Gå til innhold

Menn på sukker som ikke går ned mer enn 4 år i aldersforskjell, men 20 år opp.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja. Og du puler alt med puls? Stakkars makkapakka som blir dumpet av deg i denne tråden.

Jeg er ingen gutt/ung mann lenger. Selv om jeg var det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tidssone

Jeg gjentar:

Jeg fremstiller menn som de (vi) er.

Dermed putter du deg selv inn i alle uttalelser du kommer med om hvordan menn er, kjære deg.

Jeg mener likevel jeg har en bredere erfaring når det gjelder å uttale meg i denne tråden, som handler om menn på sukker og hvorvidt alle unge menn kun er ute etter sex når de ønsker et forhold med damer som er eldre enn dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg faktisk sikker.

Unge mannfolk er ikke ute etter noe seriøst forhold når de ser etter eldre kvinner. Det er bruk og kast.

Typisk så er nemlig voksne og seriøse mannfolk interessert i kvinner som er yngre enn seg selv.

Har først og fremst med reproduksjon å gjøre.

Hvis derimot mannen er så voksen at barn ikke er aktuelt lenger, så betyr heller ikke kvinnens alder like mye lenger.

Skjønner? ;)

Men herre fred... De så jo ikke spesifikt etter kvinner på 20 år eldre, de så etter en partner i et visst aldersspenn. Til og med jevngamle.

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å diskutere dette mer med en med slikt snevert syn på verden som deg, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo faktisk tenkes ar kvinner er ute etter unge mann og for pulevenn eller, bruk og kast som du kaller det steinar 40, men tanken på at menn og kvinner er sexuelt likestilt har visst gått deg hus forbi.

Jeg elsker unge menn, de er deilige, men jeg vil ikke gifte meg med dem for det, likestilt deilig gjensidig sex.

Anonym poster: a98fd3e65a5e262327e32c35aea2e4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bør kanskje tenke at det ikke nødvendigvis er et forhold de er ute etter. Datesider i likhet med byen er jo et stort kjøttmarked hvor ikke alle har som mål å få seg kjæreste.

Jeg vil tro spenning og nysgjerrighet står i fokus. De er kanskje ute etter å finne ut om det er forskjell på uerfarne tenåringsjenter og noen som er endel eldre?

Men at det kan finnes noen få gutter som faktisk vil noe mer skal du heller ikke se bort ifra. Jenter i slutten av tenåra er jo ofte veldig drama, umodne og om man da selv ikke kobler med dem så vil de kanskje ha noe stabilt istedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjentar:

Dermed putter du deg selv inn i alle uttalelser du kommer med om hvordan menn er, kjære deg.

Jeg mener likevel jeg har en bredere erfaring når det gjelder å uttale meg i denne tråden, som handler om menn på sukker og hvorvidt alle unge menn kun er ute etter sex når de ønsker et forhold med damer som er eldre enn dem.

Har du fått til mange seriøse forhold med unge menn på sukker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men herre fred... De så jo ikke spesifikt etter kvinner på 20 år eldre, de så etter en partner i et visst aldersspenn. Til og med jevngamle.

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å diskutere dette mer med en med slikt snevert syn på verden som deg, men.

En seriøs ung mann på 25 år hadde skrevet at han ser etter kvinner fra 18 - 25 år. Ser du forskjellen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo faktisk tenkes ar kvinner er ute etter unge mann og for pulevenn eller, bruk og kast som du kaller det steinar 40, men tanken på at menn og kvinner er sexuelt likestilt har visst gått deg hus forbi.

Jeg elsker unge menn, de er deilige, men jeg vil ikke gifte meg med dem for det, likestilt deilig gjensidig sex.

Anonym poster: a98fd3e65a5e262327e32c35aea2e4c6

Ja, sånn tenker du om dem, og akkurat det samme tenker disse unge mannfolka om deg.

Og det kalles altså for å være useriøs i denne sammenheng.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En seriøs ung mann på 25 år hadde skrevet at han ser etter kvinner fra 18 - 25 år. Ser du forskjellen? ;)

En seriøs ung mann på 25 hadde heller skrevet at han ser etter kvinner fra 22-30. Noe yngre enn 22-23-ish, så er de i en helt annen livssituasjon samt mentalt. En gjennomsnittlig mann på 25 har mer til felles med en gjennomsnittlig kvinne på 30+ enn ei på 18-20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En seriøs ung mann på 25 hadde heller skrevet at han ser etter kvinner fra 22-30. Noe yngre enn 22-23-ish, så er de i en helt annen livssituasjon samt mentalt. En gjennomsnittlig mann på 25 har mer til felles med en gjennomsnittlig kvinne på 30+ enn ei på 18-20.

La oss være enige om at et representativt utvalg av alle seriøse menn på 25 år ville skrevet noe innenfor intervallet 18 - 30 år da?

Også mannfolk på 25 år er litt ulike i preferansene sine vettu ;)

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss være enige om at et representativt utvalg av alle seriøse menn på 25 år ville skrevet noe innenfor intervallet 18 - 30 år da?

Også mannfolk på 25 år er litt ulike i preferansene sine vettu ;)

Nei.

Jeg fratar deg retten til å prate på vegne av alle menn og holder den for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn tenker du om dem, og akkurat det samme tenker disse unge mannfolka om deg.

Og det kalles altså for å være useriøs i denne sammenheng.

Snakk om å ikke se poenget, JA selvflølgelig vet jeg at de tenker likt, det er jo akkurat det som er poenget.

Man må da ikke være forelsket for å ha god sex , jeg skjønner at det er vanskelig for deg å forstå, siden du er så standhaftig her.

Det virker litt som du mener gutta har monopol på sex og at vi damer er naive og dumme skapninger som utnyttes og opplyses om dette, men vi er voksne mennesker og fullstendig klar over realitetene.

Useriøs, so what ?

Noen av oss ønsker å ha et forhold bare, ikke nødvendigvis et som varer for evig, du må ikke føle deg truet av den grunn da.

Jeg forstår at du sikkert er et godt menneske, men la andre få leve slik de vil, det er ingen som tvinger deg til å leve annerledes enn det du selv velger selv om vi mener noe annet.

Anonym poster: a98fd3e65a5e262327e32c35aea2e4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å ikke se poenget, JA selvflølgelig vet jeg at de tenker likt, det er jo akkurat det som er poenget.

Man må da ikke være forelsket for å ha god sex , jeg skjønner at det er vanskelig for deg å forstå, siden du er så standhaftig her.

Det virker litt som du mener gutta har monopol på sex og at vi damer er naive og dumme skapninger som utnyttes og opplyses om dette, men vi er voksne mennesker og fullstendig klar over realitetene.

Useriøs, so what ?

Noen av oss ønsker å ha et forhold bare, ikke nødvendigvis et som varer for evig, du må ikke føle deg truet av den grunn da.

Jeg forstår at du sikkert er et godt menneske, men la andre få leve slik de vil, det er ingen som tvinger deg til å leve annerledes enn det du selv velger selv om vi mener noe annet.

Anonym poster: a98fd3e65a5e262327e32c35aea2e4c6

For noen er det umulig å ha (god) sex uten å være forelsket; eller å føle enda mer (kjærlighet) for den andre.

Men jeg forstår at du ikke forstår det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tidssone

Har du fått til mange seriøse forhold med unge menn på sukker?

Nei. Men det kommer jo av at jeg ikke vil ha et forhold med en så mye yngre mann. Her snakker vi om hva de yngre mennene vil og ikke hva jeg vil. Ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Også mannfolk på 25 år er litt ulike i preferansene sine vettu ;)

Det du sier nå, er at menn på 25 også kan tenke seg til et seriøst forhold med en mye eldre dame. Takk for at du motsier deg selv så ofte. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men det kommer jo av at jeg ikke vil ha et forhold med en så mye yngre mann. Her snakker vi om hva de yngre mennene vil og ikke hva jeg vil. Ja?

Hva vet jeg ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det du sier nå, er at menn på 25 også kan tenke seg til et seriøst forhold med en mye eldre dame. Takk for at du motsier deg selv så ofte. :hjerte:

Tja, hvis du definerer ei dame på 30 som mye eldre enn en mann på 25 så skulle jeg tro at du har rett :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...