Anki1971 Skrevet 21. februar 2004 #61 Skrevet 21. februar 2004 Jeg syns det har blitt sinnssykt mye oppstyr rundt de armbåndene. På skolen til sønnen min er de populære blant både jenter og gutter, men de kaller dem ikke De kaller de visst for kyssebånd - om noen ødelegger de må de kysse personen visstnok, det var det sønnen min sa i hvert fall. men han hadde aldri opplevd at noen hadde måttet gjøre det da. Å nekte barna å ha de armbåndene syns jeg er å overreagere - om de vil ha koder for ditt og datt så finner de andre måter å gjøre det. Sånn som da jeg var liten, da snudde vi klokka om vi var "opptatt" f.eks.
Spiralis Skrevet 21. februar 2004 #62 Skrevet 21. februar 2004 Som jeg skrev på et annet forum...Får unge pikebarn på 13 på seg er farget armbånd er det klart at de kaster seg ut i de mest perverterte sexorgier umiddelbart! Dette må helt klart forbys! ... Og hvor er så myndighetene i denne saken. Jeg forlanger et hastevedtak umiddelbart! Klesbutikkene må selvfølgelig stilles til veggs. Vi må ha debatter i holmgang, redaksjon 21 m.m. Ottar må på banen. Kvinnegruppa i arbeiderpartiet... Nå etter at fylkeskommunen har mistet ansvaret for sykehusene må da dette være en oppgave for dem. Konsulenter i hver kommune... (distriktsarbeidsplasser).. Man trenger et kompetansenettverk, en prosjektgruppe og et hurtigarbeidende utvelgt underlagt en styringsgruppe. HER MÅ DET F** MEG GJØRES NOE FØR UNGDOMMEN GÅR TIL HELVETE!!!
Gjest Jente - 15 Skrevet 4. april 2011 #63 Skrevet 4. april 2011 Det er en stund siden jeg brukte sånne nå, men det var bare på kødd. Guttene gikk rundt og tulla og man lo og tøyset med det. Det va absolutt ingen som gjennomførte det eller tok det seriøst, ungdommer kan ha ganske sær humor. Så. Ser ikke at det har noen som helst positiv virkning å forby dette.
Gjest youlookslashy Skrevet 4. april 2011 #64 Skrevet 4. april 2011 Jeg husker jeg ikke visste hva de betydde (og det gjorde ikke noen av vennene mine heller) før mora mi sa det og røsket de fra meg... gud hvor ensom jeg ble når alle andre hadde og ikke jeg
Nanaluanna Skrevet 5. april 2011 #65 Skrevet 5. april 2011 Det er en stund siden jeg brukte sånne nå, men det var bare på kødd. Guttene gikk rundt og tulla og man lo og tøyset med det. Det va absolutt ingen som gjennomførte det eller tok det seriøst, ungdommer kan ha ganske sær humor. Så. Ser ikke at det har noen som helst positiv virkning å forby dette. Ser ikke noe som helst positivt i å dra opp en syv år gammel tråd og kommentere den som det er dagsaktuelle nyheter... Tror ikke de armbåndene er noe problem lenger 4
Benedicte22 Skrevet 8. april 2011 #66 Skrevet 8. april 2011 hahahha ler meg ihjel av denne tråden, jeg husker disse pulearmbåndene så sykt godt.
Gjest Heloise Skrevet 8. april 2011 #67 Skrevet 8. april 2011 Leste akkurat en artikkel i vg -nett om "Pulearmbånd" Må si at nå følte jeg meg gammel!! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=215269 Men synes jo at det er riktig å forby slike armbånd om det skaper uro i skolensituasjonen! Å herregud jeg trodde den teite "trenden" døde ut for 8 år siden...
Gjest Heloise Skrevet 8. april 2011 #68 Skrevet 8. april 2011 Ser ikke noe som helst positivt i å dra opp en syv år gammel tråd og kommentere den som det er dagsaktuelle nyheter... Tror ikke de armbåndene er noe problem lenger Og så er vi trøtt i trynet i natt ja.... Hei Heloise! Tror det er natta nå jeg!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #69 Skrevet 8. april 2011 Jeg bare lurer, er det konkuranse i bumping for tiden?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #70 Skrevet 2. februar 2014 Jeg husker disse ja. Det var en syk form for humor. Men skjønner ikke hvorfor folk reagerer så voldsomt på det egentlig? Anonymous poster hash: 8628d...22f
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #71 Skrevet 3. februar 2014 Jeg husker disse ja. Det var en syk form for humor. Men skjønner ikke hvorfor folk reagerer så voldsomt på det egentlig? Anonymous poster hash: 8628d...22f Ja det er snakk om symboleffekt. Spesielt symboleffekt som kan knyttes til sex er noe mange har mye engasjement i forhold til. For noen år siden kom det en mote hvor jenter viste magen i hverdagsklær. Det medførte mye oppstyr og noen rektorer forbød dette fordi det seksualisert jentene og gav assosiasjoner til horer. Men etterhvert lærte man at det ikke bare var horer som går slik og da ble det greit. Forresten det samme med bikinien. Men etterhvert kunne også konservative dydige jenter gå med bikini. Anonymous poster hash: d4126...059
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #73 Skrevet 3. februar 2014 Herregud, denne tråden er fra 2004! Plager det deg? I så fall les en annen tråd! Anonymous poster hash: d4126...059
loffen Skrevet 3. februar 2014 #74 Skrevet 3. februar 2014 Plager det deg? I så fall les en annen tråd! Anonymous poster hash: d4126...059 1
xfce123 Skrevet 3. februar 2014 #75 Skrevet 3. februar 2014 6 og 7 klasse var da folk for første gang begynte å kline og rote rundt med jenter.
maia_02 Skrevet 3. februar 2014 #76 Skrevet 3. februar 2014 Jeg driter i hva folk tror, jeg går med det fordi jeg synes det er fint, ikke fordi jeg vil si at jeg vil "pule" noen. Herregud!
Drizzt Skrevet 3. februar 2014 #77 Skrevet 3. februar 2014 Å, herregud. Begynnes det med seksuelle aktiviteter helt fra når man er 6 år gammel nå? Hva skjer med denne verden?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #78 Skrevet 3. februar 2014 6 og 7 klasse var da folk for første gang begynte å kline og rote rundt med jenter. Jenter? Jeg trodde det var gutter! Jenter var vel en del senere. Anonymous poster hash: d4126...059
Fandenivoldsk Skrevet 30. mai 2015 #79 Skrevet 30. mai 2015 Hahaha! Bruker virkelig ungdommer disse enda?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå