Gå til innhold

Bachelorette Emily på Kanal 5


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Argh, Ryan!! J... arrogante drittsekk! :bond:

Lurer på om hun beholder ham bare for underholdningens del. Altså at hun får beskjed om at om at dersom hun er sikker på hvem som skal ut uansett, og en som er litt kontroversiell er blant kandidatene, beholdes han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fairydust

Argh, Ryan!! J... arrogante drittsekk! :bond:

Lurer på om hun beholder ham bare for underholdningens del. Altså at hun får beskjed om at om at dersom hun er sikker på hvem som skal ut uansett, og en som er litt kontroversiell er blant kandidatene, beholdes han.

Tenkte det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Hun har jo færska han som en frekk faen allerede, så ja vil tro hun blir bedt om å holde han der litt lenger. Han er jo ganske frekk mot henne. Fyttikatta for et elendig mannfolk. Hvor narsistisk går det an å bli?

Men han med shortsen og knestrømpene er søt da. Han Jef? Han er seg selv han. Man får litt lyst til å gi han en real koseklem bare fordi han er søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Tenkte bare jeg skulle advare dere mot å klikke dere inn i tråden jeg nettopp opprettet om The Bachelor 2013. Emilys sesong er jo for lengst ferdig i USA, så la være å klikke dere inn der hvis dere ikke vil vite noe om hva som skjer fremover :)

Anonym poster: ded3df374574aaf147a09a9999ed76a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset! Vi treigingene som holder oss til det som går på norsk tv tør knapt å google en eneste deltaker engang, hehehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Går det bare på torsdager, fredager og lørdager, egentlig? Det er faktisk bare tilfeldig at jeg har fått med meg nesten alle episodene til nå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det bare på torsdager, fredager og lørdager, egentlig? Det er faktisk bare tilfeldig at jeg har fått med meg nesten alle episodene til nå. :fnise:

Det går bare på mandager ;)

Anonym poster: 092a9e94a581debcd266e3e1a4529a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Det går bare på mandager ;)

Anonym poster: 092a9e94a581debcd266e3e1a4529a9d

Hmmm, oia. Er du sikker på det? Jeg mener at jeg har sett det på torsdag, lørdag og søndag også.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, oia. Er du sikker på det? Jeg mener at jeg har sett det på torsdag, lørdag og søndag også.... :gjeiper:

Med mindre det sendes andre steder enn på FEM så er jeg sikker. Står ikke noe i programmet til FEM om at det går noen andre dager. Reprisen går på lørdag natt da, så der har du hvertfall rett :)

Anonym poster: 092a9e94a581debcd266e3e1a4529a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Med mindre det sendes andre steder enn på FEM så er jeg sikker. Står ikke noe i programmet til FEM om at det går noen andre dager. Reprisen går på lørdag natt da, så der har du hvertfall rett :)

Anonym poster: 092a9e94a581debcd266e3e1a4529a9d

OK, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Heia Sean :biggrin:

Emily er så søt, håper hun finner den rette.

Anonym poster: 31a909bffca3ac052ad5bc5330554e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det virker som etter gårdsdagens episode; at

Sean blir slått ut neste gang. Emily skjønner ikke humoren til familien....

Arie kommer ikke til å bli valgt i finalen fordi han er racerkjører og mye på reise i løpet av året og så snakker de nederlandsk hjemme som gjør at Emily føler seg utenfor.

Jef er perfekt og blir vinneren i denne serien.

bare vent å se dere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig dere har skrevet det før, men hva er egentlig grunnen til at programmet satser på hu Emily-krypet. Mine mistenksomheter om at hele programmet er stage´a og skrevet blir bare styrket. Sånn som hun oppførte seg når hun var en av frierne selv var jo helt usmakelig!! Måten hun manipulerte han.. ja hva het han nå igjen.. ja.. dere kjenner vel den historien, så jeg trenger vel ikke komme med eksempler for å rakke ned på henne.

men det jeg lurer på.. hvorfor hun??

(ikke svar med at det er for å skape intriger og debatter.. :P Visse personer må beskyttes mot PR)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dere har skrevet det før, men hva er egentlig grunnen til at programmet satser på hu Emily-krypet. Mine mistenksomheter om at hele programmet er stage´a og skrevet blir bare styrket. Sånn som hun oppførte seg når hun var en av frierne selv var jo helt usmakelig!! Måten hun manipulerte han.. ja hva het han nå igjen.. ja.. dere kjenner vel den historien, så jeg trenger vel ikke komme med eksempler for å rakke ned på henne.

men det jeg lurer på.. hvorfor hun??

(ikke svar med at det er for å skape intriger og debatter.. :P Visse personer må beskyttes mot PR)

Når jeg leser det du skriver så tenker jeg, ser vi på samme program?

Klarer ikke å forstå hvor du får inntrykkene dine fra. Slik jeg husker hun fra The Bachelor (Brad var det vel han het) så var hun veldig laid back og super søt, men det kan være at jeg har fortrengt noe :fnise:

Kom gjerne med eksempler hvis du gidder, for nå ble jeg nyssgjerrig.

Anonym poster: 092a9e94a581debcd266e3e1a4529a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lurer også på hva du mener. Syns hun virker veldig søt og oppriktig, jeg. Selv om hun i perioder virker mer opptatt av å finne en farsfigur for dattera enn en fremtidig mann. Med Brad var hun veldig tilbakeholden med følelsene sine, men hun virka veldig ærlig. Det var jo Brad som var helt rar og som tydeligvis har store problemer med å skape seg forhold etter to runder som The Bachelor.

Er veldig enig med Makkapakka. Det var frekt av Arie med all den nederlandsken, og tror ikke hun føler like mye for Sean som for Jef og Arie. Og den humoren, jeg hadde blitt sur om noen hadde spøkt sånn med meg i en så nervøs og stressa situasjon. Hvordan holder de på til vanlig da, lissom!

Virker som de fleste av gutta kommer fra mye penger, da..Men det gjør jo Emily også, skal man dømme fra det stedet hun stadig vekk pleide å dra på ferie til med familien som barn.

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser på Emily som ganske moden i forhold til sin alder. Og ikke ser jeg på henne som manipulerende.

Jeg tror også at hun velger Jef. Men jeg er usikker på om han vil klare rollen som " far". Han virker som en chill person, hvis dere skjønner hva jeg mener :fnise: Også har jeg den stygge følelsen av at bruddet kommer ganske fort etter programmet :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier helt klart på Sean og Jeff! Flotte gutter/menn begge to, på helt forskjellige måter. Men hvis jeg skal tenke langsiktig, tror jeg Emily burde velge Sean. Jeff virker mer som en... spennende kjærestemateriale osv. og selvfølgelig KAN det bli seriøst av det, men det klinger ingen "evigvarende" her haha. Sean derimot kan jeg se for meg bli gammel og grå med Emily ;)

Heier uansett på begge, for jeg selv ville gjerne fått smakt på en av de! heh

Anonym poster: 2488b8ef1926a9fce464aff8ef58750c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er hele sesongen ruinert etter at Wonders var så grei å spoile hele greia her for en stund siden! Bitch!

Vil anbefale alle å IKKE lese innlegg hun legger ut her inne!

Anonym poster: acedb829d261f29727154a019ce81c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er hele sesongen ruinert etter at Wonders var så grei å spoile hele greia her for en stund siden! Bitch!

Vil anbefale alle å IKKE lese innlegg hun legger ut her inne!

Anonym poster: acedb829d261f29727154a019ce81c42

Nå har ikke jeg lest innlegget du refererer til, men tviler likevel på at hun gjorde det med vilje, så bitch er vel litt harde ord. Og dette er jo tross alt bare et tvprogram.

Anonym poster: 092a9e94a581debcd266e3e1a4529a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...