Gå til innhold

Fortid er fortid. Eller?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker å tro at jeg ikke bryr meg om fortiden, men det er helt til jeg får vite noe om den...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig liker jeg å ha privatlivet mitt for meg selv.

Jeg hadde satt svært lite pris på at alle vet alt om alle. På alle områder i tillegg.

Men det er meg.

Kan forsåvidt si meg enig der ja. Men det er nokså vanskelig på denne lille bygda her, morsomt nok. Har vokst opp med det og er dermed ikke så lett å sjenere. Som de fleste andre her.

Skrevet

Kan forsåvidt si meg enig der ja. Men det er nokså vanskelig på denne lille bygda her, morsomt nok. Har vokst opp med det og er dermed ikke så lett å sjenere. Som de fleste andre her.

Joda, jeg har sett åssen det kan bli. Og det er jo utrolig hva man kan bli vant til.

Men for meg passer det ikke da jeg ikke er oppvokst i den type miljø selv.

Skrevet

Jeg er revnende likgyldig til hva kjæresten min har gjort tidligere, det mener jeg av hele mitt hjerte :) Han er jo absolutt ikke på samme måte nå som han er min, som det han var når han var singel :) Når man vet hva man kan få når man er singel, og likevel vil være min, sier det mye :) <3

• Liker 1
Skrevet

Bryr dere dere om den dere dater sin fortid på sex-, dating- og forholdsfronten? Eller er det likegyldig? Det sies at det er nuet som gjelder og at hva man har gjort tidligere ikke teller, men jeg er uenig.

Anonym poster: fe0b3cd5ac62fa0dbf9cfbfa8e0f14d4

Fortiden sier mye om en person. Fortiden er også den beste indikator på fremtiden. Så ja, jeg mener den teller.

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Fortiden har ingenting å si. Jeg er ikke nysgjerrig på hva han har gjort med hvem tidligere. Det som derimot ville fått med til å snudd i døra var om han hadde voldtatt noen eller vært voldelig på andre måter.

Skrevet

Fortiden har ingenting å si. Jeg er ikke nysgjerrig på hva han har gjort med hvem tidligere. Det som derimot ville fått med til å snudd i døra var om han hadde voldtatt noen eller vært voldelig på andre måter.

Så noe i fortiden spiller en rolle altså? Har ikke fortiden noe å si, så har den vel ikke noe å si punktum.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Så noe i fortiden spiller en rolle altså? Har ikke fortiden noe å si, så har den vel ikke noe å si punktum.

Jo, hvis han har vært voldelig så ser jeg på han som potensielt farlig. Alt er ikke helt svart hvitt. Det bryr meg null hvem og hvor mange han har hatt sex med, men har han voldelige tendenser er det over og ut.

Skrevet

Og hvilken naturlov er dette?

Anonym poster: fe0b3cd5ac62fa0dbf9cfbfa8e0f14d4

Haha, du endrer vel ikke atferd og lyster bare fordi man forelsker seg vel?

Skrevet

Jo, hvis han har vært voldelig så ser jeg på han som potensielt farlig. Alt er ikke helt svart hvitt. Det bryr meg null hvem og hvor mange han har hatt sex med, men har han voldelige tendenser er det over og ut.

Om han har 8 samboerforhold bak seg da? Vært utro i de siste fire forholdene sine?

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Om han har 8 samboerforhold bak seg da? Vært utro i de siste fire forholdene sine?

Kommer ann på om jeg tror han kommer til å være utro igjen, så jeg ville sett ann magefølelsen, men jeg vil uansett ikke spørre og grave om fortiden hans da dette ikke er noe som interesserer meg.

Skrevet

blomsten snakker bare svada, om hun forelsker seg i "miguel" hun møter på flyplassen så må jo blomsten miste lysten dersom hun får vite at "miguel" også har svindlet og ligged med lise, bestevenninnen til blomsten som også var med på flyplassen..

Men faktisk så tror jeg at blomsten faktisk ikke vil bry seg, så lenge miguel bare var flink med å forfalske sjekker fordi han har så pen underskrift og fordi han aldri er voldelig så vil det være lykke og fromme i all fremtid...!

Gjest _Blomsten_
Skrevet

blomsten snakker bare svada, om hun forelsker seg i "miguel" hun møter på flyplassen så må jo blomsten miste lysten dersom hun får vite at "miguel" også har svindlet og ligged med lise, bestevenninnen til blomsten som også var med på flyplassen..

Men faktisk så tror jeg at blomsten faktisk ikke vil bry seg, så lenge miguel bare var flink med å forfalske sjekker fordi han har så pen underskrift og fordi han aldri er voldelig så vil det være lykke og fromme i all fremtid...!

Skjerp deg. Jeg ville aldri falt for en som var kriminell.

Skrevet

Kommer ann på om jeg tror han kommer til å være utro igjen, så jeg ville sett ann magefølelsen, men jeg vil uansett ikke spørre og grave om fortiden hans da dette ikke er noe som interesserer meg.

Oki, syns det bare er rart å si at "Fortiden har ingenting å si". For så å erkjenne at visse ting i fortiden hadde vært en dealbreaker og har betydning. Samtidig som du sier at du ikke vil spørre fordi fortiden interesser deg ikke.

Ting i fortiden blir jo ikke borte bare for at man inntar en sånn strutseholdning til de. Fort er det nettopp strutsen som blir kjørt over først.

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Oki, syns det bare er rart å si at "Fortiden har ingenting å si". For så å erkjenne at visse ting i fortiden hadde vært en dealbreaker og har betydning. Samtidig som du sier at du ikke vil spørre fordi fortiden interesser deg ikke.

Ting i fortiden blir jo ikke borte bare for at man inntar en sånn strutseholdning til de. Fort er det nettopp strutsen som blir kjørt over først.

For at det ikke skal bli misforståelser her kan jeg presisere at den seksuelle fortiden ikke har noen ting å si, men andre ting i fortiden har noe å si, som f.eks voldelige tendenser eller kriminalitet. Uttrykket jeg meg litt klarere nå?

Skrevet

For at det ikke skal bli misforståelser her kan jeg presisere at den seksuelle fortiden ikke har noen ting å si, men andre ting i fortiden har noe å si, som f.eks voldelige tendenser eller kriminalitet. Uttrykket jeg meg litt klarere nå?

:jepp:

Skrevet

Ok, så tidligere swinger, aldri brukt kondom, kan ha barn her og der men vet det ikke, osv... Det spiller virkelig ingen rolle?

Hvis du virkelig mener det så er jeg mildt sagt forbauset...

Anonym poster: f4112fd966a431afc598dbe3d4531eff

• Liker 4
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Ok, så tidligere swinger, aldri brukt kondom, kan ha barn her og der men vet det ikke, osv... Det spiller virkelig ingen rolle?

Hvis du virkelig mener det så er jeg mildt sagt forbauset...

Anonym poster: f4112fd966a431afc598dbe3d4531eff

Det er ikke informasjon jeg ville spurt eller gravd om nei. Hvis temaet stadig hadde kommet opp hadde jeg ikke sett på dette som et tilbakelagt stadium, men de fleste mennesker har gjort dumme ting når de var unge og naive, så for meg er det viktigere hva slags planer han har for fremtiden.

Skrevet

Det er ikke informasjon jeg ville spurt eller gravd om nei. Hvis temaet stadig hadde kommet opp hadde jeg ikke sett på dette som et tilbakelagt stadium, men de fleste mennesker har gjort dumme ting når de var unge og naive, så for meg er det viktigere hva slags planer han har for fremtiden.

Ok, hatten av. Kan ikke si jeg blir helt klok på deg.. :P

Anonym poster: 6805fc6562cdf52f7a7e3554743986d6

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Ok, hatten av. Kan ikke si jeg blir helt klok på deg.. :P

Anonym poster: 6805fc6562cdf52f7a7e3554743986d6

Er det så utrolig av jeg ikke spør og graver om mine nye flørters seksuelle fortid? Finnes vel ikke noe som er mer uinteressant enn det? *gjesp*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...