Gå til innhold

Bachelorette Emily på Kanal 5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på Mandag, noen som har sett episoden?

Skal dere følge med?

Hun er så pen, søt og snill :) Men syntes det ble for mye " You`re beutyfull" thank you..see you later...

Anonym poster: 1f0f7bdbcc5eab4450df7c98957a1383

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke jeg skal følge med, men såg faktisk episoden på mandag. Hun er veldig fin ja, Masse kjekke menn også.

Gjest Elissima
Skrevet

Måtte følge med på den. Hun virker som en bra dame. Men trodde hun var myyye eldre enn 26 år! Var ikke alle mannfolka som virka helt "there", så dette kan bli spennende.

Skrevet

Tjoho, en tråd for de som ikke ser det når det kommer i USA, men venter tålmodig til den kommer til Norge!:hoppendeglad:

Håper vi slipper unna spoilers fra alle som har sett den ferdig!

Ja, jeg trodde også hun var mye eldre enn 26 år. Overraskende!! Da var hun jo gift og gravid med eksen som tjueåring. Enig også i at det ble mye overfladiske komplimenter.

Og herlighet, han fyren som ble stemt ut og som viste kroppen sin til kamera helt på slutten for å si hva hun gikk glipp av...!!

Gleder meg til å følge med framover, håper hun får en bedre kar en Brad denne gangen, han var jo håpløs. TO ganger bachelor og klarer ikke finne kjærligheten...

Skrevet

Gleder meg til å følge med framover, håper hun får en bedre kar en Brad denne gangen, han var jo håpløs. TO ganger bachelor og klarer ikke finne kjærligheten...

Brad hadde altfor store problemer med seg selv, han. Samme hvor mye terapi han fikk. Men jeg tror nok at Emily kan være atskillig mer stri enn hun ser ut til, og at han fikk seg en overraskelse der. :fnise:

Emily er nesten overjordisk vakker, nesten for perfekt. Virkelig nydelig.

Håper hun finner mannen sin denne gangen, ja. Når det er menn som konkurrerer blir det mer direkte konfrontasjon og åpen kamp. Blir spennende å se hvilke gærninger som trer fram etter hvert. :ler:

Skrevet

Gled dere! Spennende sesong! Likte Emily!

Skrevet

Noen som så på igår?

Synes hun er så peeen, snill og jodnær, liksom. Men likte ikke at hun leste det laaaaange brevet, mens han typen sto å ventet på henne, stakkars fyr, det trengte han ikke. Hun kunne ha gitt tilbake brevet og sagt "gi meg det ved en senere anledning", eller tatt det og lest det senere og ikke framfør han stakkars fyren. Det syntes ikke jeg noe om. Fy Emily!

Den eneste jeg liker av alle mennene er faktisk Charlie, han er så god å herlig, og håper hun velger ham. For de andre er litt "I`m too hot".

Anonym poster: 1f0f7bdbcc5eab4450df7c98957a1383

Skrevet

Jeg syns Emily framstår som søt og pen men under så er hun ganske tøff. Hun stiller ganske bra spørsmål til disse frierne, og klarer å luke ut de som ikke er interessert.

Hun gjør feil når hun sitter og snakker med en og neste spør om å få tid. Hun skulle vært "sjefen" men overlater gutta til å megle når de skal snakke med henne.

Det brevet skulle hun ha lest alene i enerom.

Skrevet

Ja, hallooo! De sa det tok et kvarter å lese det brevet! Sju sider med brev fra en som allerede har rose! Og stakkars han som måtte stå der og høre på det så lenge. Hun skulle lest første sida og sagt "tusen takk, jeg sparer resten til i kveld når jeg er alene" eller noe.

Syns Charlie var tøff som turte å si til henne at han var redd for å ha fokus på scenen og snakke som komiker.

Men herregud så teit helikopterfyren er! Kolon? Koulon?

Skrevet

Oi. Dolly Parton blir bare mer og mer ugjenkjennelig. Er kun stemmen man tar henne på nå. :fnise:

Gjest Fairydust
Skrevet

Hva var greia med det egget?

Jeg syns forresten at Emily er veldig kravstor, men samtidig er det helt greit siden hun er med på et program hvor hun har så mange menn, så det lønner seg kanskje at hun er litt kravstor.

Skrevet

Syns Emily er litt panisk nå stresser med å finne tonen med den rette..

Skrevet

Så det i opptak i går (det varer jo så lenge), så fikk ikke svar her før nå.

Egget var en rar greie han fyren hadde om at han skulle ta vare på det like godt som han skulle ta vare på Emily og dattera. Han gjorde veldig klokt i å ta det bort, syns jeg, for det fikk jo all fokus. Han ble eggemannen, litt som han fyren i Ashley-sesongen ble maskemannen. Nå kan han kanskje bli mer enn en eggemann! ;)

Virka som hun hadde det veldig gøy på daten med Arie, da. Også var hun så søt når hun oppdaga Dolly Parton! Fikk jo fullstendig sjokk og ble som en liten jente!

Syns hun snart kunne hive ut han sleskete Kolon-fyren, altså. "Nå skal jeg snakke, så skal du holde kjeft" er en farlig trend!

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg følger med! Mine favoritter er Arie, Doug og han høye, lyse muskuløse...husker ikke hva han heter.

Liker veldig godt at Emily er så naturlig. Legger vekt på at mannen hun skal ha skal passe inn i hverdagslivet hennes, og ikke bare har sånne luksus-unaturlige-dater :)

Og jeg synes ikke Dolly Parton var ugjenkjennelig! Hun holder seg veldig godt (selv om det meste er fake) ;)

Skrevet

Jeg følger med! Mine favoritter er Arie, Doug og han høye, lyse muskuløse...husker ikke hva han heter.

Liker veldig godt at Emily er så naturlig. Legger vekt på at mannen hun skal ha skal passe inn i hverdagslivet hennes, og ikke bare har sånne luksus-unaturlige-dater :)

Og jeg synes ikke Dolly Parton var ugjenkjennelig! Hun holder seg veldig godt (selv om det meste er fake) ;)

Sean? Tror han heter det, men ja han heier jeg og på og Jeff! Men han Sean (hvis det er navnet) er døds digg :fnise:

Liker ikke han Doug, virker som at han tror han er bedre og mer voksen enn de andre, bare fordi han har barn. Synd for han er ganske kjekk han og.

Anonym poster: 092a9e94a581debcd266e3e1a4529a9d

Skrevet

Hva heter han som sa at hun ikke måtte bli feit etter at de gifta seg, og etterpå skrøyt til kamera om at de har en fantastisk kjemi! Dust! :fnise:

Jeg syns egentlig at The Bachelor er mer interessant, for da er det flere damer å se på, men nå er det hvertfall mindre bitching og krangling! Og Emily er jo vakker! :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Sean? Tror han heter det, men ja han heier jeg og på og Jeff! Men han Sean (hvis det er navnet) er døds digg :fnise:

Liker ikke han Doug, virker som at han tror han er bedre og mer voksen enn de andre, bare fordi han har barn. Synd for han er ganske kjekk han og.

Sean er det, ja :)

Kjekkas det, gitt!

Skrevet

Hva heter han som sa at hun ikke måtte bli feit etter at de gifta seg, og etterpå skrøyt til kamera om at de har en fantastisk kjemi! Dust! :fnise:

Jeg syns egentlig at The Bachelor er mer interessant, for da er det flere damer å se på, men nå er det hvertfall mindre bitching og krangling! Og Emily er jo vakker! :)

Ryan. Tror han er høy på seg selv.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ryan er en narsisstisk jævel. Han er jo helt skrudd i hue.

Arie og han høye lyse med smilefjeset, heier jeg på.

Gjest Fairydust
Skrevet

Heier litt på Arie jeg også. Han virker som en godgutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...