Sprinkles Skrevet 8. mars 2014 #441 Del Skrevet 8. mars 2014 Haha, litt uheldig utfall av spøken da, ja! Håper du får en fin venninnedag i dag! :-D Og at du rakk å nyte sola:-) Jeg var på jobb mens det var sol, men det var deilig å gå fra bilen til jobb i bare genser og kjenne at sola varmet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #442 Del Skrevet 11. mars 2014 Venninnekvelden var veldig kos, og jeg rakk å ha noen minutter ute i sola i singlet mellom klesvask og rydding Nå har jeg endelig gitt fra meg talldataene som jeg har sittet med i 2-3 mnd, så er det rapportinnlevering på fredag. Blir godt å få det ut av verden Så også at en av prosjektene jeg har vært med på var nevnt i en bisetning i en tråd her inne Small world! Har klart å få en strekk/vondt under foten av alle ting, og google overbeviste meg om at det var plantarfascitt. Jeg får se det an noen dager, så får jeg ta kontakt med legen hvis det ikke går over. Hadde jo vært fint med enda en betennelsestilstand i samme benet som jeg har kronisk beinhinnebetennelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #443 Del Skrevet 13. mars 2014 I dag har jeg begynt med gravidvitaminene, og samtidig sluttet på en nesespray som jeg tar til vanlig. Regner med at jeg kommer til å gulpe transmak og være veldig tett i nesa i dag. Fine greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 13. mars 2014 #444 Del Skrevet 13. mars 2014 Singlet, faktisk! Det hørtes ikke ille ut! Morsomt at prosjektet ditt har funnet veien til kg, da! Hvilken type prosjekt er det du jobber med? Hvordan går det med foten? Håper både foten og nesa holder seg bra og du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #445 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg kan vel si at det er samfunnsrelatert, vil ikke utdype for mye Foten er like ille, kanskje verre til og med... Må nok en tur til legen, men når skal jeg klare å skvise inn det? Oppstart på nytt prosjekt om ikke lenge, så det begynner å bli litt hektisk her igjen. Deilig etter noen veldig rolige uker Enn så lenge ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 13. mars 2014 #446 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg kan vel si at det er samfunnsrelatert, vil ikke utdype for mye Det skjønner jeg godt Jeg har blitt outed her inne før, så det er greit å passe litt på Foten er like ille, kanskje verre til og med... Må nok en tur til legen, men når skal jeg klare å skvise inn det? Oppstart på nytt prosjekt om ikke lenge, så det begynner å bli litt hektisk her igjen. Deilig etter noen veldig rolige uker Enn så lenge ihvertfall Da ville jeg bare booka legetime nå Alt som er gjort er gjort, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 13. mars 2014 #447 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg ville booket time nå, du får sikkert time ganske raskt hvis foten er vond allerede! Og for gravidvitaminer! Blir stadig mer virkelig dette Hehe, er det gøy at prosjektet blir nevnt, eller? Tror jeg hadde tenkt at verden jammen er liten hvis et av mine blir nevnt... Det er ikke akkurat særlig sannsynlig, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #448 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Litt artig at mitt lille prosjekt er nevnt, men det var jo ikke positivt om prosjektet da. Det er ganske vanlig i min verden, fagfolk og folk har vidt forskjellige meninger Edit: time er bestilt, venter på å høre når jeg får timen Endret 13. mars 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #449 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg måtte bestille time dagen før jeg trengte den, og det passer egentlig ikke med legetime før på tirsdag (mandag er oppstartsmøte for et ganske stort prosjekt) Nå har det seg slik at foten har blitt en del verre det siste døgnet, så jeg ser for meg at det blir en tur på legevakta i løpet av helga. Den har begynt å verke konstant, blitt litt hoven og noe som ser ut som en væskeansamling under huden.. Får vel ringe til legevakta etter middag Noen fordeler er det med at jeg må ligge med foten høyt, og det er at M disker opp med middag. Det som står på dagens meny er Big One burger, den BBQ-sausen som følger med er så god! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #450 Del Skrevet 15. mars 2014 Etter 2 timers venting på legevakta i går fikk jeg resept på voltaren for en betennelse mest sannsynlig forårsaket av overbelastning. Sikkert den skituren som har skylda Etter å ha tatt en av de to pillene jeg fikk med hjem fra legevakta leste jeg på felleskatalogen at voltaren ikke skal brukes av gravide eller noen som prøver å bli gravid. Jeg får sjekke ut hvor lang tid det må ta fra man slutter på voltaren til man kan bli gravid. Forhåpentligvis er det ikke altfor lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 15. mars 2014 #451 Del Skrevet 15. mars 2014 Det går sikkert fint, sikkert ikke så lang tid er det andre smertestillende du kan ta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #452 Del Skrevet 15. mars 2014 Voltaren er vel betennelsesdempende også, så det er derfor jeg har blitt satt på dem. Skal høre med apoteket i dag når jeg henter ut resepten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 15. mars 2014 #453 Del Skrevet 15. mars 2014 Så bra du har fått vært hos legen! Jeg tipper det bare er at man ikke skal ta den mens du kan ha blitt gravid, altså mellom el og ikm. Men greit å sjekke med legen for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #454 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg har søkt litt rundt på nettet, og det virker som at det ikke er anbefalt for de som prøver å bli gravide fordi det kan gjøre det vanskeligere å bli gravid (hindrer eggløsning eller noe sånt) Det er jo uansett noen uker/måneder til jeg får eggløsning etter å ha sluttet på p-piller, så da tror jeg nok det går greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #455 Del Skrevet 17. mars 2014 Etter at foten var helt jævlig på lørdag (shopping har skylda!), så ble den en del bedre med en total hviledag i går. I dag har jeg klart å gå uten å se ut som en gammel mann og uten altfor mye ubehag. Jeg krysser fingrene for at dette går rett vei! Har lest historier på nett om folk som går rundt med det i mange år, og siden jeg allerede har en kronisk beinhinnebetennelse i samme fot er jeg kanskje ekstra belastet i forhold til å få noe lignende. Kroppen min tiltrekker seg belastningsskader ser det ut til, legg til touch-tommel, museskulder og musearm så har du sykehistorien min på muskulært og "senisk" plan de siste månedene Har vært i møte med en kunde i dag. Det ser ut som om tiden frem til påske blir særdeles hektisk! Fikk også en ny bestilling om et prosjekt med oppstart neste uke (her er det bare å hive seg rundt!). En bra ting: Jeg får fylt opp flex-kontoen med noen pluss-timer, og kanskje jeg kan ta ut noen timer som lønn (150%) også Kjekt å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 17. mars 2014 #456 Del Skrevet 17. mars 2014 Huff, den foten hørtes ikke god ut! Håper den blir helt bra jeg snart 150% lønn er ikke å kimse av. Greit å ha hvis det blir familieforøkelse snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #457 Del Skrevet 18. mars 2014 Fikk nettopp mail fra oppdretter at de hadde valper (på vei). Var litt vanskelig å forstå om de et på vei eller allerede kommet, men valper blir det! Håper det er en fin hannvalp til oss der Jeg ble skikkelig shaky og spent jeg, så det er vanskelig å konsentrere seg. Kan ikke oppdretter svare på mail med en gang? *utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #458 Del Skrevet 19. mars 2014 Han rare/irriterende kollegaen er så klein! Kommer inn og sier høyt i kontorlandskapet at i dag kan det være han lukter hest, fordi en på toget hadde sittet med nesa nede i skjerfet... Kleint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 19. mars 2014 #459 Del Skrevet 19. mars 2014 Haha! Alle arbeidsplasser har en sånn rar kollega. I alle fall alle arbeidsplasser jeg har vært innom. Alltid en eller annen snåling Så spennende med valp! Hvilken rase er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #460 Del Skrevet 19. mars 2014 Det blir en dansk svensk gårdshund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå