Gå til innhold

Jeg gjorde noe lumpent


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Fairydust

Lang historie kort fortalt - jeg lå med en ekskjæreste forrige helg og i dag sendte jeg en sms og fortalte det til samboeren hans. De fikk barn for et halvt års tid siden. Jeg tipper han kommer til å nekte for at det er sant, men jeg har iallfall fortalt henne det. Og ja, jeg er en idiot, men jeg er lei av at han ringer meg for å være utro.

Jeg måtte bare få det ut. Jeg regner med han blir fly forbanna på meg, men vi har nesten ikke kontakt utenom når han prøver å få meg til sengs, så jeg bryr meg veldig lite.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Det du gjorde som var "lumpent" var ikke å fortelle dama hans, men å ha sex med han i utgangspunktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første, så fortjener du ikke noe respekt etter det du har gjort. Du har ødelagt en familie fordi du var lysten, og ikke sa nei når fyren kom til deg og ville ha sex. En unge må kanskje vokse opp med mor og far boende hver for seg nå, bare fordi du ville ha derre orgasmen din.

Nå må du gi deg - det er ikke TS som har ødelagt familien, det har mannen klart å gjøre på egenhånd, ved å ligge med en eks mens han er i et "seriøst" forhold. Tror du virkelig om det ikke hadde vært for TS, at mannen ikke hadde ligget med en annen dame, noe han mest sannsynligvis har gjort også?

Jeg er enig i at kvinner som ligger med menn som er opptatt er patetiske og det finnes ingen unnskyldning for det, men det er mannen som har vært utro og det er ingen som har tvunget ham til å ha sex med en annen dame.

Anonym poster: 9a33fcd69c93d82085cfc02736f51283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjorde som var "lumpent" var ikke å fortelle dama hans, men å ha sex med han i utgangspunktet.

Yes, Einstein ...

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet ditt da? Lite å gjøre i aften?

Det er ganske selvinnlysende at det var dumt å ha sex med ham i utgangspunktet og jeg føler vel ikke akkurat at det er noe som trengs å poengteres.

Men gratulerer, du har rett.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Det er ganske selvinnlysende at det var dumt å ha sex med ham i utgangspunktet og jeg føler vel ikke akkurat at det er noe som trengs å poengteres.

Men gratulerer, du har rett.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

OK sorry for at jeg misforstår. Her var jeg av den oppfatning av at man er ute etter synspunkter når man deler et problem på et offentlig forum, men tydeligvis ikke.

Forresten tror jeg du misforstår meg litt. Jeg skriver ikke bare at det var dumt med han å ha sex med han i utgangspunktet, men hvis du leser litt mellom linjene mine får du kanskje med deg at jeg benekter at det var lumpent gjort å fortelle dama om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske selvinnlysende at det var dumt å ha sex med ham i utgangspunktet og jeg føler vel ikke akkurat at det er noe som trengs å poengteres.

Men gratulerer, du har rett.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Du sier jo selv at det var "lumpent" av deg å fortelle dama om det, men akkurat det var ikke dumt gjort av deg, det var riktig av deg å fortelle det til dama, men å ligge med ham derimot, det var "lumpent" gjort.

Anonym poster: 9a33fcd69c93d82085cfc02736f51283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...