Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Jeg overlevde medarbeidersamtalen i dag! :hoppe: Greit, jeg fikk klump i halsen og tårer i øynene ved noen anledninger, men hva kan man forvente av hun-som-alltid-griner-hos-legen og generelt situasjoner der jeg må snakke om meg selv og hva jeg føler om ulike ting? :sjenert: Jeg fikk tatt opp at jeg sliter med å sitte i åpent landskap (ja, her var det mest vanskelig å holde tårene unna), og avdelingsleder skal ta opp om vi skal ha "landskaps-regler" på neste avdelingsmøte ;) Nevnte ikke noe om irriterende-kollega, men jeg vet at han allerede er observant på problemene (les: han sitter nærmest).

I dag har jeg og M vært sammen i 3 år! :rodmer::yvonne: Vi har testet ut den kinesiske restauranten i nærheten :sikle:

Har bestilt meg termometer så nå skal det tempes! Ok, jeg digger alt "det tekniske" rundt prøvingen, og tror nesten jeg kommer til å savne EL-tester og all leting etter symptomer når (hvis) jeg blir gravid. Det er vel sikkert kjekt med enda et termometer i hus? :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jessda, første dagen med temping! Det frister ikke akkurat å våkne 05:30 hver eneste dag fremover, men kanskje jeg klarer å holde meg våken etter vekkerklokka på hverdagene fremover? I går våknet jeg med et rykk 06:58 :hakeslepp: Bra med fleksitid på jobb! ;)

Jeg har tilbragt den siste timen med å kutte opp grillpølser i bittebittesmå biter og putte i ziplock-poser som ble kastet i fryseren. Kjekt å kunne ta opp en pose til hver dag med hundekurs ;) Virket som at bikkja syns det luktet godt, for han satt pal ved siden av meg hele tida :ler: Han fikk nå en smakebit nå og da, og vi fikk trent litt på sitt-og-bli og diverse annet ;)

Vi har ingen store planer i helga, skal på søndagsmiddag til mine foreldre i morgen, men utenom det er det ingenting på tapetet. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper vi får temperatur-oppdateringer altså? :nigo:

Så flink du er som gjør klart godbiter i fryseren, luring :laugh:
Og artig når man får tatt litt spontan-trening :laugh:

Oooh, hva får dere til søndagsmiddag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperaturen var 36.37 i dag morges. Aner ikke hva som er normalt, men det er vel kanskje bare noe som er normalt for en selv? Bra jeg fikk tak i termometer som husker sist målte temperatur og som piper når den er ferdig med å måle ;)

Aner ikke hva vi får til middag, men i og med at det er mye intoleranser og tilhørende dietter er det sikkert noe sånt som rødbetgryte med løk, hvitløk og søtpotet og kanskje noe viltkjøtt? :klo::ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går helga så altfor fort! :sukk: Det var koselig på besøk i går, vi gikk tur i skogen på ca 1 time, og fikk gryterett med løk, tomat, kjøttdeig og søtpotet til middag (jeg tippet noenlunde rett ;))

I dag har jeg fått massasje på jobb :hoppe: Jævlig vondt, men forhåpentligvis blir ting bedre etterhvert ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Skatteoppgjøret er så treigt! Ringte nettopp skatteetaten for å høre, men det eneste hun kunne si var at det ikke var noe feil med boligopplysningene :murvegg::bond: Jeg merker at vi lever litt mer fra hånd til munn for tiden, det merkes godt på reservene at jeg fikk utbetalt 10 000 mindre enn vanlig i juni. Skal bli godt å komme litt "ovenpå" igjen (så godt ovenpå man kan komme med flere millioner i lån)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går helga så altfor fort! :sukk: Det var koselig på besøk i går, vi gikk tur i skogen på ca 1 time, og fikk gryterett med løk, tomat, kjøttdeig og søtpotet til middag (jeg tippet noenlunde rett ;))

...heldigvis går ukene fort også, nå er det helg igjen :strix:

(men du har rett, det er mange flere mandager enn fredager i uka :sur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for at jeg er så inaktiv her inne for tiden. Jeg klarer å holde dagboka mi noenlunde vedlike, men jeg styrer litt unna andres (gravid)dagbøker for tiden. Jeg syns rett og slett jeg får gravidmagene (de virtuelle) i fleisen, og når man lengter etter å være gravid selv er det litt vanskelig :sjenert: Fant ut at ei på jobb har termin i februar. "Gratulerer" så mye, hilsen bitter-Nautika..

Over til noe annet (eller en annen side av samme sak), jeg fikk nesten-positiv EL-test før i dag. Virker som om EL er i rute. Tenker jeg tester igjen senere i kveld. Kom hjem fra å ha vært på hytta med familien i helga tidligere i dag, så da var det å ta seg en dusj og spille litt Ludo siden vi ikke har Ludo-spill på hytta :fnise: Har av den grunn ikke tempet de to siste dagene heller, så jeg håper at jeg får bekreftet eggløsning allikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt det er sårt å være inne i alle graviddagbøkene. Man blir jo bare påminnet det man egentlig selv skulle hatt. Uansett er jeg sikker på at det kommer for deg også om ikke så alt for lenge. :klemmer:

Håper EL dukker opp sånn som den skal! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klem til "bitter"-nautika* :hug: Skjønner det veldig godt at du ikke vil farte rundt i alle sine graviddagbøker! Det er lov å styre unna :)

Og jippi for ludo og EL som ser ut til å være på plass :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom "godt" å lese at noen er i samme situasjon som meg, selv om man samtidig unner ingen å være her! Men denne dagboka er den eneste boka jeg tørr å titte innom.. heh :sjenert: En gammel klassevenninne av meg delte nettopp nyheten på facebook at hun har termin i starten av mars. Jeg tenkte bare "Åh ikke enda en.." og følte meg litt dum som tenkte det, men ja.. jeg skrev jo gratulerer på veggen hennes likevel da! ;)

Håpte at du var inne i dpoland, men du er vel der snart!! Ønsker og håper så inderlig at vi begge får klaff denne mnd! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Gullegg" er det magiske ordet, altså! :nigo:

Og jeg skjønner godt at du velger å holde deg unna, det er jo ikke det man ønsker å lese om når man er nede i en trist periode av prøvingen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer og forståelse :klemmer:

Det er definitivt noe som foregår i dag, i dag er det en strekk-følelse på høyre side, og ikke bare den vanlige murringen. Jeg føler jeg må gå litt krokbøyd for at det ikke skal gjøre så vondt :ler: ikke noe økning i temperaturen i dag, men jeg syns jeg har lest at den først kommer dagen etter EL :) Blir spennende å se i morgen tidlig ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...