Tidus Skrevet 23. august 2012 #61 Skrevet 23. august 2012 Tror jeg har til gode å bli avvist pga antall partnere. Regner med de som har så sterke prinsipper om at partneren ikke skal ha hatt mange spør etter antall på første date? Skulle likt å se en person dumpe noen på grunn av antallet.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #62 Skrevet 23. august 2012 Tror jeg har til gode å bli avvist pga antall partnere. Regner med de som har så sterke prinsipper om at partneren ikke skal ha hatt mange spør etter antall på første date? Skulle likt å se en person dumpe noen på grunn av antallet. Regner med at det var spøk, men man spør naturligvis ikke om det på første date. Kanskje aldri. Men jeg hadde samtidig følt meg grundig lurt om jeg plutselig en dag fant ut at kjæresten min har ligget med 38 andre før meg. Anonym poster: b83649434990c1079f89a17f85b64a04 2
Tidus Skrevet 23. august 2012 #63 Skrevet 23. august 2012 Regner med at det var spøk, men man spør naturligvis ikke om det på første date. Kanskje aldri. Men jeg hadde samtidig følt meg grundig lurt om jeg plutselig en dag fant ut at kjæresten min har ligget med 38 andre før meg. Anonym poster: b83649434990c1079f89a17f85b64a04 Hvorfor? Hvis han/hun elsker deg, og bare vil ha deg, hva har det å si hva han/hun har gjort før i livet, så lenge det ikke var noe skikkelig kriminelt?
Gjest Eurodice Skrevet 23. august 2012 #64 Skrevet 23. august 2012 Man møter oftere på kjentfolk i en liten by. Selv du bør forstå det. Anonym poster: e92f4b55647e887025db25e248138701 Hvordan skulle du kunne vite om hvor mange noen har ligget med og med hvem? Er det slik at folk slarver og forteller hvor mange de har hatt sex med og navngir dem?
kristian82 Skrevet 23. august 2012 #65 Skrevet 23. august 2012 (endret) Det er vel noe som kommer fram. Noen kjenner vel alltids noen. En gang ble jeg introdusert for en jente en kompis av meg datet - hun har hatt sex med 14 kompiser/bekjente av meg. Han syns jo ikke det var spesielt behagelig når han fant ut at hun hadde pult 4 av de som var på forspillet. I alle fall ikke jo fullere de ble og jo mer høylydt de utvekslet "krigshistorier". Men hadde vel vært enda mer ubehagelig om han ikke fant det ut - de færreste er vel interessert i å leve på en illusjon og i total uvitenhet, mens det foregår en hel masse drama bak ryggen på en. Ellers er det vel nok til at man er ute å handler. Hilser og skravler litt med en, for at et lett og ledig "hvem er det a? " kommer fra kjæresten. "Nei, bare en jeg har pult". Så sant man ikke juger da. Å alle vet jo at juging er flott og sørger for et ekte og fint forhold. Endret 23. august 2012 av kristian82
Fuckman1983 Skrevet 24. august 2012 #66 Skrevet 24. august 2012 38 stk var mye på 50-tallet, men nå er det ikke så voldsomt.
Heartless Skrevet 24. august 2012 #67 Skrevet 24. august 2012 Så lenge han er sykdomsfri og en frisk mann så bør du la fortid være fortid. Er han trofast når dere er sammen er jo ikke det noe problem 1
Skjønningen Skrevet 25. august 2012 #68 Skrevet 25. august 2012 (endret) 38 ons er for meg et vanvittig antall. Hver sin smak, antar jeg. Jeg mener det står stor respekt av å tusle hjem fra byen alene og ta seg et runk, i stedet for å følge med det første og "beste" man finner på byen. For let's face it, de aller fleste kan få seg ett ligg når som helst, gutt som jente og samma om man "har utseendet med seg" eller ikke. Det at noen har hatt få ONS betyr i sjeldne tilfeller at de ikke kan få det. Jeg har selv hatt 4 ONS og selv om jeg ikke angrer stort på det så er jeg heller ikke stolt av at de fikk dele noe så intimt med meg. Jeg synes som flere andre her inne at man helst kun skal dele kroppen sin med en fast partner som man er sammen med og elsker. Da kan man i alle fall se tilbake på det og tenke at det var bra, fordi det var rett der og da, samma hvor lenge forholdet varte. Jeg er veldig enig med kristian82 når det kommer til dette med at man ønsker å ha en partner som er "skrudd sammen på samme måte som seg selv". I mitt tilffelle synes jeg det er helt greit at man har hatt ONS, men bare hvis det har skjedd ett få antall ganger, slik at det ikke er normen. Likevel er det viktigere for meg at han ikke har hatt kjempemange forhold. Det er langt værre om en mann har hatt 40 partnere og 4 ONS enn 40 ONS og 4 partnere. Da er det selve synet på et forhold som etter min mening er helt forskrudd hos vedkommende. Et forhold er ikke noe man bare innleder for at man skal slippe å finne en ny dame hver helg. Det er værre å være kjæreste nr 40 enn seksualpartner nr 40, for som seksualpartner nr. 40, men kjæreste og f.eks. nr 4 i kjæresterekka, kan man i det minste tenke seg at man betyr mer ettersom man er kjæresten og ikke bare en i rekka av ONS. Endret 25. august 2012 av Grønnogskjønn 1
Inwe Skrevet 28. august 2012 #70 Skrevet 28. august 2012 Min samboer aner ikke hvor mange han har hatt før meg. Vi har nå vært sammen i 4,5 år, jeg bryr meg ikke så lenge han ikke har fler enn meg så lenge vi er sammen! Fortid er fortid mener nå jeg, og jeg var ingen engel selv når jeg var singel, selvom jeg vet hvilket tall jeg landet på..
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #71 Skrevet 30. august 2012 Jeg er nå 35 år, og må hvertfall ha blitt pult av 150 mannfolk på byen og ikke mist på sydenturer. Føler meg ikke noe billigere enn andre av den grunn, heller veldig erfaren. Man lærer jo litt av hver mann så jeg vil påstå at dette kun har gjort meg til en bedre sexpartner Anonym poster: 75436e17ae7c361e5980ef2d93d9e55e 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2012 #72 Skrevet 31. august 2012 For let's face it, de aller fleste kan få seg ett ligg når som helst, gutt som jente og samma om man "har utseendet med seg" eller ikke. Det at noen har hatt få ONS betyr i sjeldne tilfeller at de ikke kan få det. Jeg lurer litt på hvilken virkelighet du lever i. Anonym poster: bab644df9758b3e54de5b7acc251ab31
Skjønningen Skrevet 31. august 2012 #73 Skrevet 31. august 2012 Jeg lurer litt på hvilken virkelighet du lever i. Anonym poster: bab644df9758b3e54de5b7acc251ab31 Jasså? Kan du utdype det? 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. august 2012 #74 Skrevet 31. august 2012 Nei, jeg må ha en mann jeg kan lære opp som er uerfaren i sexlivet, så det er uaktuelt for meg med en som har pult så mange. En mann kan ikke ha hatt mer sexpartnere enn meg LOL..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå