Eudyptula Skrevet 23. august 2012 #41 Skrevet 23. august 2012 Ok, så tidligere swinger, aldri brukt kondom, kan ha barn her og der men vet det ikke, osv... Det spiller virkelig ingen rolle? Anonym poster: f4112fd966a431afc598dbe3d4531eff Det viktigste er vel at han her og nå stiller sykdomsfri og har sluttet med swinging?
waco Skrevet 23. august 2012 #42 Skrevet 23. august 2012 Det viktigste er vel at han her og nå stiller sykdomsfri og har sluttet med swinging? En person som tror på swinging og tenner på det, vil vel være en swinger hele livet sitt? Eller er det sånn at en person som har en fetisj/dragning/tiltrekning mot en bestemt handling og atferd plutselig forandrer seg totalt helt etter og ha vært forelsket? så en person som er en swinger vil altså plutselig slutte og ha lyst til og være en swinger hvis han møter en som ikke liker swinging, er det sånn og forstå?
Eudyptula Skrevet 23. august 2012 #43 Skrevet 23. august 2012 En person som tror på swinging og tenner på det, vil vel være en swinger hele livet sitt? Eller er det sånn at en person som har en fetisj/dragning/tiltrekning mot en bestemt handling og atferd plutselig forandrer seg totalt helt etter og ha vært forelsket? så en person som er en swinger vil altså plutselig slutte og ha lyst til og være en swinger hvis han møter en som ikke liker swinging, er det sånn og forstå? Tja, det kan vel hende det
Gjest _Blomsten_ Skrevet 23. august 2012 #44 Skrevet 23. august 2012 En person som tror på swinging og tenner på det, vil vel være en swinger hele livet sitt? Eller er det sånn at en person som har en fetisj/dragning/tiltrekning mot en bestemt handling og atferd plutselig forandrer seg totalt helt etter og ha vært forelsket? så en person som er en swinger vil altså plutselig slutte og ha lyst til og være en swinger hvis han møter en som ikke liker swinging, er det sånn og forstå? Tråden handler om fortid, ikke nåtid. Så hvis han fortsatt er keen på det hadde han ikke vært noe for meg. Hvis fyren jeg møter er en som som har hatt behov for å rase fra seg ville jeg i hvertfall heller at han skulle gjort seg ferdig før han møtte meg, enn å prøve å få meg med på alt mulig sånt tull.
Steinar40 Skrevet 23. august 2012 #45 Skrevet 23. august 2012 (endret) Tråden handler om fortid, ikke nåtid. Så hvis han fortsatt er keen på det hadde han ikke vært noe for meg. Hvis fyren jeg møter er en som som har hatt behov for å rase fra seg ville jeg i hvertfall heller at han skulle gjort seg ferdig før han møtte meg, enn å prøve å få meg med på alt mulig sånt tull. Hvordan kan du vite hva han har gjort, og ønsker å gjøre, når du ikke er interessert og ikke spør? Endret 23. august 2012 av Steinar40 3
SøteMy Skrevet 23. august 2012 #47 Skrevet 23. august 2012 Fortid er fortid. Men går jo alltids an å spørre og hvis det er noe jeg ikke liker, så sier jeg jo i fra at sånn er det ikke med meg eller at jeg digger det.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 23. august 2012 #48 Skrevet 23. august 2012 Hvordan kan du vite hva han har gjort, og ønsker å gjøre, når du ikke er interessert og ikke spør? Hvorfor skal jeg vite hva han har gjort? Jeg har jo ikke noe behov for det.
super-s Skrevet 23. august 2012 #49 Skrevet 23. august 2012 Fortid er fortid. Hvis man vil ha noen som ikke har hatt noe sexliv for deg må du enten dra på bibelskole og finne en som ikke vil ha sex før ekteskap, eller en 16-åring som ikke har rukket å ha sex ennå.
Steinar40 Skrevet 23. august 2012 #50 Skrevet 23. august 2012 Hvorfor skal jeg vite hva han har gjort? Jeg har jo ikke noe behov for det. Du tror altså på at det kommer til å fungere bra med blanke ark og fargestifter til?
Gjest _Blomsten_ Skrevet 23. august 2012 #51 Skrevet 23. august 2012 Du tror altså på at det kommer til å fungere bra med blanke ark og fargestifter til? Stemmer.
Steinar40 Skrevet 23. august 2012 #52 Skrevet 23. august 2012 Stemmer. Lite sannsynlig. Uten informasjon så risikerer du at dere ikke passer i sammen i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #53 Skrevet 23. august 2012 Fortid er fortid. Hvis man vil ha noen som ikke har hatt noe sexliv for deg må du enten dra på bibelskole og finne en som ikke vil ha sex før ekteskap, eller en 16-åring som ikke har rukket å ha sex ennå. Takk. Nå følte jeg meg ekstra verdig her jeg sitter med mitt ufrivillig labre sexliv. Anonym poster: f4112fd966a431afc598dbe3d4531eff 1
Eudyptula Skrevet 23. august 2012 #54 Skrevet 23. august 2012 Nei. Jo-o. Lite sannsynlig. Uten informasjon så risikerer du at dere ikke passer i sammen i det hele tatt. Hva får deg til å tro at man ikke kan kjenne en person uten å vite detaljene om vedkommendes tidligere sexliv?
Steinar40 Skrevet 23. august 2012 #55 Skrevet 23. august 2012 Jo-o. Næ-hei! Hva får deg til å tro at man ikke kan kjenne en person uten å vite detaljene om vedkommendes tidligere sexliv? Hva får deg til å tro at du kjenner en person uten å vite noe? 1
super-s Skrevet 23. august 2012 #56 Skrevet 23. august 2012 Takk. Nå følte jeg meg ekstra verdig her jeg sitter med mitt ufrivillig labre sexliv. Anonym poster: f4112fd966a431afc598dbe3d4531eff Hø?
Eudyptula Skrevet 23. august 2012 #57 Skrevet 23. august 2012 Hva får deg til å tro at du kjenner en person uten å vite noe? Man kan faktisk få vite mye uten å grave i fortiden. Det er ikke sånn at man ikke forteller eller spør om personlige ting i det hele tatt.
Steinar40 Skrevet 23. august 2012 #58 Skrevet 23. august 2012 Man kan faktisk få vite mye uten å grave i fortiden. Det er ikke sånn at man ikke forteller eller spør om personlige ting i det hele tatt. Det er mulig, men samtidig risikerer man ubehagelige overraskelser senere.
Eudyptula Skrevet 23. august 2012 #59 Skrevet 23. august 2012 Det er mulig, men samtidig risikerer man ubehagelige overraskelser senere. Det risikerer man faktisk uansett.
Steinar40 Skrevet 23. august 2012 #60 Skrevet 23. august 2012 Det risikerer man faktisk uansett. Når folk ikke er åpne og ærlige, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå