Gå til innhold

Bachelorette Emily på Kanal 5


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

NOE AV LINKEN UNDER ER SPOILER!!!!!!!

Men her har vi alle ungkarene og ungkarskvinnene og deres utvalgte og hvordan/hvor de er/står nå. Spennende!!

JEG GJENTAR: SPOILER!

http://www.celebuzz....ity-stars-bash/

Den listen stemmer ikke helt da, den får det til å se ut som om Benjamin og Courtney fortsatt er sammen. Det er de ikke.

Disse listene oppdateres fortløpende, og stemmer helt, så vidt jeg vet:

The Bachelor

The Bachelorette

Kacie B skal også være med i Seans sesong! :jepp:

Anonym poster: ded3df374574aaf147a09a9999ed76a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært helt sikker på hvem Emily egentlig er. Hun fremstilles jo som det mest perfekte av det perfekte. En tragisk forhistorie, verdens beste mamma, jobber med barn på sykehus og så videre. Men som det ble sagt i tråden her, hun gir ikke av seg selv. Jeg så ikke finalen, men synes ellers å se at hun aldri gråt tårer..? Nei, det er et eller annet, men jeg kan ikke sette fingeren på det. Utrolig vakker er hun, men stemmer resten?

I alle fall, jeg ble ikke overrasket over at det ble raskt slutt mellom henne og Jef.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns historien hennes var så utrolig tragisk da jeg hørte den under Brad-sesongen, og har ikke hatt noe imot henne etter det heller. Syns det er utrolig synd for henne at hun faktisk endte som forlovet for tredje gang uten at det ble noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært helt sikker på hvem Emily egentlig er. Hun fremstilles jo som det mest perfekte av det perfekte. En tragisk forhistorie, verdens beste mamma, jobber med barn på sykehus og så videre. Men som det ble sagt i tråden her, hun gir ikke av seg selv. Jeg så ikke finalen, men synes ellers å se at hun aldri gråt tårer..? Nei, det er et eller annet, men jeg kan ikke sette fingeren på det. Utrolig vakker er hun, men stemmer resten?

I alle fall, jeg ble ikke overrasket over at det ble raskt slutt mellom henne og Jef.

Det samme tenker jeg. Det er noe som ikke stemmer. Og ja, hun feller aldri en tåre. Men tror det kan ha noe med alt hun har opplevd.

Det står jo så mye i media, som at hun var utro osv osv. Men hvem vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...