Gå til innhold

Fortid er fortid. Eller?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok, så tidligere swinger, aldri brukt kondom, kan ha barn her og der men vet det ikke, osv... Det spiller virkelig ingen rolle?

Anonym poster: f4112fd966a431afc598dbe3d4531eff

Det viktigste er vel at han her og nå stiller sykdomsfri og har sluttet med swinging?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste er vel at han her og nå stiller sykdomsfri og har sluttet med swinging?

En person som tror på swinging og tenner på det, vil vel være en swinger hele livet sitt? Eller er det sånn at en person som har en fetisj/dragning/tiltrekning mot en bestemt handling og atferd plutselig forandrer seg totalt helt etter og ha vært forelsket?

så en person som er en swinger vil altså plutselig slutte og ha lyst til og være en swinger hvis han møter en som ikke liker swinging, er det sånn og forstå?

Skrevet

En person som tror på swinging og tenner på det, vil vel være en swinger hele livet sitt? Eller er det sånn at en person som har en fetisj/dragning/tiltrekning mot en bestemt handling og atferd plutselig forandrer seg totalt helt etter og ha vært forelsket?

så en person som er en swinger vil altså plutselig slutte og ha lyst til og være en swinger hvis han møter en som ikke liker swinging, er det sånn og forstå?

Tja, det kan vel hende det :ler:

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Tråden handler om fortid, ikke nåtid. Så hvis han fortsatt er keen på det hadde han ikke vært noe for meg. Hvis fyren jeg møter er en som som har hatt behov for å rase fra seg ville jeg i hvertfall heller at han skulle gjort seg ferdig før han møtte meg, enn å prøve å få meg med på alt mulig sånt tull.

Skrevet (endret)

Tråden handler om fortid, ikke nåtid. Så hvis han fortsatt er keen på det hadde han ikke vært noe for meg. Hvis fyren jeg møter er en som som har hatt behov for å rase fra seg ville jeg i hvertfall heller at han skulle gjort seg ferdig før han møtte meg, enn å prøve å få meg med på alt mulig sånt tull.

Hvordan kan du vite hva han har gjort, og ønsker å gjøre, når du ikke er interessert og ikke spør? :klo:

Endret av Steinar40
  • Liker 3
Skrevet

Tja, det kan vel hende det :ler:

Nei.

Skrevet

Fortid er fortid. Men går jo alltids an å spørre og hvis det er noe jeg ikke liker, så sier jeg jo i fra at sånn er det ikke med meg eller at jeg digger det.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Hvordan kan du vite hva han har gjort, og ønsker å gjøre, når du ikke er interessert og ikke spør? :klo:

Hvorfor skal jeg vite hva han har gjort? Jeg har jo ikke noe behov for det.

Skrevet

Fortid er fortid. Hvis man vil ha noen som ikke har hatt noe sexliv for deg må du enten dra på bibelskole og finne en som ikke vil ha sex før ekteskap, eller en 16-åring som ikke har rukket å ha sex ennå.

Skrevet

Hvorfor skal jeg vite hva han har gjort? Jeg har jo ikke noe behov for det.

Du tror altså på at det kommer til å fungere bra med blanke ark og fargestifter til?

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Du tror altså på at det kommer til å fungere bra med blanke ark og fargestifter til?

Stemmer.

Skrevet

Stemmer.

Lite sannsynlig.

Uten informasjon så risikerer du at dere ikke passer i sammen i det hele tatt.

Skrevet

Fortid er fortid. Hvis man vil ha noen som ikke har hatt noe sexliv for deg må du enten dra på bibelskole og finne en som ikke vil ha sex før ekteskap, eller en 16-åring som ikke har rukket å ha sex ennå.

Takk. Nå følte jeg meg ekstra verdig her jeg sitter med mitt ufrivillig labre sexliv.

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Jo-o.

Lite sannsynlig.

Uten informasjon så risikerer du at dere ikke passer i sammen i det hele tatt.

Hva får deg til å tro at man ikke kan kjenne en person uten å vite detaljene om vedkommendes tidligere sexliv?

Skrevet

Jo-o.

Næ-hei! :smoke:

Hva får deg til å tro at man ikke kan kjenne en person uten å vite detaljene om vedkommendes tidligere sexliv?

Hva får deg til å tro at du kjenner en person uten å vite noe?

• Liker 1
Skrevet

Takk. Nå følte jeg meg ekstra verdig her jeg sitter med mitt ufrivillig labre sexliv.

Hø?

Skrevet

Hva får deg til å tro at du kjenner en person uten å vite noe?

Man kan faktisk få vite mye uten å grave i fortiden. Det er ikke sånn at man ikke forteller eller spør om personlige ting i det hele tatt.

Skrevet

Man kan faktisk få vite mye uten å grave i fortiden. Det er ikke sånn at man ikke forteller eller spør om personlige ting i det hele tatt.

Det er mulig, men samtidig risikerer man ubehagelige overraskelser senere.

Skrevet

Det er mulig, men samtidig risikerer man ubehagelige overraskelser senere.

Det risikerer man faktisk uansett.

Skrevet

Det risikerer man faktisk uansett.

Når folk ikke er åpne og ærlige, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...