miss dolly Skrevet 14. januar 2013 #321 Del Skrevet 14. januar 2013 Hehe, noen har sikkert sex selv om de er single... ;-) Noe jeg ikke tviler på at denne frøkna har.. Det siste innlegget tar kaka assa! Masse bilder av sin nakne kropp for å overbevise seg selv om hvor tynn hun er. Vet ikke om man skal gråte eller le :-\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 14. januar 2013 #322 Del Skrevet 14. januar 2013 Denne tråden har utviklet seg til å passe bedre på Skråblikk og generaliseringer, og blir derfor flyttet. Alice i Eventyrland, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 14. januar 2013 #323 Del Skrevet 14. januar 2013 Hehe, noen har sikkert sex selv om de er single... ;-) Noe jeg ikke tviler på at denne frøkna har.. Det siste innlegget tar kaka assa! Masse bilder av sin nakne kropp for å overbevise seg selv om hvor tynn hun er. Vet ikke om man skal gråte eller le :-\ Nå sier hun selv at hun er tynn, og det er hun jo. Om noen sier til henne at hun ikke er så tynn, må det da være greit at hun viser at hun er det, om hun synes vedkommende tar feil? Da er det verre, dette som Fotballfrua driver med, med sin "neida, jeg er ikke tynn, jeg er slank!", selv om alle med øyne ser at dama er skrapa. Rannveig innrømmer iallefall at hun er tynn. =P Når det kommer til bekledning og positurer på bildene, derimot, synes jeg nok hun kunne begrenset seg litt. Men rett skal være rett; det er ikke sin nakne kropp hun viser, det er sin lettkledte kropp. At man synes bekledningen er usømmelig, er en ærlig sak, men hun blir ikke mer naken av den grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 14. januar 2013 #324 Del Skrevet 14. januar 2013 Liker hvordan hun sier i reklamen for Unge Mødre, at når man får barn er det vanskelig å gjøre enkelte ting, som å sminke seg og ta sol 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 14. januar 2013 #325 Del Skrevet 14. januar 2013 " Okei, jeg vil IKKE være med på å skape slankehysteri blant unge jenter, da jeg vet at det er mange jenter i veldig ung alder som leser denne bloggen. Men slike som deg irriterer meg kraftig når dere føler det er nødvendig å måle dere selv med andre , er det manglende selvtillit ? Nå har det seg faktisk slik at Maria her veier nesten 10 kilo mere enn meg, og er ca akkurat like høy som meg. Så nei, jeg er nok ikke veldig lav, er 1.72 høy, noe som gir meg en BMI på 18.93, som såvidt er innfor å ikke være undervektig. Sier ikke at jeg er undervektig, for det er jeg ikke, langt fra. Men jeg anser absolutt meg selv for å være tynn, ja ! Og jeg fatter ikke hvordan du på noen måter kan mene du er tynnere enn meg når du veier såppas mye mere enn meg, haha." Jawdropp.. :o Å unnskylde seg med at hun ikke vil skape slankehysteri for så å skrive dette, er vel litt hypokratisk. Ble faktisk helt sjokkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #326 Del Skrevet 15. januar 2013 http://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article577818.ece Den videoen av henne er virkelig morsom. kan ikke vente med å se henne på unge mødre. Anonym poster: 73c4920766b953bd73384134d1aa7b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. januar 2013 #327 Del Skrevet 15. januar 2013 http://www.altaposte...ticle577818.ece Den videoen av henne er virkelig morsom. kan ikke vente med å se henne på unge mødre. Anonym poster: 73c4920766b953bd73384134d1aa7b3a Hun virker dum som et stykke brød, det vrenger seg i meg bare å høre måten hun prater på. Og hva er greia med å ha grått hår!?! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jelly333 Skrevet 16. januar 2013 #328 Del Skrevet 16. januar 2013 http://www.altaposten.no/lokalt/kultur/article6954123.ece Ord blir fattige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #329 Del Skrevet 16. januar 2013 http://www.altaposte...icle6954123.ece Ord blir fattige En god latter ga det ihvertfall "litt vanskelig å være ung mamma.. som feks når æ skal sminke meg" Æ kveeles Anonym poster: 0caba45529ec6ceed88fc417ced8d07c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. januar 2013 #330 Del Skrevet 16. januar 2013 teller ned til premieren på unge mødre i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 16. januar 2013 #331 Del Skrevet 16. januar 2013 Hun virker jo som en bra mamma egentlig, helt til man leser ting som : "så faren kan pule rundt mens jeg skal leve i sølibat bare fordi jeg bærer ungen hans? haha! " Hvem har sex (med en som ikke er faren) langt ut i svangerskapet?! Å hva slags "mannfolk" puler en som bærer en annen manns barn? Å hvem faen skriver om det på en blogg så denne ungen kan lese det?! Å samtidig dele med alle når hun hadde sex for første gang ,at hun har hatt flere pulekompiser å kjønnssykdommer! Som noen skrev lengre oppe "Bra eksempel på hva som kan skje når barn får barn" Kvalmt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 16. januar 2013 #332 Del Skrevet 16. januar 2013 http://www.altaposte...icle6954123.ece Ord blir fattige Herregud... Både gleder OG gruer meg til i kveld! Kjenner jeg blir litt målløs egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. januar 2013 #333 Del Skrevet 16. januar 2013 hahaha, underholdning i allefall!! men, er hun tett i desa eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #334 Del Skrevet 16. januar 2013 Ohmy, er rystet. Hun er jo virkelig dum. Dum blondine. Godt hun soler på seg masse rynker, så ser hun eldre ut i 30 årene. Anonym poster: 322e54cb4008bf86d6a7a2d875c75686 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 16. januar 2013 #335 Del Skrevet 16. januar 2013 Hørte jeg feil i stad eller påstod hun at hun ikke kunne skjære grønnsaker..? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 16. januar 2013 #336 Del Skrevet 16. januar 2013 Dette er den morsomste blogger tråden etter at FF ble stengt, om ikke mer morsom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. januar 2013 #337 Del Skrevet 16. januar 2013 Hørte jeg feil i stad eller påstod hun at hun ikke kunne skjære grønnsaker..? hun kunne jo ikke det! hehe beste var jo at hun trodde hun var gravid siden hun ikke hadde hatt mensen på n hel UKE! ..... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 16. januar 2013 #338 Del Skrevet 16. januar 2013 hun kunne jo ikke det! hehe beste var jo at hun trodde hun var gravid siden hun ikke hadde hatt mensen på n hel UKE! ..... Den fikk jeg med meg også, holdt på å le meg ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. januar 2013 #339 Del Skrevet 16. januar 2013 Den fikk jeg med meg også, holdt på å le meg ihjel får trent lattermusklene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 16. januar 2013 #340 Del Skrevet 16. januar 2013 får trent lattermusklene Begynte å le allerede før hun åpnet munnen i dag jeg! Ikke meningen å være frekk eller noe altså, men dama virker jo helt blåst.. Og den tyggistygginga hennes hadde jeg blitt gal av om jeg hadde vært i nærheten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg