Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Negativ :glare:

Jaja, får teste igjen om noen dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumme test! Du er sikkert bare for tidlig ute ;)

Skrevet

Får satse på det!

Hadde vært mye bedre om testen slo ut negativ også. Dvs, at man kunne få svar på om det var noen vits i å teste igjen senere eller "bedre lykke neste gang" :fnise:

Skrevet

Det kjedelige er jo å gå og vente på å bli glad eller skuffet! Skal du teste i morgen nå eller venter du til fredag? :)

Skrevet

Jeg skal prøve å holde ut til fredag ;)

Skrevet

Det hadde vært noe, ja :)
Håper det bare var for tidlig til at det slo ut :)

Skrevet

Ææ, så kjedelig! Satser på fredag da ! :nigo:
Men ja, enig i at man skulle hatt tester som fortalte om man burde fortsette å teste eller ikke.. haha.

At den fant bittebittebittesmå mengder med HcG og bare "Prøv igjen i morgen" og hvis ikke "Bedre lykke neste mnd"

Skrevet

Men ja, enig i at man skulle hatt tester som fortalte om man burde fortsette å teste eller ikke.. haha.

At den fant bittebittebittesmå mengder med HcG og bare "Prøv igjen i morgen" og hvis ikke "Bedre lykke neste mnd"

Fader det var genialt da. Du burde prøve å produsere sånne tester ass. Tror mange kvinner ville kjøpt det.. = Saraby er blitt millionær!

Gjest Nesevisa
Skrevet

...litt som en svak strek/skyggestrek...? ;)

Skrevet

Teite testen. Krysser fingrene for fredag! :duskedame:

Skrevet (endret)

...litt som en svak strek/skyggestrek...? ;)

Neeei, for mange tester oppfatter jo ikke så lite hcg engang!

Desuten tror jeg de ville blitt veldig populære uansett. Vi har jo digitaltester som sier "gravid/ikke gravid" selvom man bare kan ta en strimmel og se på strekene ;)

Endret av Saraby
Skrevet

Negativ i dag også :dry: Jeg kunne skimte en skyggestrek, men det var med en god porsjon godvilje... Får se om TR dukker opp i løpet av helga...

Skrevet

Negativ i dag også :dry: Jeg kunne skimte en skyggestrek, men det var med en god porsjon godvilje... Får se om TR dukker opp i løpet av helga...

Ville ikke gitt opp enda! :) Ta en ny test i morgen eller lørdag, kan jo hende det kommer noe resultat :jepp:

Skrevet

Ville ikke gitt opp enda! :) Ta en ny test i morgen eller lørdag, kan jo hende det kommer noe resultat :jepp:

Ja, det blir spennende, mye rart som foregår der nede i dag, en pressende/brennende følelse ved den ene eggstokken, og jeg har hatt noen nesten-brekninger i dag.. Sikkert psykisk alt sammen :sjenert:
Skrevet

Jeg har masse murringer og sånn snart-kommer-tante-følelse. Kan ho ikke bare komme om ho skal komme!? :bond:

Skrevet

Jeg har masse murringer og sånn snart-kommer-tante-følelse. Kan ho ikke bare komme om ho skal komme!? :bond:

Kan ikke du bare ta en test? :fnise: *slenge en over fjorden*

Skrevet

Kan ikke du bare ta en test? :fnise: *slenge en over fjorden*

*tar imot* :fnise:
Skrevet

Jeg har lest dagboka for hvilke symptomer jeg hadde før jeg testet positivt sist. Det som sammenfaller med det jeg har nå er: antydning til kvalme, stikninger og murringer og pupper som muligens har blitt litt større. I tillegg fikk jeg jo bihulebetennelse rett etter positiv test sist, og jeg har klødd i nesa og nyst litt mer enn vanlig i dag...

Skrevet

Som dere alle sier til meg i min dagbok hver gang jeg sutrer over negativ test: Håpet er ikke ute før tr er kommet!! :opplyser:
hihi, Test i morgen OG lørdag!
Mvh. Testetøs.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...