Gå til innhold

Jeg gjorde noe lumpent


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lang historie kort fortalt - jeg lå med en ekskjæreste forrige helg og i dag sendte jeg en sms og fortalte det til samboeren hans. De fikk barn for et halvt års tid siden. Jeg tipper han kommer til å nekte for at det er sant, men jeg har iallfall fortalt henne det. Og ja, jeg er en idiot, men jeg er lei av at han ringer meg for å være utro.

Jeg måtte bare få det ut. Jeg regner med han blir fly forbanna på meg, men vi har nesten ikke kontakt utenom når han prøver å få meg til sengs, så jeg bryr meg veldig lite.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor det? Jeg føler meg temmelig råtten, det er ikke min oppgave å fortelle henne det.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at han nekter og hevder at jeg bare er en sjalu ekskjæreste, men det er så mange år siden vi var sammen at hun burde skjønne at jeg ikke er ute etter ham nå.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

På en måte er det jo veldig bra at hun får hvite hvem hun egentlig er sammen med. Men jeg syns ikke noe om måten hun fikk vite det på. En slik nyhet burde hun få vite av enten samboeren selv eller noen hun kjenner og stoler på. Må være helt forferdelig å få en slik anonym sms.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en måte er det jo veldig bra at hun får hvite hvem hun egentlig er sammen med. Men jeg syns ikke noe om måten hun fikk vite det på. En slik nyhet burde hun få vite av enten samboeren selv eller noen hun kjenner og stoler på. Må være helt forferdelig å få en slik anonym sms.

Nummeret mitt er registrert, så jeg vil ikke kalle den anonym. Hun har forresten ringt meg og vi har snakket sammen.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Nummeret mitt er registrert, så jeg vil ikke kalle den anonym. Hun har forresten ringt meg og vi har snakket sammen.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Anonym, som i at hun ikke vet hvem du er, mente jeg. Mne hvis dere har hatt en god samtale nå, så er jo det bare flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke kalle den god, jeg fortalte bare at jeg ikke hadde noen agenda annet enn at jeg ikke orket å bidra til utroskapen hans. Hva hun velger å tro eller gjøre er heller ikke mitt ansvar. Nå har jeg iallfall vært ærlig. Jeg vil tippe det er jeg som fremstilles som den store heksa av ham og venneflokken hans om hun konfronterer ham med det, det får så være.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Antageligvis. Det er lettere å legge all skyld på en utenforstående, enn å innse at den som står deg nærmest kan ha gort noe slikt.

Men nå vet hun det hvertfall, så da er det hennes valg om hun vil fortsette eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heldigvis ingen av de han omgås, så jeg vil ikke høre noe om hva som eventuelt skjer med dem. Jeg håper at det går bra selv om jeg har mine tvil, men igjen ... det er ikke min sak og skal heller ikke bli det.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - kan jeg spørre om hvorfor du lå med ekskjæresten din selv om du (slik jeg forstår det) visste at han hadde samboer?

Forøvrig synes jeg det er bra at hun nå vet det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke hvordan du kunne ha sex med han når du så tydeligvis ikke har noen særlig gode følelser for han, men det er meg. jeg syns uansett det er bra at hun fikk vite. og siden hun ikke kjenner deg er vel måten hun fikk vite det på helt grei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS - kan jeg spørre om hvorfor du lå med ekskjæresten din selv om du (slik jeg forstår det) visste at han hadde samboer?

Forøvrig synes jeg det er bra at hun nå vet det.

Fordi vi alltid har hatt så bra sex, rett og slett. Vi har alltid hatt sex når han har vært i forhold med andre jenter (jeg har også det), det er slett ikke første gangen det skjer. Vi har drevet på med sporadiske treff i årevis, men han har aldri hatt et så seriøst forhold tidligere og jeg har aldri tidligere sagt noe til den han var sammen med.

Jeg var rett og slett egoistisk, ville ha en god orgasme der og da og trodde ikke jeg kom til å ta kontakt med henne. Slett ikke, jeg ba ham om å blånekte om hun spurte og jeg nektet ham også å overnatte.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja, dere har hele tiden pult selv om dere har hatt andre partnere, men nå fikk du plutselig en samvittighet og skal bestemme hva som er seriøst og ikke? Du er en kontrollfreak, og dere er begge utro dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja, dere har hele tiden pult selv om dere har hatt andre partnere, men nå fikk du plutselig en samvittighet og skal bestemme hva som er seriøst og ikke? Du er en kontrollfreak, og dere er begge utro dritt.

Mye mulig. Jeg var en egoist som gjorde det og en egoist som sa det til henne. Egentlig vil jeg jo bare at det skal føre til at han slutter å kontakte meg for godt.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

å ja, dere har hele tiden pult selv om dere har hatt andre partnere, men nå fikk du plutselig en samvittighet og skal bestemme hva som er seriøst og ikke? Du er en kontrollfreak, og dere er begge utro dritt.

Han har aldri hatt barn med noen før, så vil vel si at dette er mer seriøst enn tidligere.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldri hatt barn med noen før, så vil vel si at dette er mer seriøst enn tidligere.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Hvis han har pult så mye rundt, så er det vel bare tilfeldig at han ikke har fått barn før.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tok abort for ti år siden fordi jeg var altfor ung for et barn. Han har sikkert gjort andre gravide også, men han har iallfall ikke etablert seg med barn tidligere.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...