Gå til innhold

Han har pult 38

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om det er ditt beste forsøk på å forstå det som skrives (en annen mening enn den du selv har) så beviser du igjen bare poenget - altfor ulike.

Herrelol, hvorfor ikke bare svare på spørsmålet istedet for å være lur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herrelol, hvorfor ikke bare svare på spørsmålet istedet for å være lur?

Jeg tviler, men kanskje svaret mitt til Tidus kan være verdt en titt.

Nei, man trenger ikke være seksuelt usikker fordi man har den meningen.

• Liker 1
Skrevet

"uforenlig med ens holdninger at partneren liker sex" ?? At det er den slutningen du klarte å trekke fra det som sto lenger opp beviser nettopp poenget - altfor ulike.

Nei, for det er jo såklart ingen mellomting mellom det å være jomfru og det å ha 30 + ons.

Synd man ikke kan være gjest på Seksualitet. Jeg fikk lyst til å trollelogge meg inn og skrive:

"Ha , ha, 82 er ingenting, hilsen kristian 83"

• Liker 1
Skrevet
30 + ons representerer holdninger/personlighet/forhold til sex som ikke er forenlig med mine.

Hva med 7 ons da? Er det forenlig med dine holdninger/personlighet/forhold til sex?

Anonym poster: e92f4b55647e887025db25e248138701

Skrevet

Synd man ikke kan være gjest på Seksualitet. Jeg fikk lyst til å trollelogge meg inn og skrive:

"Ha , ha, 82 er ingenting, hilsen kristian 83"

Du fikk jo skrevet det her i alle fall da, ikke dårlig bare det.

Skrevet

og jeg som håpet på et eget svar, men ble denied med et gjenbrukssvar. jaja.

Skrevet

Hva med 7 ons da? Er det forenlig med dine holdninger/personlighet/forhold til sex?

Det kan det være ja. I alle fall ikke et antall som åpenbart viser at man tenker for ulikt.

Når kommer neste bruker og spør om "hva med 9 da? " :lete:

Skrevet

hvordan det kan være "uforenelig med ens holdninger" at partneren liker sex - det forstår jeg ikke helt.

Han sa ikke at det var uforenlig med hans holdninger at partneren liker sex.

• Liker 3
Skrevet

Han sa ikke at det var uforenlig med hans holdninger at partneren liker sex.

Men jaggu, så var det den eneste veien jeg kunne forstå det. jeg forstår faktisk ikke denne fascinasjonen i antall partnere ens nåværende flamme skal ha. jeg fatter og begriper det virkelig ikke.

personlig så behandler jeg deg slik hvis du og jeg skulle finne tonen og forsøke på noe som kan forklares i et forhold;

du får 100% tillit fra dag en. jeg stoler på at alle dine tidligere forhold og romanser er over. jeg stoler på at jeg er mannen du skal ligge med, den tiden jeg og du skal bruke sammen - om det er for fem uker eller fem år, eller fem tiår.

jeg aksepterer deg for AKKURAT den du er, jeg driter i hva galt og rett du har gjort, og jeg respekterer dine valg. hvem du har ligget med er ikke min sak. det er mellom deg og den du lå med, det er dere to som hadde den tingen sammen. jeg har ingenting med hvor mange disse personene måtte være, og jeg er egentlig veldig sikker på at det ikke har noenting å si for den personen du er ovenfor meg.

hvis vi en dag sitter og snakker sammen, og vi kommer inn på temaet, så kommer ikke jeg til å gå ifra deg når vi har det kjempefint og du behandler meg bra - bare fordi du har pult med 38 andre menn.

det betyr jo bare at jeg må være en jævel på å pule, siden du velger meg som nummer 39.

• Liker 1
Skrevet

Det kan det være ja. I alle fall ikke et antall som åpenbart viser at man tenker for ulikt.

Når kommer neste bruker og spør om "hva med 9 da? " :lete:

Jeg lurer på hvorfor 7 er greit, men ikke 38. Er ikke det at man har sex med ukjente i seg selv et bevis på at man har et annet forhold til sex/personlighet/blabla... enn deg? Hvis det er greit å ha sex med 7 ukjente, hvorfor er da 38 ikke greit?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du fikk jo skrevet det her i alle fall da, ikke dårlig bare det.

Jeg er litt slem mot deg fordi jeg synes du er for hard med de som ikke har fått til gode, stabile forhold. Jeg synes forøvrig også at 1 er ett fint tall. Det finnes de som møter sin første (og eneste) kjæreste på ungdomsskolen, gifter seg etter hvert, og lever trofast og lykkelig i alle sine dager. Jeg synes det virker både godt, vakkert og ideellt, men det er ikke så mange som får oppleve slikt i våre dager, der manglende gjensidig respekt , og bruk og kast, i stedet for å ta i for å forsterke ett forhold er det som gjelder.

Mann 38 har kanskje vist en svakhet. Han har trolig ikke fått til det varige og stabile, og mangler kraft , kompetanse og disiplin til å gjennomføre langvarig kjærlighet. Det er etter min mening det negative med en statistikk på 38. Men det trenger ikke å ha vært sånn. Han kan jo ha hatt uflaks og blitt dumpet av 38 ustabile kvinner.

Det blir for mye spekulasjon i å spekulere i hvorfor, men han har ikke fått til det stabile så langt. Er han inkompetent, eller er han en egosentrisk fyr som ikke bryr seg på lang sikt. Jeg aner ikke, og gutten må jo intervjues bedre for å finne ut hva slags samlivs og kjærlighetsambisjoner han har, og om det er reelle grunner til at han nå skal klare det han ikke har klart før. Disse reelle grunnene handler i første rekke om å bestemme seg og å ville det nok.

Beklager Kristian, til tider bobler ondskapen fram i tastaturet mitt. Jeg er egentlig kjempesnill, men dessverre ikke hele tiden.

Endret av I Grosny
Skrevet

1. Be han sjekke seg for kjønnsykdommer

2. Hvorfor følte du at det var nyttig informasjon å få greie på?

3. Antall har da virkelig ikke noe å si for meg, så lenge følelsene er der. Hadde heller tenkt at fyren i det minste hadde hatt erfaring.

Skrevet

jeg forstår faktisk ikke denne fascinasjonen i antall partnere ens nåværende flamme skal ha. jeg fatter og begriper det virkelig ikke.

Ikke alle synes det er kult å møte folk som har pult typen hver dag. Særlig ikke om man bor i en lite by som meg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor folk gidder å snakke om antall partnere engang, jeg. Så lenge de holder seg til meg når jeg er inne i bildet, er det meg ganske likegyldig hvor mange de har hatt tidligere. Ikke føler jeg at de har krav på informasjon om mine tidligere heller.

• Liker 1
Skrevet

Ikke alle synes det er kult å møte folk som har pult typen hver dag. Særlig ikke om man bor i en lite by som meg.

betyr det egentlig noen ting i det hele tatt? det fungerer på akkurat samme vis når man bor i en stor by, slik som meg. det er ingen forskjell på byens størrelse når man møter disse.

Skrevet

Jeg er litt slem mot deg fordi jeg synes du er for hard med de som ikke har fått til gode, stabile forhold. Jeg synes forøvrig også at 1 er ett fint tall. Det finnes de som møter sin første (og eneste) kjæreste på ungdomsskolen, gifter seg etter hvert, og lever trofast og lykkelig i alle sine dager. Jeg synes det virker både godt, vakkert og ideellt, men det er ikke så mange som får oppleve slikt i våre dager, der manglende gjensidig respekt , og bruk og kast, i stedet for å ta i for å forsterke ett forhold er det som gjelder.

Jeg synes at mangel på gjensidig respekt er en grunn til å forsøke å begrense antall ukjente man ligger med.

Han kan jo ha hatt uflaks og blitt dumpet av 38 ustabile kvinner.

Nei, da er det ikke lenger kun uflaks.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor 7 er greit, men ikke 38. Er ikke det at man har sex med ukjente i seg selv et bevis på at man har et annet forhold til sex/personlighet/blabla... enn deg? Hvis det er greit å ha sex med 7 ukjente, hvorfor er da 38 ikke greit?

Innlegg nr.4 og innlegg nr. 19.

Mann 38 har kanskje vist en svakhet. Han har trolig ikke fått til det varige og stabile, og mangler kraft , kompetanse og disiplin til å gjennomføre langvarig kjærlighet. Det er etter min mening det negative med en statistikk på 38. Men det trenger ikke å ha vært sånn. Han kan jo ha hatt uflaks og blitt dumpet av 38 ustabile kvinner.

Det blir for mye spekulasjon i å spekulere i hvorfor, men han har ikke fått til det stabile så langt. Er han inkompetent, eller er han en egosentrisk fyr som ikke bryr seg på lang sikt. Jeg aner ikke, og gutten må jo intervjues bedre for å finne ut hva slags samlivs og kjærlighetsambisjoner han har, og om det er reelle grunner til at han nå skal klare det han ikke har klart før. Disse reelle grunnene handler i første rekke om å bestemme seg og å ville det nok.

Beklager Kristian, til tider bobler ondskapen fram i tastaturet mitt. Jeg er egentlig kjempesnill, men dessverre ikke hele tiden.

Neinei, du er jo ikke slem (har da fått langt hardere skyts her inne :ler: ). Saklig uenighet er bare bra.

Skrevet

betyr det egentlig noen ting i det hele tatt? det fungerer på akkurat samme vis når man bor i en stor by, slik som meg. det er ingen forskjell på byens størrelse når man møter disse.

Man møter oftere på kjentfolk i en liten by. Selv du bør forstå det.

• Liker 2
Skrevet

Innlegg nr.4 og innlegg nr. 19.

Du svarer ikke på dette her :)

Skrevet

30 + ons representerer holdninger/personlighet/forhold til sex som ikke er forenlig med mine.

Hvilke holdninger har man om man har 30 ons, som man ikke har om man har 7 ons?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...