Gå til innhold

Er det en stor turn off å ikke ha lappen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun tuppa høres jo helt koko ut..

Jeg ser ikke på det som en turn off, men han har lappen er det et plusspoeng.

Anonym poster: 6bdc62a461671b7f8b8d064791f8365e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Franzen

Jeg bor i distriktet, og syns dermed det er turn off. Her kommer man seg mest sannsynlig ikke til jobb engang uten lappen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg kommer fra en by, så for meg er det ikke merkelig i det hele tatt at voksne folk ikke har lappen. Det er helt normalt, og blant mine venner er det vel ikke mer enn halvparten som har sertifikat.

Men hvis det er på bygda, og man er mye over 18 uten å ha tatt sertifikat så kan jo det vitne om at personen er litt tiltaksløs. Jeg mener.. om han heller vil være avhengig av andre til å kjøre seg overalt enn å gidde den innsatsen det er å spare til og ta lappen så er nok fyren ingenting for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Kommer nok litt an på hvor man kommer fra, ja. Hadde syns det var litt rart om han ikek hadde lappen dersom han bodde på landet, hvor alt er langt unna. Jeg er vokst opp i by, og har ikke lappen selv. Har heller aldri tenkt over at det er rart at andre ikke har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes det er spesielt når de som nærmer seg 30 ikke har lappen, ja. Men i 20-årene er det visstnok nokså vanlig (hvertfall i hovedstaden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjæreste som ikke hadde lappen i mange år. Det var meget irriterende, jeg kjørte ham rundt hele tiden. Om jeg noen gang får meg ny kjæreste så bør han ha lappen ja. Det er ikke noe gøy å aldri ta et glass vin på resturant eller besøk fordi man alltid må kjøre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Kunne ikke brydd meg mindre. Ikke har jeg lappen selv heller, og ikke har jeg spesielt lyst på. Men jeg ser såklart at det er veldig prakstisk avhengig av hvor man bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært sammen med folk med og uten lappen. bryr meg meget lite om det. nå bor jeg også såpass midt i byen at man trenger ikke ha bil for å komme seg noen steder.

Anonym poster: 8863b831faaa4325455116e05e077ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som de over,jeg har klart meg fint uten lappen,men nå som jeg ikke bor i byen lengre,merker jeg hvor mye jeg henger etter uten billappen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er turn off å ikke ha lappen, selv om jeg bor i en by. Jeg syns det handler litt om selvstendighet, uten lappen er man ofte avhengig av andre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke lyst til å være privatsjåfør, nei.

Dessuten er det veldig praktisk å kunne skifte på å kjøre under lengre turer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er turn off å ikke ha lappen, selv om jeg bor i en by. Jeg syns det handler litt om selvstendighet, uten lappen er man ofte avhengig av andre.

Det kommer vel ann på hvor man bor? Jeg klarer meg veldig fint uten andres serfitikat, og føler meg ikke mindre selvstendig :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det er turnoff ja... Selv om jeg bor i en "storby", det er så utrolig praktisk med lappen! Flytting, handling, lengre bilturer. Det er kjipt å være eneste som kan kjøre i husholdningen ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophie Magdalene

Syns det er turn off å ikke ha lappen, selv om jeg bor i en by. Jeg syns det handler litt om selvstendighet, uten lappen er man ofte avhengig av andre.

Helt enig. Bor også i by, men lappen var en selvfølge da jeg var 18. Alle barna mine tok også lappen rundt 18-22 årsalder.

Jeg liker å være selvstendig og komme meg fra A til B uten å være avhengig av buss eller at andre skal kjøre meg.

Bruker ikke bilen til daglig - sykler feks til jobb, trening og ofte andre ærender. Men jeg MÅ kunne hive meg i bilen hvis jeg skal hente barnebarn el.

Og her hvor jeg bor så har "alle" lappen, så jeg hadde nok stusset om mannen min hadde sagt at han ikke hadde den da jeg traff ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Syns det er turn off å ikke ha lappen, selv om jeg bor i en by. Jeg syns det handler litt om selvstendighet, uten lappen er man ofte avhengig av andre.

Jeg var avhengig av bussjåføren. Jeg har aldri forlangt at andre skal kjøre meg hit og dit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge mannen er selvstendig har det ingenting å si for meg om han har lappen eller ei. Det er ikke akkurat superattraktivt med folk som ikke gidder å ta lappen selv, men alltid skal ha andre til å kjøre dem, men så lenge de klarer seg på egenhånd ser jeg ikke noe problem med at de ikke kjører bil.

Har ikke lappen selv og har ingen planer om å ta den med det første heller da jeg bor i byen og ikke trenger den. Blir det for langt å gå dit jeg skal finner jeg fram sykkelen eller busskortet.

Endret av Minpin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...