Gå til innhold

Er det en stor turn off å ikke ha lappen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elissima

Bryr meg ikke om en mann har lappen eller ei. Jeg bor i Oslo og gidder ikke ruinere meg økonomisk på å ha bil. Bruker månedskort og det går fint!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om en mann har lappen eller ei. Jeg bor i Oslo og gidder ikke ruinere meg økonomisk på å ha bil. Bruker månedskort og det går fint!

Men det er da det er kjekt med mannfolk som ruinerer seg på bilen :gjeiper:

Anonym poster: cf3acd4966346d9df06b35bd93bab0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Men det er da det er kjekt med mannfolk som ruinerer seg på bilen :gjeiper:

Anonym poster: cf3acd4966346d9df06b35bd93bab0f7

Hehe. Om han har bil greit nok, men jeg syns ikke det er turn off at han ikke har bil. Ringer bare pappa hvis jeg trenger hjelp til å handle noe greier jeg. Eller kjæresten, men er snakk om max 1 gang i året at jeg trenger bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jenter er det helt greit, faktisk litt søtt :) Men gutta derimot, bør ha lappen!!

Utstråler ansvar, maskulinitet, makt og gentlemen :))

Anonym poster: cecd0847ed32583816d63b44da7da3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel..jeg synes det er turn on at mannen har lappen og bil jeg da.. Kall meg overfladisk , men jeg kan ikke noe for det. ..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..jeg synes det er turn on at mannen har lappen og bil jeg da.. Kall meg overfladisk , men jeg kan ikke noe for det. ..

Enig med deg. Når jeg snakker med (eldre)gutter som sier at de ikke har lappen og må ta buss/tog/bli kjørt.... Det er direkte turn off !!!!!!

Spesielt om de bor hjemme hos foreldrene i tillegg

Anonym poster: cecd0847ed32583816d63b44da7da3a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..jeg synes det er turn on at mannen har lappen og bil jeg da.. Kall meg overfladisk , men jeg kan ikke noe for det. ..

Vi har alle ulike preferanser, jeg syns det er turn off med menn som har bil som sin hovedinteresse. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke turn off, men det kan kanskje være litt upraktisk innimellom? Jeg elsker forresten å reise kollektivt, og bor i by, så det er sjelden vi egentlig trenger å kjøre bil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det er et ganske stort turn-off.. Holder på med en fyr nå som er 3 år eldre enn meg, og han har ikke lappen. Synes derfor det er litt feil når jeg må kjøre å hente han på jobben osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var avhengig av bussjåføren. Jeg har aldri forlangt at andre skal kjøre meg hit og dit.

Ja, og om bussen ikke går så kommer du deg ikke på date.. bare for å ta et eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og om bussen ikke går så kommer du deg ikke på date.. bare for å ta et eksempel.

Sykkel :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle for meg, men det er jo en fordel å ha for de som bor på et lite sted med fem husstander og en bensinstasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spiller ingen trille så lenge hun bor i Oslo, men bor hun i utkantstrøk må det være upraktisk være avhengig av en mann skal kjøre henne rundt over alt :) Da ville det vært en turnoff for meg :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Når jeg snakker med (eldre)gutter som sier at de ikke har lappen og må ta buss/tog/bli kjørt.... Det er direkte turn off !!!!!!

Spesielt om de bor hjemme hos foreldrene i tillegg

Anonym poster: cecd0847ed32583816d63b44da7da3a8

Jeg kaller deg overfladisk. Skal man kaste bort sparepengene sine på en bil man nesten aldri trenger når man bor i byen? Jeg tok lappen som 18-åring, men har ikke hatt bil på mange år fordi jeg bor sentralt i Oslo. Jeg sparer i dag ca 10000,- i mnd fordi jeg dropper bilen. Og de pengene bruker jeg på bolig, ferie osv.

Endret av auto
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...