Gå til innhold

Menn på sukker som ikke går ned mer enn 4 år i aldersforskjell, men 20 år opp.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg oppfatter dem som useriøse. Folk som tar alt (hvem som helst) med puls.

Man tar da vel vitterlig ikke "alt med puls", bare fordi man ikke velger å begrense seg med tanke på alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oki. Jeg fikk det for meg at du hadde mye erfaring å dele fra, siden du har så sterke meninger om mekanismene til menn på sukker. :)

Jeg vet åssen mannfolk fungerer.

Sukra eller usukra :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tar da vel vitterlig ikke "alt med puls", bare fordi man ikke velger å begrense seg med tanke på alder.

Jeg kaller ikke det å gå 20 år opp i alder, for å begrense seg, nei. Og da tar man med andre ord hvem som helst med puls.

Personlig mener jeg at stort mer enn 10 år aldersforskjell ikke er smart; selv når begge parter er godt voksne.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg vet åssen mannfolk fungerer.

Nei. Du vet hvordan du fungerer og så liker du å tro at du vet hvordan alle andre mennesker fungerer.

Jeg har stor tro på at en del menn foretrekker seriøse forhold med litt eldre damer. Jeg tror ikke alder har så enorm betydning for allemannalle. Noen tiltrekkes av mennesker med samme intellektuelle kapasitet og modenhet som en selv innehar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Du vet hvordan du fungerer og så liker du å tro at du vet hvordan alle andre mennesker fungerer.

Jeg har stor tro på at en del menn foretrekker seriøse forhold med litt eldre damer. Jeg tror ikke alder har så enorm betydning for allemannalle. Noen tiltrekkes av mennesker med samme intellektuelle kapasitet og modenhet som en selv innehar.

De fleste tror det de selv ønsker å tro. Og du er sikkert ikke noe unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

De fleste tror det de selv ønsker å tro. Og du er sikkert ikke noe unntak.

Nja. Dersom jeg tror noe, sier jeg at jeg tror det og kommer ikke med det som en faktisk sannhet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja. Dersom jeg tror noe, sier jeg at jeg tror det og kommer ikke med det som en faktisk sannhet. :)

Føler meg faktisk sikker.

Unge mannfolk er ikke ute etter noe seriøst forhold når de ser etter eldre kvinner. Det er bruk og kast.

Typisk så er nemlig voksne og seriøse mannfolk interessert i kvinner som er yngre enn seg selv.

Har først og fremst med reproduksjon å gjøre.

Hvis derimot mannen er så voksen at barn ikke er aktuelt lenger, så betyr heller ikke kvinnens alder like mye lenger.

Skjønner? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er slik du var da du var ung?

Jepp. Og det er slik stort sett alle unge mannfolk er. Tro det eller ei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jepp. Og det er slik stort sett alle unge mannfolk er. Tro det eller ei ;)

Det er ikke min erfaring. Men de fleste unge menn jeg kjenner, kjenner jeg i jobbsammenheng. Kanskje menn med høy utdanning har en annerledes holdning til kvinner, forhold og sex enn det du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

(Men jeg må tilstå at jeg vanskelig ser for meg at du, Steinar, kvasimoralens vokter, bollet deg med kvinner som var ti åre eldre enn deg da du var ung.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke min erfaring. Men de fleste unge menn jeg kjenner, kjenner jeg i jobbsammenheng. Kanskje menn med høy utdanning har en annerledes holdning til kvinner, forhold og sex enn det du har?

Hva man tenker og hva man sier høyt - for ikke å si hva man gjør med det - er ofte to vidt forskjellige ting.

Men at mange unge gutter/mannfolk kunne tenke seg "omgang" med ei eller anna voksen dame er egentlig ingen stor hemmelighet. Det er nok noe av det vanligste som finnes.

Men det betyr altså absolutt ikke at de går rundt og drømmer om barn og giftemål. Tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tidssone

Jeg vet jo også at noen av disse mennene leter etter en erfaren kvinne på sexfronten. På sukker i alle fall. De unge mennene jeg kjenner personlig, har ikke alder som hovedkriterie når de skal velge en livsledsager. Heldigvis. Å ikke ha hangup på alder gjør jo at man har flere å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal spørre de unge mennene du personlig kjenner, Steinar?

Når jeg ikke gikk rundt og pratet høyt om dette når jeg var ung; hvorfor skal jeg da forvente at andre skal gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet jo også at noen av disse mennene leter etter en erfaren kvinne på sexfronten. På sukker i alle fall. De unge mennene jeg kjenner personlig, har ikke alder som hovedkriterie når de skal velge en livsledsager. Heldigvis. Å ikke ha hangup på alder gjør jo at man har flere å velge mellom.

I visse livsfaser er alder veldig viktig. Mens i andre livsfaser så er det ikke like viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Når jeg ikke gikk rundt og pratet høyt om dette når jeg var ung; hvorfor skal jeg da forvente at andre skal gjøre det?

Rett og slett fordi alle menn ikke er som deg? Om det nå skulle ha vært slik, bør du isåfall tenke nøye på hvordan du fremstiller menn. ;)

Men nå er vi en smule på bærtur i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett fordi alle menn ikke er som deg? Om det nå skulle ha vært slik, bør du isåfall tenke nøye på hvordan du fremstiller menn. ;)

Men nå er vi en smule på bærtur i tråden.

Jeg fremstiller menn som de (vi) er. No nonsense :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg fremstiller menn som de (vi) er. No nonsense :smoke: hehe

Ja. Og du puler alt med puls? Stakkars makkapakka som blir dumpet av deg i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...