Gå til innhold

Dreper dere edderkopper i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så skikkelig mye edderkopper i huset! Mannen min liker ikke å drepe de, han vill slippe de ut, jeg vill drepe! Hvordan gjør du med edderkopper? Dreper du de eller slipper de ut? Hvis du dreper, hvordan gjør du det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fairydust
Skrevet (endret)

Dreper. Tør ikke bære de ut liksom.

Endret av Fairydust
  • Liker 2
Skrevet

Dreper. Tør ikke bære de ut liksom.

Hvordan dreper du? Fluesmekker?

Skrevet

Slår dem med en sko. Men har to edderkopper boende på hver sin plass, vi viser respekt mot hverandre så får de fanget fluer og jeg blir ikke skremt.

Anonym poster: 65acbf03ca38044d6cc877bb55da4906

Gjest Fairydust
Skrevet

Hvordan dreper du? Fluesmekker?

Avis, sko, hårspray, luftgevær. Det jeg har tilgjengelig der og da....

• Liker 1
Skrevet

Har aldri drept et levende vesen med hensikt, og kommer aldri til å gjøre det.... Edderkoppene som kommer inn der jeg bor blir enten tatt på et ark å bært ut, eller de får være i fred.... :)

Er egentlig litt stolt over at jeg har videreført min respekt for levende vesen over til min sønn (som i dag er voksen) :)

• Liker 7
Skrevet

Mini har edderkopputbæreroppdrag.

Skrevet

Jeg dreper dem ikke, jeg setter en boks over dem, tar et papir under boksen, snur og kaster dem ut.

Om det er en i taket når jeg skal sove, så venter jeg til neste dag. Og ja, om jeg ikke er sulten når jeg våkner så vet jeg hvorfor om edderkoppen er borte :fnise::tristbla::fnise:

Har ofte sett en gå forbi når jeg har ligget i sofaen og sett på tv, men lar den bare gå forbi om jeg ikke gidder å slippe den ut akkurat da. Den dukker jo opp igjen ;)

• Liker 6
Skrevet

Hvis jeg er alene så klasker jeg til dem med en sko eller noe lignende, eller legger et glass over dem og får sønnen min å ta de ut. Alt etter hvordan det er "tryggest for meg" å gjøre det. Jeg er hysterisk redd for edderkopper. :tristbla: Men kvier meg for å drepe dem, har en mor som elsker dem, og propper ørene mine fulle av hvor synd det er å drepe dem.

Gjest Raindrops
Skrevet

Har aldri drept et levende vesen med hensikt, og kommer aldri til å gjøre det.... Edderkoppene som kommer inn der jeg bor blir enten tatt på et ark å bært ut, eller de får være i fred.... :)

Er egentlig litt stolt over at jeg har videreført min respekt for levende vesen over til min sønn (som i dag er voksen) :)

Jeg er egentlig litt på din side her, men edderkopper skremmer livet av meg. Det er den eller meg, og da blir det den, jeg ser på det som selvforsvar :gjeiper:

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Hvordan?

Med hva som helst. Yndlingsmetoden min er å sette katten foran edderkoppen å la naturen gå sin gang, men nå har jeg ikke katt, så da blir det støvsuger eller hva som helst jeg kan bruke som slagvåpen, helst en sko.

• Liker 1
Skrevet

dreper de...jeg tør ikke være i nærheten av de. så jeg sprayer de ned med hårspray eller vaskespray (kommer ann på hvor de er. )så kaster jeg papir på de å hopper på papiret(med sko på) å etter det tørker jeg sølet bort å kaster de i toalettet.

• Liker 4
Skrevet

Med hva som helst. Yndlingsmetoden min er å sette katten foran edderkoppen å la naturen gå sin gang, men nå har jeg ikke katt, så da blir det støvsuger eller hva som helst jeg kan bruke som slagvåpen, helst en sko.

Du vet de kommer krypende ut igjen av støvsugeren ikke sant? :lur:

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg denger dem med en flat sko. Edderkopper som kommer inn til meg har underskrevet sin egen dødsdom.

Raskeste jeg noen gang har stått opp er da en slik stod 10cm over hodet mitt i sengen...

http://www.fhi.no/ew.../e5c6afd97b.jpg

Den døde.

Jeg tør ikke trykke på linken.

• Liker 9
Gjest Raindrops
Skrevet

Du vet de kommer krypende ut igjen av støvsugeren ikke sant? :lur:

Ifølge fagfolk så gjør de faktisk ikke det. Edderkopper overlever ikke den turen.

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

Alt som ikke har noen grunn til å være i huset blir drept.

Endret av Uanonymbruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...