Gå til innhold

Han har pult 38

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste av dem ONS. Synes det er litt mye. Men samtidig er det bare 4 per år siden han ble aktiv. Jeg har jeg selv hatt et par ONS, så da har jeg kanskje ikke noe jeg skulle sagt?

Kunne du datet en som har pult så mange?

Anonym poster: e324823e863db02d81f6e0e8336aa6d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan be han om å gå til legen og teste seg for kjønnssykdommer. Mest sannsynllig er det ikke noe problem, fordi det er vanlig å bruke kondom på ons.

• Liker 2
Skrevet

Så lenge det ikke er noen sykdommer inn i bildet, så ser jeg ikke noe problem her.

• Liker 1
Skrevet

De fleste av dem ONS. Synes det er litt mye. Men samtidig er det bare 4 per år siden han ble aktiv. Jeg har jeg selv hatt et par ONS, så da har jeg kanskje ikke noe jeg skulle sagt?

Kunne du datet en som har pult så mange?

Anonym poster: e324823e863db02d81f6e0e8336aa6d9

Nei, 30 + ons representerer holdninger/personlighet/forhold til sex som ikke er forenlig med mine.

Du kan be han om å gå til legen og teste seg for kjønnssykdommer. Mest sannsynllig er det ikke noe problem, fordi det er vanlig å bruke kondom på ons.

Leser man litt om kondombruken til lands så tyder den på noe annet.

• Liker 11
Skrevet

38 er ikke noe stort antall å bry seg med.

• Liker 1
Skrevet

Ja, har datet folk som har pult mye mer enn det

Skrevet

Nei, 30 + ons representerer holdninger/personlighet/forhold til sex som ikke er forenlig med mine.

Veldig enig.

Anonym poster: 98d4ad4b24b1d27cf7cf510fd42cc0ff

• Liker 5
Skrevet

Veldig enig.

Anonym poster: 98d4ad4b24b1d27cf7cf510fd42cc0ff

• Liker 4
Gjest Oblivion
Skrevet

Ikke noen big deal for meg, singel og fri, måndene kan bli lange for endel. Så ikke på bakgrunn av et antall som dette, men ser jo an et menneske.

Skrevet

Antall sexpartnere er for meg likegyldig, det være seg antall ons eller faste partnere. Det som betyr noe er at jeg er den eneste han har sex med når vi har inngått et forhold.

• Liker 1
Skrevet

ser virkelig ikke problemet. jeg driter personlig langveis i mine romansers tidligere sexliv, og hvordan det kan være "uforenelig med ens holdninger" at partneren liker sex - det forstår jeg ikke helt.

jeg har ikke så naivt syn på meg selv at jeg forventer at kvinnen skal ha gått og spart seg til meg.

38 er for øvrig ikke noe spesielt høyt tall.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Har han det ja, han liker vel kvinner da. Ser ikke problemet.

Skrevet

ser virkelig ikke problemet. jeg driter personlig langveis i mine romansers tidligere sexliv, og hvordan det kan være "uforenelig med ens holdninger" at partneren liker sex - det forstår jeg ikke helt.

jeg har ikke så naivt syn på meg selv at jeg forventer at kvinnen skal ha gått og spart seg til meg.

38 er for øvrig ikke noe spesielt høyt tall.

"uforenlig med ens holdninger at partneren liker sex" ?? At det er den slutningen du klarte å trekke fra det som sto lenger opp beviser nettopp poenget - altfor ulike.

Nei, for det er jo såklart ingen mellomting mellom det å være jomfru og det å ha 30 + ons.

• Liker 3
Skrevet

"uforenlig med ens holdninger at partneren liker sex" ?? At det er den slutningen du klarte å trekke fra det som sto lenger opp beviser nettopp poenget - altfor ulike.

Nei, for det er jo såklart ingen mellomting mellom det å være jomfru og det å ha 30 + ons.

Jeg skjønner meg ikke på sånne som deg. Altså. Jeg respekterer at du ikke liker det, men jeg forstår det ikke.

Hvis en person har vært singel i 7 år f. eks. Så betyr egentlig 30 sexpartnere at han/hun har hatt ganske så lite sex.. Og hva skal man gjøre om man ikke får følelser for noen før nettop deg?

• Liker 2
Skrevet

Noen må snart fortelle meg hva "ONS" betyr før jeg går bananas her

Anonym poster: 2798ad76d88a48dc781f72139635c8e4

• Liker 1
Skrevet

hva betyr egentlig antallet da? hva pokker er forskjellen mellom 30 og 1? føler du at din egen seksualitet er truet av antallet?

Skrevet

Noen må snart fortelle meg hva "ONS" betyr før jeg går bananas her

Anonym poster: 2798ad76d88a48dc781f72139635c8e4

One night Stand

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på sånne som deg. Altså. Jeg respekterer at du ikke liker det, men jeg forstår det ikke.

Hvis en person har vært singel i 7 år f. eks. Så betyr egentlig 30 sexpartnere at han/hun har hatt ganske så lite sex.. Og hva skal man gjøre om man ikke får følelser for noen før nettop deg?

Handler ikke om å like / ikke like, eller at noen av delene er mer riktig/feil.

Handler om at de fleste har preferanser i valg av partner. Hva slags preferanser man har avhenger jo fra folk til folk, men gjerne vil man jo ha en man føler er lik/tenker likt som en selv.

En som har 30 sexpartnere i singeltiden har et helt annet forhold til uforpliktende sex, og forholdet mellom sex og følelser.

Jeg har vært singel i lange perioder, men aldri følt det har vært naturlig eller ønskelig å ha hyppig sex med nye ukjente folk av den grunn. For min del skyldes det at jeg hovedsaklig - i alle fall som startpunktet - syns sex skal deles med folk man har følelser for, og at sexen mister litt av sin verdi om det deles med for mange personer man ikke kjenner/har noen relasjon til. Jeg er ikke skrudd sammen sånn at jeg har vantette skott mellom sex og følelser, og da syns jeg det er kjekt med en partner som er skrudd sammen på samme måte. Samme blir det med intimitetsgrenser osv. også.

Det må jo bli helt opp til henne. Er jo mange som ikke har sex om de er single. Andre har kanskje 2-3 faste elskere kombinert med 2-3 ons i løpet av singel perioden sin. Forskjell på det og 40 stykk.

• Liker 4
Skrevet

hva betyr egentlig antallet da? hva pokker er forskjellen mellom 30 og 1? føler du at din egen seksualitet er truet av antallet?

Om det er ditt beste forsøk på å forstå det som skrives (en annen mening enn den du selv har) så beviser du igjen bare poenget - altfor ulike.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...