Gå til innhold

Fortid er fortid. Eller?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kristian, hjelp meg og forstå denne tankegangen. Denne tankegangen at det er ikke alt en behøver og vite og dersom situasjoner skulle oppstå er det bare og hysje!?

Jeg er ikke noe for sånn hysjing og fortielse av ting. Det forholdet jeg hadde hatt hadde i alle fall ikke vart lenge om jeg var med en dame som unnlot å si "btw. han bestekompisen din vi hilste på i går, han har jeg pult". De fleste skjønner vel innerst inne hva som er naturlig å si til en partner. De som på tross av dette velger fortielse får jo ta konsekvensene når ting en dag kommer frem.

Skal man finne en likesinnet og en man passer med (er ikke de målet da??? ) , er man jo nødt til å bli kjent med personen - på godt og vondt. Må da være langt mer stas og trygt og vite at typen/dama liker en akkurat som en er - å man vet med seg selv at man ikke har 14 hemmeligheter som alle er dealbreakere/totalt hadde endret måten partneren så på deg på.

En kamerat av meg da, han har vel hatt sex med ca 30-40 prostituerte. Vil si det er en ting det er rimelig å gi en heads up om til en partner. Ellers "juger" man seg jo til et forhold. Kjipt gjort mot den jenta som rusler rundt i uvitenheten helt til hun en dag overhører litt hvisking og tisking om typen hennes. Men etter hva jeg har lest på KG må jeg kanskje nyansere meg. Det virker som forbausende mange kvinner har null problem/interesse av å vite hvem de egentlig er sammen med. Det er viktigere at fyren har lappen..har jeg lest :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg er ikke noe for sånn hysjing og fortielse av ting. Det forholdet jeg hadde hatt hadde i alle fall ikke vart lenge om jeg var med en dame som unnlot å si "btw. han bestekompisen din vi hilste på i går, han har jeg pult". De fleste skjønner vel innerst inne hva som er naturlig å si til en partner. De som på tross av dette velger fortielse får jo ta konsekvensene når ting en dag kommer frem.

Skal man finne en likesinnet og en man passer med (er ikke de målet da??? ) , er man jo nødt til å bli kjent med personen - på godt og vondt. Må da være langt mer stas og trygt og vite at typen/dama liker en akkurat som en er - å man vet med seg selv at man ikke har 14 hemmeligheter som alle er dealbreakere/totalt hadde endret måten partneren så på deg på.

En kamerat av meg da, han har vel hatt sex med ca 30-40 prostituerte. Vil si det er en ting det er rimelig å gi en heads up om til en partner. Ellers "juger" man seg jo til et forhold. Kjipt gjort mot den jenta som rusler rundt i uvitenheten helt til hun en dag overhører litt hvisking og tisking om typen hennes. Men etter hva jeg har lest på KG må jeg kanskje nyansere meg. Det virker som forbausende mange kvinner har null problem/interesse av å vite hvem de egentlig er sammen med. Det er viktigere at fyren har lappen..har jeg lest :popcorn:

Lappen har jo med nåtiden å gjøre, så det er litt mer relevant enn hvem han pulte for 5 år siden.

Skrevet

Hmmm.... som oftest, kanskje?

Skrevet (endret)

Lappen har jo med nåtiden å gjøre, så det er litt mer relevant enn hvem han pulte for 5 år siden.

Ja, det jeg sa jo ;) Selv om jeg ikke kan fatte tankegangen.

Endret av kristian82
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om partnerens tidligere dating- og sexliv, så lenge han/hun er frisk og rask (kjønnsykdomsmessig).

Kriminelle handlinger er selvfølgelig noe helt annet.

Min fortid er min fortid, og om jeg velger å fortelle om den eller ikke er mitt eget valg. Kanskje jeg forteller alt, kanskje bare deler, kanskje ikke noe i det hele tatt.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Ja, det jeg sa jo ;) Selv om jeg ikke kan fatte tankegangen.

Deg om det. Enkelte av oss gidder ikke å dvele på fortiden.

Skrevet

Deg om det. Enkelte av oss gidder ikke å dvele på fortiden.

Dvele å dvele. Strutsetilværelsen har aldri føltes naturlig for meg.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Dvele å dvele. Strutsetilværelsen har aldri føltes naturlig for meg.

Man stikker da ikke hodet i sanden når man ser fremover. For å være ærlig har jeg ingen interesse av min partnere tidligere sexliv. Det finnes jo så mye annet mye mer interessant å snakke om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...