Gå til innhold

Bæresele - ønsker tips.


Eplenepe

Anbefalte innlegg

Jeg liker mange av Stokke sine produkter og skulle virkelig ønske bæreselen deres var knallbra. Men det er den dessverre ikke, av overnevnte grunner. Jeg forstår veldig godt at du argumenterer for valget dere har gjort. Og rett meg hvis jeg tar feil, men du har ikke født enda? Dermed er det begrenset for hvor fornøyd man egentlig kan være med et produkt, altså før man har tatt det i bruk over en periode. Jeg var for eksempel kjempefornøyd med vår første barnevogn og anbefalte den til ALLE - helt til jeg etter å brukt den en stund ble obs på de tingene som gjorde at den faktisk ikke var så fantastisk som jeg ville at den skulle være.

Det er mange som er fornøyde med feks Babybjørn, og det blir folk av barn bært i disse også. Men det finnes bedre, sunnere bærealternativer for både liten og stor, så når noen spør om råd sånn som TS her, så kommer det så ærlige svar som mulig bla fra erfarne barnebærere :) Debatt er sunt! (Og lykke til med graviditeten din!)

Anonym poster: 5f5bf176e9a232d38cc3d3a81d576bcc

Ser at jeg kanskje virker litt "territorial", takk for konstruktivt innspill! :)

Grunnen er at i denne jungelen av produkter fra a-å, så er det rart hvor mange fasiter som finnes! ;) Og jeg blir litt lei når man oppsøker x antall forum, butikker og brukere for å orientere seg, også er det så mange som ikke bare forsvarer "sitt" produkt, men på død og liv skal hakke i stykker andres...:)

Personlig tenker jeg at sjal er den eneste HELT korrekte måten å bære på. Jeg synes ikke metallstangen i Stokke er pes, jeg finner heller ikke festemekanismen spesielt komplisert.

Jeg har støtte for mitt valg fra samtaler med andre brukere, artikler, og individuelle preferanser. Akkurat som alle andre, DET er poenget mitt!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for kjempemange svar :) Det er visst en jungel med bæretøy der ute ser jeg nå.

Tror manduca eller ergo er tingen for meg. Det som er litt dumt er at butikkene ikke har bæreseler inne - ihvertfall ikke her jeg bor. Det er bare babybjørn og stokke jeg har sett i butikken. Det er kjekt å bestille på nett - men hadde jo vært greit å prøve på først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrer deg på tettinntil.no, så finner du kanskje bærehjelpere der du bor.

Kaprifolen: Jeg tror ikke folk vil hakke i stykker valget ditt, men bare si at Stokke (som du selv innrømmer), ikke er optimal for barnet. Nå er f.eks. meitai like ergonomisk som sjal i grunn, i og med at man får støtte fra knehase til knehase , og rumpa lavere enn knærne i den, og det vil man ikke få med større babyer i Stokke sin. Men den er bedre enn BB, og om du uansett ikke skal bære mye av gangen, så går det vel helt fint. Det er mye verre med BB, hvor man ser barnet bæres etter skrittet.

Anonym poster: 07cef5af27a5d1d27f360d770d798c23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...