Gå til innhold

Jeg gjorde noe lumpent


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor det? Jeg føler meg temmelig råtten, det er ikke min oppgave å fortelle henne det.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Men hvis han aldri vil fortelle det, syns du ikke at hun har rett til å få vite det likevel?

Hadde jeg värt dama til din ekskjäreste så hadde jeg blitt veldig takknemmelig for at du hadde fortalt meg det (selv om jeg hadde syns at du var et stakkarslig menneske som hadde sex med en opptatt mann)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ikke kalle den god, jeg fortalte bare at jeg ikke hadde noen agenda annet enn at jeg ikke orket å bidra til utroskapen hans. Hva hun velger å tro eller gjøre er heller ikke mitt ansvar. Nå har jeg iallfall vært ærlig. Jeg vil tippe det er jeg som fremstilles som den store heksa av ham og venneflokken hans om hun konfronterer ham med det, det får så være.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Haha unnskyld meg men du orket ikke bidra til utroskapen hans? Hva med å tenke på det før du hopper til sengs med han?

Du burde føle deg råtten, du gikk velvitende om at han har barn og samboer til sengs med han, for så å leke moralens vokter å være ærlig. It makes no sense.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha unnskyld meg men du orket ikke bidra til utroskapen hans? Hva med å tenke på det før du hopper til sengs med han?

Du burde føle deg råtten, du gikk velvitende om at han har barn og samboer til sengs med han, for så å leke moralens vokter å være ærlig. It makes no sense.

Så du mener hun skal la være å si det? Hun slår to fluer i en smekk. Forteller kjæresten hva han holder på med og blir kvitt han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener hun skal la være å si det? Hun slår to fluer i en smekk. Forteller kjæresten hva han holder på med og blir kvitt han.

Ja, er akkurat sånn jeg så på det ... men jeg innser at det var fryktelig egosentrisk av meg.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha unnskyld meg men du orket ikke bidra til utroskapen hans? Hva med å tenke på det før du hopper til sengs med han?

Du burde føle deg råtten, du gikk velvitende om at han har barn og samboer til sengs med han, for så å leke moralens vokter å være ærlig. It makes no sense.

Hør her. Jeg har aldri sagt noe før, nettopp fordi jeg ikke kan eller vil leke moralens vokter. Men, for å være ærlig ... synes du ikke hun fortjener bedre enn å bli bedratt?

Hun virket veldig voksen da vi snakket sammen. Hun kjeftet ikke, hun hadde bare noen spørsmål. Og jeg svarte.

Ja, jeg vet at det ver fullstendig idiotisk av meg å gjøre det jeg gjorde, men jeg har følt på det siden helga. Jeg måtte si det til henne. Jeg klarte ikke å la være.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør her. Jeg har aldri sagt noe før, nettopp fordi jeg ikke kan eller vil leke moralens vokter. Men, for å være ærlig ... synes du ikke hun fortjener bedre enn å bli bedratt?

Hun virket veldig voksen da vi snakket sammen. Hun kjeftet ikke, hun hadde bare noen spørsmål. Og jeg svarte.

Ja, jeg vet at det ver fullstendig idiotisk av meg å gjøre det jeg gjorde, men jeg har følt på det siden helga. Jeg måtte si det til henne. Jeg klarte ikke å la være.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Efter att ha gjort så mye galt så var det det enda rette at gjøre. Syns det var bra at du fortalte henne det. Hvis min samboere noen gang skulle gjort noe slikt hade jeg ønsket at tøsen var bitch nok at fortelle meg det.

Uansett så må du leve med det gjort men nå har du ihvertfall sagt sanningen. Ligg nå ikke mer med menn som er i forhold (slik jeg skjønnt det i en annen tråd finns det otalligt mange single menn som aldrig får seg noe på byn. Jakte der du, blandt single menn) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kinkylita

Hvis du ikke vil at han skal kontakte deg mer, eller bidra til utroskapen hans, så kan du vel bare be han drite i å ringe deg og slutte å spre med beina?

Forøvrig greit at du varsla samboeren hans så hun får vite hvilken dritt hun er sammen med, og for deg ts så har jeg ikke noe å si. Sånne som deg som sprer beina for opptatte mannfolk- x eller ikke- bare for å få deg en god orgasme er rett og slett ei løs tøs. Skam deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil at han skal kontakte deg mer, eller bidra til utroskapen hans, så kan du vel bare be han drite i å ringe deg og slutte å spre med beina?

Forøvrig greit at du varsla samboeren hans så hun får vite hvilken dritt hun er sammen med, og for deg ts så har jeg ikke noe å si. Sånne som deg som sprer beina for opptatte mannfolk- x eller ikke- bare for å få deg en god orgasme er rett og slett ei løs tøs. Skam deg.

Ja, fy, skam meg.

Jeg synes du kan skjerpe deg angående ordbruken din. Det gagner ingen at du forutsetter at dette er noe jeg gjør ofte, da jeg (til mitt såre forsvar) kun har ligget med en opptatt mann og det er han.

Han ringer meg cirka en gang i året. Det er ikke som om jeg har for vane å ligge med opptatte menn, skjønner du.

Har du aldri hatt noen som har gjort deg svak uansett omstendighetene?

Jeg fortalte henne for bli kvitt ham. Ja, det var dumt, men han vil jo fortsette å bedra henne med andre kvinner enn meg.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinkylita

For det første, så fortjener du ikke noe respekt etter det du har gjort. Du har ødelagt en familie fordi du var lysten, og ikke sa nei når fyren kom til deg og ville ha sex. En unge må kanskje vokse opp med mor og far boende hver for seg nå, bare fordi du ville ha derre orgasmen din.

Som du skrev tidligere så har dette skjedd tidligere også, mens dere begge har hatt andre partnere. Det er revnende likegyldig at det bare har skjedd med med han fyren her, og at det "bare" skjer en gang i året.

Joda, har vært svak i mange en "gjerningsøyeblikk" jeg også, men har fremdeles hatt vettet og moralen med meg i hva jeg har gjort. Du er fullstendig klar over hva du gjør, selv om handlingen kan være noe impulsiv- noe dette tydeligvis ikke var, med tanke på at deg har skjedd før.

Og hvilket forsvar er det, at han vil fortsette med å bedra henne med noen andre enn deg? Så da mener du at det er bedre at han bedrar henne med x'en sin?

Forøvrig så har jeg sensurert hva jeg egentlig mener om sånne som deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, så fortjener du ikke noe respekt etter det du har gjort. Du har ødelagt en familie fordi du var lysten, og ikke sa nei når fyren kom til deg og ville ha sex. En unge må kanskje vokse opp med mor og far boende hver for seg nå, bare fordi du ville ha derre orgasmen din.

Hun har ødelagt en familie? Hva med den svinepelsen av en mann da? Tror du at om TS hadde sagt nei til ham så hadde han vært trofast? Den typen menn som ønsker å være utro de er det uansett. Hadde det ikke vært med TS så hadde det vært med noen andre. Jeg forsvarer ikke det TS har gjort men det er da mannen her som hadde ansvaret for sin egen utroskap.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør her. Jeg har aldri sagt noe før, nettopp fordi jeg ikke kan eller vil leke moralens vokter. Men, for å være ærlig ... synes du ikke hun fortjener bedre enn å bli bedratt?

Hun virket veldig voksen da vi snakket sammen. Hun kjeftet ikke, hun hadde bare noen spørsmål. Og jeg svarte.

Ja, jeg vet at det ver fullstendig idiotisk av meg å gjøre det jeg gjorde, men jeg har følt på det siden helga. Jeg måtte si det til henne. Jeg klarte ikke å la være.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Jo hun fortjener bedre enn å bli bedratt, nettopp derfor du ikke skulle ha hoppet til sengs med han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fy, skam meg.

Jeg synes du kan skjerpe deg angående ordbruken din. Det gagner ingen at du forutsetter at dette er noe jeg gjør ofte, da jeg (til mitt såre forsvar) kun har ligget med en opptatt mann og det er han.

Han ringer meg cirka en gang i året. Det er ikke som om jeg har for vane å ligge med opptatte menn, skjønner du.

Har du aldri hatt noen som har gjort deg svak uansett omstendighetene?

Jeg fortalte henne for bli kvitt ham. Ja, det var dumt, men han vil jo fortsette å bedra henne med andre kvinner enn meg.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Jeg er enig med kynkiglita. Du virker som samme type som han. Som du selv skrev : dere har stadig hatt sex selv om både du og han har vært opptatte. Du er jo som han ! Så skal du plutselig rydde opp...

Tenker at du ikke kan være så mye å stole å selv.

Du burde IKKE hatt sex når du visset at han var i et seriøst forhold med barn, det er og ditt ansvar her!

Du visste...!

Håper denne episoden har lært deg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff så trist for dama hans :(

Jeg synes dere har vært grenseløst egoistiske begge to i denne situasjonen.

Du kunne gitt ham muligheten til å fortelle henne det selv.....og du kunne dumpa ham uten å bruke kjæresten og barnet deres som rambukk...

Rett og slett bare fryktelig trist hele greia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha kontakt med ei som deg TS, ei jeg bare kan ringe for å få kjørt kuken inn i litt fuktig kjøtt. :)

Anonym poster: 015906fe8527702c661c917290007692

Klart det, bare invester årevis i forhold og samboerskap med meg først, del viktige øyeblikk i livet mitt med meg og vær der for meg i vanskelige perioder selv mange år etter at forholdet vårt er over.

Gjør det, så er det klart du skal få kjøre hva du vil inn i meg ...

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist for dama hans :(

Jeg synes dere har vært grenseløst egoistiske begge to i denne situasjonen.

Du kunne gitt ham muligheten til å fortelle henne det selv.....og du kunne dumpa ham uten å bruke kjæresten og barnet deres som rambukk...

Rett og slett bare fryktelig trist hele greia.

Utro ville han ha vært uansett, han har neppe latt være før i forholdet med henne.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utroskap er bare så forkastelig, og uforståelig at noen klarer å gjøre noe sånt mot en man elsker (eller i det minste er sammen med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Jeg føler meg temmelig råtten, det er ikke min oppgave å fortelle henne det.

Anonym poster: dcda53886973dd077f3ae4695339a000

Jeg syns ikke det var dårlig gjort av deg, tvert i mot, kjæresten hans hadde rett til å få vite det. Det virker som om han er notorisk utro og ikke eier samvittighet. Dere hadde sex for et par uker siden, han fortsetter å ta kontakt med deg og få deg til sengs.. vel, det er råttent gjort.

Hadde jeg vært kjæresten hans, hadde jeg satt kjempestor pris på å få vite noe slikt, så lenge du ikke bare var ute etter å ødelegge.

Anonym poster: 9a33fcd69c93d82085cfc02736f51283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha unnskyld meg men du orket ikke bidra til utroskapen hans? Hva med å tenke på det før du hopper til sengs med han?

Du burde føle deg råtten, du gikk velvitende om at han har barn og samboer til sengs med han, for så å leke moralens vokter å være ærlig. It makes no sense.

Ja, det var dårlig gjort av TS å ligge med ham, men mannen burde vite bedre enn å ligge rundt når han han kjæreste, som han itillegg har fått barn sammed med. Han har vært utro, viser ingen tegn til dårlig samvittighet og vil treffe TS igjen for mer kos - da syns jeg bare det er rett og rimelig at denne stakkars damen han er sammen med, fikk vite det. Hun har blitt ført bak lyset så til de grader.

Anonym poster: 9a33fcd69c93d82085cfc02736f51283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...