Gå til innhold

Bachelorette Emily på Kanal 5


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bare tuller :laugh:

:( Ikke tull med sånt!!! Forresten bør han være den nye Ungkaren. Eller, jeg tror jeg ville blitt litt trist av å se han fri til en annen enn meg. Men får takle det.... If it's meant to be, it's meant to be :hjerte: xoxo Sean-elsker222.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Ikke tull med sånt!!! Forresten bør han være den nye Ungkaren. Eller, jeg tror jeg ville blitt litt trist av å se han fri til en annen enn meg. Men får takle det.... If it's meant to be, it's meant to be :hjerte: xoxo Sean-elsker222.

Ååå du får sende han en fan-mail da ;)

Emily sa jo noe slikt som at hvilken dame er det ikke som vil ha Sean. Og da tenkte jeg ehhh... DU!!! Tåpelig kommentar å komme med etter at du dumper ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Jeg bare tuller :laugh:

Det er jo ikke tull, da. Søker du opp på nettet så står det at han er the bachelor i sesong 17. Så jeg antar at du tuller om at du tuller! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke tull, da. Søker du opp på nettet så står det at han er the bachelor i sesong 17. Så jeg antar at du tuller om at du tuller! :fnise:

Jeg tuller ikke om at Sean skal være the bachelor. men jeg tuller om at jeg skal søke om å være med. Hehe... håper du forstod :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Misteltein

Jeg tuller ikke om at Sean skal være the bachelor. men jeg tuller om at jeg skal søke om å være med. Hehe... håper du forstod :fnise:

Åja. Unnskyld. JEg trodde dere tulla om at han skulle være den neste bachelor..... :sjenert::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå du får sende han en fan-mail da ;)

Emily sa jo noe slikt som at hvilken dame er det ikke som vil ha Sean. Og da tenkte jeg ehhh... DU!!! Tåpelig kommentar å komme med etter at du dumper ha.

Jeg vet! Tenkte akkurat det samme. Teite damen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for DRITTTSPOILING!!!!!

Og jeg vet jeg ikke skal rydde i tråder jeg er aktiv i, men nå ble jeg SINT!

Rainbow81, mod

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som rapporterte spoilingen... Jeg vet jo utfallet selv så det kom ikke som et sjokk for meg, men håper ingen andre enn oss så det da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så det i selve tråden, hadde den bare ligget i rapportrommet hadde jeg fått noen andre til å gå inn og fjerne det. Damnit!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så det i selve tråden, hadde den bare ligget i rapportrommet hadde jeg fått noen andre til å gå inn og fjerne det. Damnit!!!!

Hehehe, så kjipt!! Men du vet ikke alt da :gjeiper: Kan fortsatt se finalen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars Arie. Snakk om å få en klubbe i hodet da hun avlyste den siste daten. Det var jo voksent gjort av Emily å si fra til han istedenfor å pine seg gjennom dagen

MEN jeg tror ikke det var den store kjærligheten mellom Jef og Emily likevel. Akkurat noe som sier at dette vil ikke vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belle Gunnes

Er det lov nå å avsløre hva som skjer videre med Jef og Emily? Siden programmet er ferdig, mener jeg.

Jeg måtte jo Google dette igår etter finalen. Hvor dumt er ikke det liksom?? Jaja. Blir uansett greit å se oppfølging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo Google dette igår etter finalen. Hvor dumt er ikke det liksom?? Jaja. Blir uansett greit å se oppfølging.

Heheh. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...