Nautika Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1381 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg overlevde medarbeidersamtalen i dag! Greit, jeg fikk klump i halsen og tårer i øynene ved noen anledninger, men hva kan man forvente av hun-som-alltid-griner-hos-legen og generelt situasjoner der jeg må snakke om meg selv og hva jeg føler om ulike ting? Jeg fikk tatt opp at jeg sliter med å sitte i åpent landskap (ja, her var det mest vanskelig å holde tårene unna), og avdelingsleder skal ta opp om vi skal ha "landskaps-regler" på neste avdelingsmøte Nevnte ikke noe om irriterende-kollega, men jeg vet at han allerede er observant på problemene (les: han sitter nærmest). I dag har jeg og M vært sammen i 3 år! Vi har testet ut den kinesiske restauranten i nærheten Har bestilt meg termometer så nå skal det tempes! Ok, jeg digger alt "det tekniske" rundt prøvingen, og tror nesten jeg kommer til å savne EL-tester og all leting etter symptomer når (hvis) jeg blir gravid. Det er vel sikkert kjekt med enda et termometer i hus? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 2. september 2014 #1382 Del Skrevet 2. september 2014 Gratulerer med treårsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. september 2014 #1383 Del Skrevet 2. september 2014 Hurra for treårsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 2. september 2014 #1384 Del Skrevet 2. september 2014 Gratulerer med 3 årsdag og nytt termometer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. september 2014 #1385 Del Skrevet 2. september 2014 Gratulerer med tre år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. september 2014 #1386 Del Skrevet 4. september 2014 Gratulerer med 3 år og overstått medarbeidersamtale! (på etterskudd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. september 2014 Forfatter #1387 Del Skrevet 6. september 2014 Jessda, første dagen med temping! Det frister ikke akkurat å våkne 05:30 hver eneste dag fremover, men kanskje jeg klarer å holde meg våken etter vekkerklokka på hverdagene fremover? I går våknet jeg med et rykk 06:58 Bra med fleksitid på jobb! Jeg har tilbragt den siste timen med å kutte opp grillpølser i bittebittesmå biter og putte i ziplock-poser som ble kastet i fryseren. Kjekt å kunne ta opp en pose til hver dag med hundekurs Virket som at bikkja syns det luktet godt, for han satt pal ved siden av meg hele tida Han fikk nå en smakebit nå og da, og vi fikk trent litt på sitt-og-bli og diverse annet Vi har ingen store planer i helga, skal på søndagsmiddag til mine foreldre i morgen, men utenom det er det ingenting på tapetet. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. september 2014 #1388 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg håper vi får temperatur-oppdateringer altså? Så flink du er som gjør klart godbiter i fryseren, luring Og artig når man får tatt litt spontan-trening Oooh, hva får dere til søndagsmiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. september 2014 Forfatter #1389 Del Skrevet 6. september 2014 Temperaturen var 36.37 i dag morges. Aner ikke hva som er normalt, men det er vel kanskje bare noe som er normalt for en selv? Bra jeg fikk tak i termometer som husker sist målte temperatur og som piper når den er ferdig med å måle Aner ikke hva vi får til middag, men i og med at det er mye intoleranser og tilhørende dietter er det sikkert noe sånt som rødbetgryte med løk, hvitløk og søtpotet og kanskje noe viltkjøtt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. september 2014 Forfatter #1390 Del Skrevet 8. september 2014 Hvorfor går helga så altfor fort! Det var koselig på besøk i går, vi gikk tur i skogen på ca 1 time, og fikk gryterett med løk, tomat, kjøttdeig og søtpotet til middag (jeg tippet noenlunde rett ) I dag har jeg fått massasje på jobb Jævlig vondt, men forhåpentligvis blir ting bedre etterhvert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. september 2014 Forfatter #1391 Del Skrevet 9. september 2014 Skatteoppgjøret er så treigt! Ringte nettopp skatteetaten for å høre, men det eneste hun kunne si var at det ikke var noe feil med boligopplysningene Jeg merker at vi lever litt mer fra hånd til munn for tiden, det merkes godt på reservene at jeg fikk utbetalt 10 000 mindre enn vanlig i juni. Skal bli godt å komme litt "ovenpå" igjen (så godt ovenpå man kan komme med flere millioner i lån) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 13. september 2014 #1392 Del Skrevet 13. september 2014 Hvorfor går helga så altfor fort! Det var koselig på besøk i går, vi gikk tur i skogen på ca 1 time, og fikk gryterett med løk, tomat, kjøttdeig og søtpotet til middag (jeg tippet noenlunde rett ) ...heldigvis går ukene fort også, nå er det helg igjen (men du har rett, det er mange flere mandager enn fredager i uka ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 14. september 2014 Forfatter #1393 Del Skrevet 14. september 2014 Sorry for at jeg er så inaktiv her inne for tiden. Jeg klarer å holde dagboka mi noenlunde vedlike, men jeg styrer litt unna andres (gravid)dagbøker for tiden. Jeg syns rett og slett jeg får gravidmagene (de virtuelle) i fleisen, og når man lengter etter å være gravid selv er det litt vanskelig Fant ut at ei på jobb har termin i februar. "Gratulerer" så mye, hilsen bitter-Nautika.. Over til noe annet (eller en annen side av samme sak), jeg fikk nesten-positiv EL-test før i dag. Virker som om EL er i rute. Tenker jeg tester igjen senere i kveld. Kom hjem fra å ha vært på hytta med familien i helga tidligere i dag, så da var det å ta seg en dusj og spille litt Ludo siden vi ikke har Ludo-spill på hytta Har av den grunn ikke tempet de to siste dagene heller, så jeg håper at jeg får bekreftet eggløsning allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. september 2014 #1394 Del Skrevet 14. september 2014 Skjønner godt det er sårt å være inne i alle graviddagbøkene. Man blir jo bare påminnet det man egentlig selv skulle hatt. Uansett er jeg sikker på at det kommer for deg også om ikke så alt for lenge. Håper EL dukker opp sånn som den skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. september 2014 #1395 Del Skrevet 14. september 2014 *klem til "bitter"-nautika* Skjønner det veldig godt at du ikke vil farte rundt i alle sine graviddagbøker! Det er lov å styre unna Og jippi for ludo og EL som ser ut til å være på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 14. september 2014 #1396 Del Skrevet 14. september 2014 Det er liksom "godt" å lese at noen er i samme situasjon som meg, selv om man samtidig unner ingen å være her! Men denne dagboka er den eneste boka jeg tørr å titte innom.. heh En gammel klassevenninne av meg delte nettopp nyheten på facebook at hun har termin i starten av mars. Jeg tenkte bare "Åh ikke enda en.." og følte meg litt dum som tenkte det, men ja.. jeg skrev jo gratulerer på veggen hennes likevel da! Håpte at du var inne i dpoland, men du er vel der snart!! Ønsker og håper så inderlig at vi begge får klaff denne mnd! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 14. september 2014 #1397 Del Skrevet 14. september 2014 Tror egget som slipper nå er gullegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. september 2014 #1398 Del Skrevet 15. september 2014 "Gullegg" er det magiske ordet, altså! Og jeg skjønner godt at du velger å holde deg unna, det er jo ikke det man ønsker å lese om når man er nede i en trist periode av prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. september 2014 Forfatter #1399 Del Skrevet 15. september 2014 Takk for klemmer og forståelse Det er definitivt noe som foregår i dag, i dag er det en strekk-følelse på høyre side, og ikke bare den vanlige murringen. Jeg føler jeg må gå litt krokbøyd for at det ikke skal gjøre så vondt ikke noe økning i temperaturen i dag, men jeg syns jeg har lest at den først kommer dagen etter EL Blir spennende å se i morgen tidlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. september 2014 #1400 Del Skrevet 15. september 2014 Oooh, kraftige murringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå