skifter bh, men hun solte seg toppløs og det var mange bilder når hun vandret toppløs på balkongen. Anonym poster: f89a20f8fb57f4134e5fbc2695c003e9
Gjest Fairydust Skrevet 14. september 2012 #14 Skrevet 14. september 2012 Jeg er enig i det du skriver, men jeg gikk inn på linken og, nei, bildene var ikke tatt i det lille sekunder hun skifter bh, men hun solte seg toppløs og det var mange bilder når hun vandret toppløs på balkongen. Anonym poster: f89a20f8fb57f4134e5fbc2695c003e9 Javel, det er fortsatt på privat eiendom.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #15 Skrevet 14. september 2012 Det blir oppstyr fordi dette er kona til en mann hvis mor ble jaget av paparazzier da hun døde. Fullt forståelig at de reagerer sterkt på dette. Håper de når frem med søksmålet sitt. Anonym poster: 82a75f4a40bda3c29fd54c8e55b2984d 4
AnnaKarenina Skrevet 14. september 2012 #16 Skrevet 14. september 2012 Hun skiftet ikke bikinioverdel. Hun spradet rundt toppløs for sin mann og sannsynligvis var det erotiske undertoner og flørt. En helt vanlig kvinne, med andre ord. Bortsett fra at hun får puppene sine smørt utover lavmålsaviser...
Gjest "gjest" Skrevet 14. september 2012 #17 Skrevet 14. september 2012 Det blir oppstyr fordi dette er kona til en mann hvis mor ble jaget av paparazzier da hun døde. Fullt forståelig at de reagerer sterkt på dette. Håper de når frem med søksmålet sitt. Anonym poster: 82a75f4a40bda3c29fd54c8e55b2984d Sleipt å bruke Dianas skjebne for å fremme den her saken, de får ikke poeng akkurat, det blir som da Martha snakket om Tore Tønne da hun fikk litt kritikk. Uten sammenligning forøvrig. 1
Gjest BM2 Skrevet 14. september 2012 #18 Skrevet 14. september 2012 Kate Middleton tatt på fersken uten BH.... Hva er dette for et styr da? Vi har da vært vant til å se kongelige pupper, lår, rumper og peniser i en årrekke. Ser ikke hva som er så spesielt med dette. Ikke lenge siden fikk man se en splitter naken Prins Harry, og dette er noe man bare må innfinne seg som kongelig, spesielt i England. Mitt spørsmål er hvorfor i huleste Kate Middleton presterer å spankulere toppløs når hun VET at det kan ligge papparazzier hvor som helst. Forventer hun seriøst at ingen følger med på hva de driver med....??? Hun virker rett og slett litt naiv. Kate Middleton har også rett på privatlivets fred. Hva hadde du gjort om en papparazzi dukket opp på badet ditt og tok bilder av deg i dusjen for å dele bildene med hele verden?
Gjest BM2 Skrevet 14. september 2012 #19 Skrevet 14. september 2012 Studer bildene litt mer nøye du. Da vil du fort oppdage at hun gjør mer enn å skifte BH. Ett av bildene viser klart og tydelig at hun koser/flørter med William mens hun er toppløs. Hadde hun bare skiftet BH i full fart, hadde de aldri i verden klart å få så mange "blinkskudd" Jo, hun er naiv. Hun er fullstendig klar over at hun er en av verdens mest kjente kvinner, og hun bør vite, ikke minst når man ser på historien vedr. britiske kongelige, at papparazzier luser i hver en busk. Å skifte BH utendørs, selv om det er på egen balkong er faktisk en risiko for henne. Man kan like det eller ikke, men slik er det bare. For en latterlig sammenligning. Hun er en kjent kvinne og må ta hensyn til dette. Om jeg eller du ser et nakenbilde i avisa av en fremmed mann eller kvinne, hever vi jo ikke et øyenbryn, da dette er helt vanlig i dagens seksualiserte samfunn. Men HVIS jeg skulle finne på å ta av meg klærne utendørs i offentligheten og dette havner på youtube, har jeg liten grunn til å klage..... Eneste Kate er naiv med er å ikke ta hensyn til at det finnes empatiløse rasshøl som deg her i verden. Ikke en gang puppoholikeren meg har vurdert tanken en gang på å se på disse bildene. Du, og alle andre, som ser på disse bildene er og blir ynkelige krek. 4
Gjest Line Skrevet 14. september 2012 #20 Skrevet 14. september 2012 Stakkars Kate. Hun kan være så offesiell hun bare vil, men å bli klint på aviscover toppløs fordi en paparazzi var så frekk å innvadere deres private sted er bare sinnsykt. Jeg syns det var vondt da exen min sendte puppebilde av meg til gutta på mekken og min nye kjæreste, kan ikke engan forestille meg hvor ekkelt dette må være!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå