Hvitløk Skrevet 19. mars 2014 #461 Del Skrevet 19. mars 2014 Hurra for valp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 19. mars 2014 #462 Del Skrevet 19. mars 2014 Åh, superspennende med valp! Det er herlig å ha hund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 19. mars 2014 #463 Del Skrevet 19. mars 2014 Det blir en dansk svensk gårdshund Ooh, de er så fine Ikke så ulik jack russell som jeg og kjæresten har snakket om. Men nå er mannfolket blitt skeptisk, så vi får se Koselig med hund, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #464 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Ja, det blir skikkelig koselig, men sikkert litt slitsomt i begynnelsen. Jeg har fremdeles ikke fått noe svar fra oppdretter på når de er leveringsklare heller... Får vel smøre meg med enda litt tålmodighet Endret 19. mars 2014 av Nautika 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #465 Del Skrevet 20. mars 2014 Det ser ut til at det kanskje blir valp på oss i juni en gang Ut fra mine beregninger blir valpene født rundt påsketider, så det er jo ikke sikkert at det er en hann til oss i kullet. Time will show! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #466 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg har begynt å shoppe hundeutstyr på ebay Sååå billig! Har kjøpt en seng/madrass til 45 kr, 2 hundeskåler i metall til 40 kr og en dogtag til 25 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #467 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Tiden før helg snegler seg avgårde. Måtte ta en time-out på telefonrommet. Er noen som snakker i landskapet, så det hjelper ikke akkurat på effektivitet og hodepine som kommer snikende. I det siste har jeg vært så sykt trøtt. Har sovnet flere ganger på sofaen i 20tiden, og fremdeles et jeg trøtt når jeg står opp 10 timer etterpå. Er nok en bivirkning av voltaren, jeg er den ene av 1000 tydeligvis Snaaart helg. Jeg må nok holde ut på jobb tre kvarter til, kom jo en halvtime forsinket fordi jeg slumret litt... Endret 23. mars 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #468 Del Skrevet 23. mars 2014 Nå er det bare 3 piller igjen på det siste brettet med p-piller i denne omgang Det blir nok ikke så veldig aktiv prøving i starten, så kommer vi innenfor 2015 med god margin Tar vel litt tid før systemet kommer igang igjen, så jeg forventer ikke at EL kommer med det første. I går fikk jeg sådd litt i et minidrivhus som står inne. Det ble gulrot, gressløk, basilikum og oregano i første omgang, men det blir nok innkjøp av flere frø etterhvert Jeg tenker å anlegge en kjøkkenhage ute i løpet av våren. I første omgang blir det vel et par pallekarmer som jeg fyller med jord, men jeg er litt usikker på plasseringen av dem. Vi har en ganske lang og bratt skråning i hagen, og det hadde egentlig vært fint å kunne bruke den til noe nyttig. Samtidig kan det jo bli kjedelig å stå i skråningen når man skal luke og stelle med grønnsakene. Forhåpentligvis har vi økonomi til å få gjort noe med hagen i sommer. Vi skal anlegge en terrasse, få opp en trapp så det er enklere å komme seg til parkeringsplassen og hvis det er noen penger igjen etter innkjøp av hagemøbler og grill (dét må man jo ha!), så hadde det vært fint å få anlagt gressplen på restene av den flate hagen. Vi må vel fort male huset utendørs i år også. På den ene siden av huset er det jo 3 fulle etasjer, så M får absolutt ikke lov til å male selv (ikke at han har veldig lyst). Tror vi kanskje kan samordne det med resten av naboene, så får vi leie inn noen som kan gjøre det for oss som har stillas. Oppå dette kommer jo utgifter til valp, vi må begynne å betale avdrag på lånet og bilen må inn på service for bytte av regreim og ha nye sommerdekk Her må det spares fremover. M satte opp budsjett her om dagen, og da tok han med en egen budsjettpost for BABY Han er nå bra søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 23. mars 2014 #469 Del Skrevet 23. mars 2014 Det er så herlig når mennene engasjerer seg like mye i prosjekt baby må si jeg blir litt misunnelig når jeg leser at du har tre piller igjen. Jeg har 5 1/2 brett igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #470 Del Skrevet 23. mars 2014 Tiden går så fort! Du har jo et bryllup å fokusere på enn så lenge også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 23. mars 2014 #471 Del Skrevet 23. mars 2014 Sant det og bryllup = pilleslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #472 Del Skrevet 23. mars 2014 (endret) Tnåååh Endret 23. mars 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #473 Del Skrevet 24. mars 2014 Gah, jeg er ganske oppgitt over jobb for tiden. Jeg har fått dumpet et prosjekt i fleisen som jeg ærlig talt ikke vet om går an å utføre. Det er mangel på tid, og det er ganske komplisert. I dag får jeg vite at prosjektlederen skal reise til andre siden av kloden neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #474 Del Skrevet 25. mars 2014 Nå føler jeg at jeg begynner å få tak på prosjektet Dagen har utviklet seg til å bli veldig bra! Begynte litt kjipt med at to av kollegaene min snakket med meg om at jeg burde fått noen annerledes oppgaver snart. Stressa og med tynnslitt tålmodighet etter å ha jobbet med så og si det samme siden september måtte jeg kjempe mot tårene som presset på. (jeg er tidenes sippeguri) Men det er bra at kollegaene ser at jeg trenger litt avveksling (skriver hun med en tåre i øyekroken) Haha! Men tilbake til dagen som har utviklet seg i riktig retning Prosjektlederen så på det jeg hadde gjort, og var åpenbart fornøyd Tror til og med at jeg slipper å jobbe overtid i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 26. mars 2014 #475 Del Skrevet 26. mars 2014 Håper du får noen andre oppgaver neste gang men det er greit når man får positiv respons på det man gjør, uansett om det er kjipt å jobbe med det hvor lenge må du jobbe med det prosjektet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 26. mars 2014 #476 Del Skrevet 26. mars 2014 Så bra at dagen ble bra! Kjenner godt til hvordan det er å gjøre det samme i månedsvis, det er fryktelig kjedelig i lengden! I hvertfall hvis man er som meg, litt utålmodig og glad i avveksling... så bra at prosjektlederen din er fornøyd deilig med anerkjennelse! Hva har du tenkt å plante i den (eventuelle) kjøkkenhagen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #477 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg har startet med forkultur på gulrot, oregano, basilikum og gressløk. Må vel kjøpe inn noe mer frø etterhvert Prosjektet jeg holder på med er ferdig med den mest hektiske perioden før påske, så nå gleder jeg meg til ferie! Blir vel litt datarensing og analyser etter påske, men jeg håper at noen andre enn meg står for det I dag har jeg tatt min siste p-pille Kan vel si at jeg nå er offisielt (på KG ihvertfall) prøver! Bør vel be om å få flyttet dagboka også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 26. mars 2014 #478 Del Skrevet 26. mars 2014 Prøver!! Bare å si fra når du vil flyttes, altså, jeg står til disposisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 26. mars 2014 #479 Del Skrevet 26. mars 2014 Siste pille! (og bare tre uker til påske) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #480 Del Skrevet 26. mars 2014 Prøver!! Bare å si fra når du vil flyttes, altså, jeg står til disposisjon Jeg har opprettet tråd for å flyttes, men hvis du har tid er det bare å flytte meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå