Gå til innhold

Bachelorette Emily på Kanal 5


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Emily gjorde en STOR feil da hun valgte bort Sean. Han var kanskje ikke den mest spennende eller den morsomste der, men Emily ser jo etter en farsfigur for datteren sin og en mann hun kan stole 100% på og være sammen med i resten av sitt liv - og der ROPER det Sean. Hva skjedde?!

Selvfølgelig fristet det mer å velge morsomme og ungdommelige Jef og sexy Arie (ikke at jeg syns han er sexy, ikke i det hele tatt! Eew?) Hun bomma skikkelig der. Og det følger helt sikkert konsekvenser av det senere!

Jeg heiet på Sean og Jef, men nå som Sean er borte burde hun velge Jef. Hvis ikke, da er alt hun har sagt gjennom programmet bare bullshit. Det eneste hun er ute etter er spenning, lidenskap etc. Og ikke et livsvarig forhold og en god farsfigur for datteren sin. LOL liksom...

Jeg skulle mer enn gjerne hatt Sean som ektemann og far til mine mann! Bedre mann finnes det få av...

Heia Jef ihvertfall! (selv om jeg er ganske sikker på at det ikke vil fungere for de to noe særlig heller)

Anonym poster: 2488b8ef1926a9fce464aff8ef58750c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle Gunnes

Men dere ser jo at hun ler mye mer sammen med Jef enn med Sean ;) Jeg får henne til å le hele tiden og de sammen gjør jo mye rart og morsomt (som da hun lurte han under leirdueskytingen)

Sean var lenge en stor favoritt hos meg, men Jef tok etter hvert over den rollen der. Likte Sean sitt smilende fjes. Man blir jo glad av å se han. Men som sagt - Jef! Han er hakket over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke Jef kan måle seg med Sean. Det er en kombinasjon av utseende og personligheten. Jeg syns Sean fremstår mye mer voksen, noe jeg liker. Dessuten er han hot! Jef minner meg mer om en yngre fyr. Merkelig egenltig, at Jef er 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jef ser mye yngre ut pga. hans valpete utseende. Han har et søtt ansikt (veldig barnlig ansikt) og er ikke så svær som de andre mennene. Han rekker liksom bare litt over Emily mens Arie og Sean for eksempel, er mye høyere. Derfor ser Jef så ung ut.. i tillegg til at han har en morsom og leken personlighet. Det ække rart Emily sa at hun følte seg så ungdommelig med Jef... men det er jo ikke det hun er ute etter?

Hun som tusen ganger sa at hun ikke bare var på leting etter en ektemann, men også en far til datteren sin. Hun bomma der ved å velge bort Sean ;) Det burde heller stå mellom Sean og Jef, og ikke Arie. Jeg kan liksom ikke se fr meg Arie være en pappa for datteren til Emily.

Menmen, hennes valg, hennes liv. I dont care, bare hadde håpet på at Emily skulle finne for-alltid-kjærlighet slik at Ungkaren/Ungkarskvinnen får et høyere tall på par som har holdt sammen etter at sesongen er over.

Hvem tror egentlig Jef og Emily gifter seg? Ikke jeg ihvertfall. Etter at det hele er over, skal jeg google og se om det fungerte mellom hun og Jef. (Jeg er 99% sikker på at hun velger Jef. Det er egnetlig ganske åpenbart)

Anonym poster: 2488b8ef1926a9fce464aff8ef58750c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jef ser mye yngre ut pga. hans valpete utseende. Han har et søtt ansikt (veldig barnlig ansikt) og er ikke så svær som de andre mennene. Han rekker liksom bare litt over Emily mens Arie og Sean for eksempel, er mye høyere. Derfor ser Jef så ung ut.. i tillegg til at han har en morsom og leken personlighet. Det ække rart Emily sa at hun følte seg så ungdommelig med Jef... men det er jo ikke det hun er ute etter?

Hun som tusen ganger sa at hun ikke bare var på leting etter en ektemann, men også en far til datteren sin. Hun bomma der ved å velge bort Sean ;) Det burde heller stå mellom Sean og Jef, og ikke Arie. Jeg kan liksom ikke se fr meg Arie være en pappa for datteren til Emily.

Menmen, hennes valg, hennes liv. I dont care, bare hadde håpet på at Emily skulle finne for-alltid-kjærlighet slik at Ungkaren/Ungkarskvinnen får et høyere tall på par som har holdt sammen etter at sesongen er over.

Hvem tror egentlig Jef og Emily gifter seg? Ikke jeg ihvertfall. Etter at det hele er over, skal jeg google og se om det fungerte mellom hun og Jef. (Jeg er 99% sikker på at hun velger Jef. Det er egnetlig ganske åpenbart)

Anonym poster: 2488b8ef1926a9fce464aff8ef58750c

Bare for å påpeke det. Jeg gjorde tabben, så jeg har googlet og jeg vet alle svarene. Både hva som skjer i finalen og hva som skjer etter programmet er ferdig. Jeg skal på ingen måte avsløre det her. Alt jeg sier er: LIGG unna google om dere ikke vil vite svaret nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg er imponert over viljestyrken til dere som klarer å la være å google resultatet!! Respekt! Jeg så sesongen på nettet da den gikk i USA i sommer....og ser det på nytt på TV nå, gøøøy! Jeg liker Emily, synes hun er kul, og utenomjordisk vakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det jo ikke noe spennende, hehe!

Men det er jo litt slitsomt også, for noen ganger har man lyst til å finne ut hvordan det går med deltakere som har oppført seg ekstra merkelig, men det tør man ikke, for da popper plutselig resultatet opp.

På manda får man hvertfall svaret på hvordan alle raringene har klart seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gjort den feilen med å google. Og vips har man hele historien foran seg. Vet alt fra hvem som blir valgt og hva som skjer videre.

Anonym poster: 31a909bffca3ac052ad5bc5330554e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går glipp av kveldens episode og det er virkelig surt! Hvilken episode er dette? Jeg tenkte å laste ned episoden, men finner ikke undertekster til episode 11 (hvis dette er episode 11 da) Det stopper på episode 10.

Noen andre steder på nett jeg kan se det i kveld?? Setter pris på svar!!

Anonym poster: 2488b8ef1926a9fce464aff8ef58750c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sean!!! Lurer på om han har et knust hjerte nå.... ='/ :hjerte:

(Ja, jeg ser på Bachelorette nå)

ja han innrømte at han var knust men

jeg tar han jeg, fy fela for en herlig mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja han innrømte at han var knust men

jeg tar han jeg, fy fela for en herlig mann!

Da må du sloss med meg først.. he's mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går glipp av kveldens episode og det er virkelig surt! Hvilken episode er dette? Jeg tenkte å laste ned episoden, men finner ikke undertekster til episode 11 (hvis dette er episode 11 da) Det stopper på episode 10.

Noen andre steder på nett jeg kan se det i kveld?? Setter pris på svar!!

Anonym poster: 2488b8ef1926a9fce464aff8ef58750c

Det er reprise i helga en gang. *lete* På lørdag 22.40 på FEM. Det er episode 10.

11 er finalen neste uke. I dag var det "The Men Tell All".

**

Stakkars Sean som fortsatt var skikkelig såra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Sean er en bra fyr han. Virkelig.

Morsom episode. Enkelte kan ikke ta selvkritikk. For noen nek hahaha. Emily er kul da - som ikke tar fem flate øre for å sette den/de på plass igjen.

Men jeg gleder meg til å se Jef og Arie på skjermen igjen. Og ikke kan jeg skjønne hvem av de hun skal velge. De er jo så utrolig bra begge to.

Går det ann å klone noen av de gutta der? Det burde vært flere som de der altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En stor feiltakelse av Emily å sende Sean hjem. Det var hjerteskjærende å se på Sean og at han fortsatt har følelser for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sean blir den neste The bachelor. Kanskje vi skal melde oss på :fnise:

Tuller du, eller er du seriøs? For hvis du er seriøs, skal jeg se hver eneste episode :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...