marigull Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 Leste akkurat en artikkel i vg -nett om "Pulearmbånd" Må si at nå følte jeg meg gammel!! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=215269 Men synes jo at det er riktig å forby slike armbånd om det skaper uro i skolensituasjonen!
Gjest Madam Felle Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 :o Minsten her ihuset har en god del slike armbånd. :o Har ikke hørt han si noe om slikt, men en kan jo aldri vite. Borte vekk var de. Ups
Glitterchick Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Syns det høres ut som litt mediaskapt foreldrehysteri, jeg. 3
*Kaisa* Skrevet 18. februar 2004 #4 Skrevet 18. februar 2004 Hvor kom ideen om dette fra? Begynner nok å bli gammel jeg også. Jeg ser ikke sammenhengen en gang :klø:
*Kaisa* Skrevet 18. februar 2004 #6 Skrevet 18. februar 2004 Kanskje jeg skulle kjøpe meg noen slike. Bare for å sprite opp hverdagen litt mener jeg. Sexlivet vårt kunne kanskje trenge litt "krydder". Er det noen som kan disse fargekodene?
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #9 Skrevet 18. februar 2004 Svart: Du må ha sex. Enten samleie eller munnsex. Oransje: Klining. Nakne pupper Gul: Samleie, tungekyss. Blå: Munnsex Rød: Kroppskontakt. Hvit: Vennskap Grønn: Gi en blomst. Rosa: Gi en klem. Godt å vite! Kilde: Barneskoleelever i 6. og 7. klasse ved en skole i Bergen.
aowi Skrevet 18. februar 2004 #10 Skrevet 18. februar 2004 :o :o Fytti pus :o Hadde fått skoleangst !!!!!!!
MarianneE Skrevet 18. februar 2004 #12 Skrevet 18. februar 2004 Da jeg gikk på barneskolen turde vi knapt kysse da. Sex viste vi nesten ikke hva var....
minniepus Skrevet 18. februar 2004 #13 Skrevet 18. februar 2004 Da jeg gikk på barneskolen turde vi knapt kysse da. Sex viste vi nesten ikke hva var.... :enig_animasjon:
Saga Skrevet 18. februar 2004 #14 Skrevet 18. februar 2004 Skal gå og kjøpe meg noen røde nå med en gang
~umulia~ Skrevet 18. februar 2004 #15 Skrevet 18. februar 2004 Hmm, mulig jeg er en smule treg. Men er det en meritt liste over hva man har gjort, eller utrykker det hva man vil gjøre, noen som vet? Skjønner overhodet ikke poenget med disse armbåndene jeg.
Isiselin Skrevet 18. februar 2004 #16 Skrevet 18. februar 2004 Tror det var sånn at hvis noen river av et av armbåndene dine må du gjøre det fargen står for på vedkommende som rev... eller noe sånt... Kan det stemme? Herregud! Hadde fått helt angst av det og vernet armbåndene mine med mitt liv!!!
~umulia~ Skrevet 18. februar 2004 #17 Skrevet 18. februar 2004 Huff da, så ekkelt, de er jo barn! (men å utstyre sambo med noen sånne hadde jo ikke vært så dumt (kun for hjemme bruk selvfølgelig).
karrie Skrevet 18. februar 2004 #18 Skrevet 18. februar 2004 Jeg ble temmelig overraska da jeg hørte om d her. Men på den annen side så tror jeg ikke barna legger så mye i d som foreldrene frykter..?? For barna er d vel mer er lek, og d er mer uskyldig enn d høres ut. Selvfølgelig synes jeg ikke at sex som tema skal inngå i barns leker, og det er forferdelig hvordan sexfokuseringa i samfunnet også har nådd de yngste. Men det er klart at barn i barneskolen vet hva sex er, og at de synes det er spennende. Poenget mitt er vel bare at selv om dette høres sjokkerende ut, så er det kanskje litt overdrevet?
Gjest Madden Skrevet 18. februar 2004 #19 Skrevet 18. februar 2004 :o Oppfinnsomhet har de iallefall! men jeg har inntrykk av at det til stadighet dukker opp slike farsotter..i en eller annen form! temaet fenger jo selvsagt hos ungdomsskoleelever, men at barneskoleelever skal engasjeres er nok å dra grensene litt langt i mine øyne!
Arwen Skrevet 18. februar 2004 #20 Skrevet 18. februar 2004 Vi hadde en mamma som kom til oss i butikke og spurte etter pulearmebånd, vi ante ikke hva det var. Først når jeg leste om det i avisene skjønte jeg hvorfor de kalte dem det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå