Gå til innhold

dama til kompisen min nekter ham å ha kontakt med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om dette? Vel har vi hatt sex en gang for lenge siden, men aldri vært kjærester. Vi har kjent hverandre i 15 år, og reist på turer sammen og ellers gjort det venner gjør. Hun har aldri truffet meg, men han sier at hun synes jeg er så pen og at hun er sjalu på meg. Hun lurer også på hvorfor han og jeg ikke er kjærester. Mulig hun har plukket opp at vi har en litt flørten tone, noe vi alltid har hatt..

Anonym poster: fbc69bddc22c04c2492501edc47cc672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner henne godt jeg. Jeg ville ikke syntes det var Ok at kjæresten min var venner med ei han tidligere hadde pult å hatt en flørten tone med. Det er jo ingen vits det, fortid er fortid, fremtiden er du ikke en del av i deres liv.

Vil også legge til at dette er et problem for kjærestepar der den ene er usikker på seg selv eller partneren, er sjalu osv.

Min kjæreste har ingen kontakt med side tidligere lovebirds. Og han har ingen interesse av det heller siden det gjør meg usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg syns at dette er noe kompisen din og dama hans må bestemme seg i mellom. Jeg hadde forøvrig heller ikke likt at mannen min hadde en flørtende tone med en venninne som han attpåtil har hatt sex med tidligere.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du problemet. Hun har aldri truffet deg, og derfor er du automatisk en trussel for henne. Om du ønsker å bli kjent med henne og lar henne se hvordan dere oppfører dere med hverandre så skal du se alt blir litt lettere.

Anonym poster: 0ff9674c5a8f95299e7786ca117a7fbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i samme ståsted som deg TS. Skjønner ikke hvorfor folk blir så rare når det dreier seg om vennskap på tvers av kjønn. Særlig når det dreier seg om så lange vennskap. Kan jo bare snakke for meg selv, men min beste venn har jeg kjent i 20 år. Livet mitt er tomt om han mangler:(

Grei, dere har hatt sex, det er lenge siden og det ble ikke noe mer dengang, og det er vel en grunn til:P Så hvorfor bekymre seg over det? Kanskje det hadde blitt bedre om du ble litt venninne med damen in question?:)

Jeg har selv hatt kompiser der damene har krevd at de skulle bryte kontakten med meg og alle andre venninner, noen ganger føyde kompisene mine seg, andre ganger ikke. Slutt ble det til syvende og sist likevel:\ Men heldigvis gjaldt dette bare fåtallet:) Kommer fint overens med damene kompisene mine har nå:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør respektere henne og det hun vil, det er hun som er sammen med han.

Hvis du ikke hadde snakka med han på en flørtete måte og respektert at han har en kjæreste nå så hadde hun kanskje ikke vært så sjalu. En annen ting er at mange jenter blir sjalu når kjæresten snakker med jenter de har ligget med før, men par har forskjellige grenser. I vårt forhold prøver vi å sette hverandre først å respektere hverandres grenser, og for meg er det å snakke flørtende med personer du har ligget med ikke akseptabelt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå både deg og hun.... Jeg skjønner at du ikke vil miste vennen din etter så langt vennskap.... Og jeg kan se at hun er sjalu fordi hun ser på deg som en trussel. MEN likevel dere har ett langt vennskap bak dere, og her må kompisen din vise hvor mye du betyr for henne.

Jeg hadde aldri nektet kjæresten min ett vennskap til en han har kjent så lenge, selv om de har hatt sex. Jeg vet at han er forsatt venner med de fleste som han har lagt med, men han har aldri hatt ett forhold til dem. Om man er så usikker på seg selv og blir så sjalu, så kommer jo aldri forholdet til å holde for dem, hun må jo stole på han.

Håper det ordner seg for deg TS :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om dette?

Hva jeg syns? Det hadde vært på huet og rævva ut med en gang. Og det gjelder alle andre regler som enkelte kvinner på død og liv skal tre ned over huet på menna sine også. Lite er mer turn-off enn en dame som skal begynne å bestemme som det første hun gjør når hun kommer inn i livet ditt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du problemet. Hun har aldri truffet deg, og derfor er du automatisk en trussel for henne. Om du ønsker å bli kjent med henne og lar henne se hvordan dere oppfører dere med hverandre så skal du se alt blir litt lettere.

Anonym poster: 0ff9674c5a8f95299e7786ca117a7fbd

Så sant sant!!! Veldig klok svar Anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lett forstå dama hans, flørtende tone med en veninne man tidligere har føyd over? Neitakk. Hva skjer når man krangler og har tunge tider med kjæresten, så vender han seg til denne veninnden da? Hadde syns det hadde vært ubehagelig, hun merker nok at det er en slags seksuell spenning mellom dere... Vil du at hun skal endre syn må du bli hennes venn også! Dere kan være venner alle tre. Og så må du ikke flørte med kjæresten hennes, han er opptatt.

Anonym poster: 54eccaae5d045874def5812cac4d33db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med litt respekt for et 20-årig vennskap i stedet?

Respekt fortjener ikke de jentene som flørter med gutter som de vet er i et forhold ;) Så får han velge da, om han vil respektere hva dama som han kanskje skal være med resten av livet, eller venninna, samme hvor lenge de har vært venner. Du kan være like god venn med ei du har kjent i 2 år som i 20. Jeg vet i alle fall at hvis min kjæreste hadde hatt ei venninne som hadde flørta med han selv om hun vet at han har meg, hadde jeg sagt at han fikk velge hva som er viktigst mellom meg og ei tydeligvis usikker venninne, om hun ikke hadde slutta å snakke i den flørtete tonen. Hadde vært helt greit hadde de vært vanlige venner, men jeg aksepterer i alle fall ikke at jenter som vet at typen min er i et forhold flørter med han. Det viser bare respektløshet ovenfor hele forholdet deres.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Respekt fortjener ikke de jentene som flørter med gutter som de vet er i et forhold ;) Så får han velge da, om han vil respektere hva dama som han kanskje skal være med resten av livet, eller venninna, samme hvor lenge de har vært venner. Du kan være like god venn med ei du har kjent i 2 år som i 20. Jeg vet i alle fall at hvis min kjæreste hadde hatt ei venninne som hadde flørta med han selv om hun vet at han har meg, hadde jeg sagt at han fikk velge hva som er viktigst mellom meg og ei tydeligvis usikker venninne, om hun ikke hadde slutta å snakke i den flørtete tonen. Hadde vært helt greit hadde de vært vanlige venner, men jeg aksepterer i alle fall ikke at jenter som vet at typen min er i et forhold flørter med han. Det viser bare respektløshet ovenfor hele forholdet deres.

Hjelpes...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt fortjener ikke de jentene som flørter med gutter som de vet er i et forhold ;) Så får han velge da, om han vil respektere hva dama som han kanskje skal være med resten av livet, eller venninna, samme hvor lenge de har vært venner. Du kan være like god venn med ei du har kjent i 2 år som i 20. Jeg vet i alle fall at hvis min kjæreste hadde hatt ei venninne som hadde flørta med han selv om hun vet at han har meg, hadde jeg sagt at han fikk velge hva som er viktigst mellom meg og ei tydeligvis usikker venninne, om hun ikke hadde slutta å snakke i den flørtete tonen. Hadde vært helt greit hadde de vært vanlige venner, men jeg aksepterer i alle fall ikke at jenter som vet at typen min er i et forhold flørter med han. Det viser bare respektløshet ovenfor hele forholdet deres.

En flørtete tone og flørting er da virkelig ikke det samme? :klo:

Dessuten har den nye kjæresten i følge TS aldri møtt henne, men har lagd seg et bilde i hodet sitt om at hun er en trussel.

Og jeg synes faktisk man skal ha respekt for 15 år med vennskap. Har det ikke blitt et forhold ut av det på de 15 årene, så hvorfor skulle det plutselig bli det nå!? :klo:

Jeg kjenner det er mye jeg ikke forstår i denne forholdsverdenen mange ser ut til å leve i her inne.

Hadde jeg hatt en kjæreste som hadde en god venninne så hadde jeg i det minste møtt dama, før jeg la henne for hat og forlangte at han skulle gi opp vennskapet!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt en kjæreste som hadde en god venninne så hadde jeg i det minste møtt dama, før jeg la henne for hat og forlangte at han skulle gi opp vennskapet!

Det at folk synes det er helt greit å kreve slikt viser at det bor en sosiopat i dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe kontakt med dama? Spør om dere kan spise middag for å bli kjent, fordi du tror hun har misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...