Gå til innhold

Eksen hans har klippet i stykker alle klærne mine ?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta

Nei ikke helt, bare for å få henne til å skjønne alvoret. Tidligere har verken jeg eller han gjort noe med det. Bare oversett henne, men nå er det faen meg nok!

Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e

Jeg ville konfrontert typen med det først. Hva om de to har et forhold? Hvem fremstår som gal da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville konfrontert typen med det først. Hva om de to har et forhold? Hvem fremstår som gal da?

Å du aner ikke hvor mange ganger vi har pratet om den kjerringa der. Tror det er konfrontert nok. Og jeg vet at de ikke har et forhold. Pga en del ting.

Men får nå se hvordan hun responderer på den meld da :)

Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke helt, bare for å få henne til å skjønne alvoret. Tidligere har verken jeg eller han gjort noe med det. Bare oversett henne, men nå er det faen meg nok!

Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e

Tror du gir henne akkurat det hun ønsker seg, oppmerksomhet. Så får du og hun masse baluba. Hadde satset på en stillere helg. Iskald oppmerksomhet mot ham! Total ignorering av henne. <br /><br /> Anonym poster: 49952b4e402402812e0e1bf1f2f4e0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mulig de har hatt sex bak min rygg, selv om vi har pratet om dette så mange ganger.

Og ja hun har fått noe av han, i form av praktiske ting. Han har hjulpet henne selv om hun har vært jævlig med han.

Spiller ingen rolle, hun skal få et helvete om det er det hun vil.

Når det gjelder han så får han gjøre som han vil, om han lyver til meg orker jeg ikke være sammen med han mer. Og da har hun fått det som hun ville.

Forresten så har de egentlig vært sammen, og det er 5 år siden de i det hele tatt har hatt noe kontakt. Så helvete begynte etter han traff meg. Hun tålte ikke det tydligen.

Må være fælt å være så stygg inni seg. Og utenpå også, hun ser ut som en burugle.

Vet du hva som er virkelig irriterende i hele denne situasjonen- er at eg fikk en mistanke at typen din har åpenbart ikke harde nok baller for å beskytte deg og deres forhold. Og i tillegg hvis du sier at han hjulpet hun med noe,ikke overaskende at hun gir ikke slip. Hun sitter godt på naken hans og rister med beina.

Først og fremst ta en prat med fyren, for hvis han gidder ikke gjøre noe med det,bare vurder på nytt om han er egentlig den rette mann for deg. Og ikke send til hun bilder av dine ødelagte klær! For det er nemlig det x vil..hun vil ha din reaksjon. Du kan seff lage et helvete for hun og starte en krig men trust me nå er det bare kjæresten din som kan fikse dette. Anmelde til politiet er et godt råd. Skulle gjort det jeg og :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her hørtes bare heelt merkelig ut. At faren kan ha sluppet henne inn? Er det normalt å slippe inn eksen til barna sine? Og hva skulle hun der å gjøre? Hvordan vet du at det er henne? Spørs nok om jeg ikke hadde byttet lås og latt vinduene være igjen hvis eksen min hadde for vane å bryte seg inn.

Og at typen din er så likegyldig? Her er det noe alvorlig som skurrer. Både du og typen din virker jo like likgyldige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG tror at din kjære antakeligvis har invitert sin ex hjem til seg ved flere anledninger, og at de har et forhold. Kanskje hun har overnattet der og vært alene der på dagtid imens han har vært på jobb. Da har hun hatt masse tid til å samle sammen klærne dine og klippe dem opp. Markere territoriet sitt litt.

:rope: VÅKN OPP JENTE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så sinna på eksen til kjæresten din når det er han som oppfører seg som en IDIOT mot deg. Det er vel hans oppgave å få slutt på maset hennes, hans oppgave å anmelde henne for innbrudd og hans oppgave å få henne til å innse at det er slutt.

Herregud, er han hjernedød eller?? Noe er alvorlig ikke normalt her.

Og hvis faren har sluppet henne inn, har han stått og sett på hun klippet i stykker klærne da eller? Eller satt han på kjøkkenet og leste avisa?

Nei skjerp deg og sett i gang hjernecellene. Det er noe som skurrer seriøst med kjæresten din synes jeg da..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er sikker på at det var henne, anmeld :) Da skjønner hun vel at du ikke finner deg i faenskapen hennes.

Enig i denne jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG tror at din kjære antakeligvis har invitert sin ex hjem til seg ved flere anledninger, og at de har et forhold. Kanskje hun har overnattet der og vært alene der på dagtid imens han har vært på jobb. Da har hun hatt masse tid til å samle sammen klærne dine og klippe dem opp. Markere territoriet sitt litt.

:rope: VÅKN OPP JENTE!!

Henger meg på den her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det denne gjengen fikk ut av at denne galne kjerringa som har plagd oss i to år nå, og plagd han i rundt 6 år, er at han puler henne???

Mhm, mon tro om jeg kanskje hadde merket det da eller?

Jaja, jeg har sagt til han at jeg tar saken i egne hender. Jeg har pratet med hans far og sendt bildene til henne med et krav om erstatning. Ellers melder jeg henne, hun gir seff ikke lyd fra seg.

Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG tror at din kjære antakeligvis har invitert sin ex hjem til seg ved flere anledninger, og at de har et forhold. Kanskje hun har overnattet der og vært alene der på dagtid imens han har vært på jobb. Da har hun hatt masse tid til å samle sammen klærne dine og klippe dem opp. Markere territoriet sitt litt.

:rope: VÅKN OPP JENTE!!

Ja selvfølgelig har han det, spes siden jeg ofte er der. Og kommer og går som jeg vil. Jobber i nærheten og går ofte hjem til han på lunch.

Såklart han tar den risken at hun er der når han vet at jeg ofte går innom.

Og såklart har hun overnattet der en dag og jeg en annen dag.

Fyren jobber 14 timer hver fuckings dag, han har sikkert både tid og energi til et dobbelforhold. Spes med ei gal kjerring som såvidt snakker norsk som kun sier kuk, fitte og hater deg til han.

Og som han faktisk aldri har vært sammen med, men tenkte det var lettere for dere å kalle det eks, enn en han engang kjente, hjalp og sikkert pulte en gang og to. Noe jeg faktisk ikke vet noe om.

Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener å huske deg/dere fra en post for lenge siden. Brev i postkasser hos dere og far, du skulle også da få henne ut av landet. Nå er hun inne i leiligheten, er ingen x og etter hva jeg kan huske fremstilte du henne som gal da og.

Pussig at det går "bakover" med de to og at hun har sluppet inn lengre enn postkassen ett trekvart år eller så etterpå. <br /><br /> Anonym poster: 49952b4e402402812e0e1bf1f2f4e0d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske deg/dere fra en post for lenge siden. Brev i postkasser hos dere og far, du skulle også da få henne ut av landet. Nå er hun inne i leiligheten, er ingen x og etter hva jeg kan huske fremstilte du henne som gal da og.

Pussig at det går "bakover" med de to og at hun har sluppet inn lengre enn postkassen ett trekvart år eller så etterpå. <br /><br /> Anonym poster: 49952b4e402402812e0e1bf1f2f4e0d9

Nei det er nok ikke samme historien nei, ingen brev i postkassen her. Og har vel aldri postet noe om situasjonen heller. Jeg har ikke vært så forbanna på henne før nå igrunn. Har gitt litt faen. Aldri tenkt på å få henne ut av landet heller, det hadde jeg nok hatt problemer med tror jeg...

Men vis meg gjerne denne posten, godt å se at det finnes flere som sliter med galninger der ute ;)

Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke er hun norsk heller og har bodd på en ulovlig adresse i ganske mange år. Om det er det som skal til skal jeg få henne returnert til der hun hører hjemme. Så kan hun plage noen i hjemlandet sitt.

Tviler på at hun syns det er noe gøy.

Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e

Dette skriver du på side 2. Dårlig korttidshukommelse? Forrige post hadde akkurat samme komponenter. Gal utelandsk dame, tafatt fyr som ikke tok tak og utsendelses-hevntanken. Hvis du ikke husker to sider tilbake husker du vel ikke forrige post?

Jeg kommer ikke til å søke den opp for deg. Samma d. <br /><br /> Anonym poster: 49952b4e402402812e0e1bf1f2f4e0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det var veldig stygge klær så kanskje det var motepolitiet? De gjorde deg en tjeneste?

Anonym poster: 18e159871c1a4dd2d0d7d3e77aaf45d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skriver du på side 2. Dårlig korttidshukommelse? Forrige post hadde akkurat samme komponenter. Gal utelandsk dame, tafatt fyr som ikke tok tak og utsendelses-hevntanken. Hvis du ikke husker to sider tilbake husker du vel ikke forrige post?

Jeg kommer ikke til å søke den opp for deg. Samma d. <br /><br /> Anonym poster: 49952b4e402402812e0e1bf1f2f4e0d9

Jeg hadde vel huska om jeg hadde postet om dette før? Jeg har faktisk aldri postet noe her inne egentlig.

Samma det. Det er vel flere idioter som faktisk har prøvd å gjøre noe for utlendinger og bare fått helvete tilbake da? Han er nok ikke den eneste vil jeg tro.

Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amazing

Jeg hadde vel huska om jeg hadde postet om dette før? Jeg har faktisk aldri postet noe her inne egentlig.

Samma det. Det er vel flere idioter som faktisk har prøvd å gjøre noe for utlendinger og bare fått helvete tilbake da? Han er nok ikke den eneste vil jeg tro.

Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e

Hva har det med saken å gjøre at hun er utlending?

Du tror at bare fordi du er så ofte innom, at han ikke puler henne? Ikke hørt om ektepar som har vært gift i mange år og som har elskere nesten like lenge? Introduserer elskerne for barna og vennene osv. Jobber 14 timer... er du der og vet hvor han er til enhver tid?

Regner med at dere ikke er sammen 24/7, og det gir han plenty tid til å være utro! Med henne eller noen andre.

Selvfølgelig har hun vært hjemme hos han, siden hun klipte opp klærne dine. Og du er virkelig naiv om du tror at typen din er helt uskyldig og at han blir plaget av henne! Han tillater dette og liker det. De har en hemmelighet og hun ler seg nok halvt ihjel av at du tror på løgnene hans. Jeg vet ikke om de har et forhold, men de gjør nok mer enn du tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...