Gå til innhold

Eksen hans har klippet i stykker alle klærne mine ?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:hoho:

Fantastisk! Jeg DIGGER eksen til typen din! :tommelopp:

Endelig en hevn som er morsom og harmløs. Rett og slett fantastisk. Synd det ikke finnes flere som erlike emosjonelt engasjerte her i verden. Jøje meg og dæng for ei kul dame! :ler:

Åååh, like sjarmis som alltid, BM2. Lever du av å lage kvalm eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sandwich

Faen å stygge i kjeften mange av dere er. Jeg forstår godt TS blir hissig i noen poster her, mange av dere snakker jo bare piss. Hadde eksen til typen min klippet opp klærne mine, hadde jeg blitt rasende. TS har vel selv kontroll over forholdet sitt med kjæresten, og hvordan ting ligger an med tanke på utroskap.

Alle som spør om noe her inne, må tydeligvis tåle harmløs drittslenging fra dramakåte, ondskapsfulle megger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen å stygge i kjeften mange av dere er. Jeg forstår godt TS blir hissig i noen poster her, mange av dere snakker jo bare piss. Hadde eksen til typen min klippet opp klærne mine, hadde jeg blitt rasende. TS har vel selv kontroll over forholdet sitt med kjæresten, og hvordan ting ligger an med tanke på utroskap.

Alle som spør om noe her inne, må tydeligvis tåle harmløs drittslenging fra dramakåte, ondskapsfulle megger.

:Nikke:

Anonym poster: 4f17e3a5e5b78c2396e1c153cfe86556

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandwich

:Nikke:

Anonym poster: 4f17e3a5e5b78c2396e1c153cfe86556

Åh blæh på deg, skriveleif, my bad. Skulle stå samvittighetsløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke mer enn hva som er skrevet her. Men utifra det jeg leser, så er jeg overrasket over hvor lenge typen din har latt dette pågå.

Hadde det vært typen min, så ville han tatt avstand. Han ville meldt ifra og evt bedt om besøksforbud. Og reagert mer på ødelagte egendeler.

Håper det ordner seg, men å lage hevn blir for dumt. Da får du mer av denne sorten tror jeg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt sykt!

1) Hun har vært inne i leiligheten når kjæresten din eller faren hans var hjemme, men ingen av de har nevnte dette med et ord til deg? Dette til tross for at hun "brøytet seg vei" inn?

2) Hun har for vane å bryte seg inn i leiligheten, men noen anmeldelse har dere ikke gjort?

3) Tross innbrudd og at hun presset seg inn i leiligheten så husker ikke kjæresten din om hun har vært der?

4) Dette har pågått i flere år uten at kjæresten din er mann nok til å sette en stopper for det?

5) Faren til kjæresten din var tilstede når hun klippet opp en bærepose med klær uten å reagere på det? Om hun har klippet de så er det vel kjæresten din som har lagt de i en pose. Virker rart at hun skal klippe istykker masse klær, for så å rydde de fint opp i en pose.

Her er hva jeg tror:

Kjæresten din og henne har holdt på hele veien. Du sier jo selv at hun har vært i leiligheten, og mitt tips er at hun er invitert til leiligheten av kjæresten din. Han unngår helt klart å svare på ting, og høres neste ut som om at han dikter opp ting om hvor syk hun er osv slik at du skal få inntrykk av at de ikke holder på og at han hater henne.

Nei, få opp øynene dine. Be typen din ryke og reise og finn deg en skikkelig mann!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser hva dere skriver at de to har et forhold osv. Men jeg har valgt å stole på han. Jeg kjenner min mann og han ville aldri gjort noe slik. Spes ikke med en så gal kvinne som henne. Og tro meg, jeg vet hun er gal, jeg har hørt dem på tlf, hun har ringt meg osv. Jeg ser hva hun har gjort med han. Han ville aldri i sitt liv holdt på med et så galt kvinnemenneske. Forresten så er han på grensa til å være rasist og ser virkelig ikke noe i utenlandske damer.

Men jeg vet han lyver til meg hva hun gjør, sier osv. Men han gjør det ikke for han fortsatt vil være sammen med henne. Da burde han vel gjøre det slutt med meg for å være sammen med henne da? Er vel ikke vanskeligere enn som så?

Nei, jeg ble jo enda mer usikker og gal av denne tråden. Så jeg "logger" meg ut.

Takk for alle tips og antagelser. Jeg tror det er bedre jeg tar dette selv som kjenner til hele historien og føler på situasjonen.

Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jentehumor

Kanskje det er en form for religion å terrorisere, og stalke sin spirituelle utkårede? :fnise: Eller siden hun nesten ikke kan norsk, så er det slik hun ble oppdratt for å hilse på nye folk! hehehe...

Lykke til TS, er virkelig plagsomt det der.

Og det er faktisk (og nå er jeg ikke rasistisk eller noe i den duren), så hører jeg at det er ganske mange utlendinger som gjør som dette, har lettere for å ty til vold osv osv. Gjøre noe fysisk, enn vi nordmenn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amazing

Kanskje det er en form for religion å terrorisere, og stalke sin spirituelle utkårede? :fnise: Eller siden hun nesten ikke kan norsk, så er det slik hun ble oppdratt for å hilse på nye folk! hehehe...

Lykke til TS, er virkelig plagsomt det der.

Og det er faktisk (og nå er jeg ikke rasistisk eller noe i den duren), så hører jeg at det er ganske mange utlendinger som gjør som dette, har lettere for å ty til vold osv osv. Gjøre noe fysisk, enn vi nordmenn. :)

Å heeerregud...

Lykke til TS! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...