AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #1 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg var hjemme hos kjæresten min og skulle rydde og vaske litt for han mens han var på jobb. Jeg hadde noen klær der, men kunne ikke finne de igjen. Siden det var en stund siden tenkte jeg at jeg hadde tatt de med meg hjem. Kunne dog ikke finne de hjemme heller, men tenkte ikke mer på det. Når jeg holdt på å rydde fant jeg en pose jeg trodde var søppel, men oppi der lå alle klærne mine oppklippet og ødelagt. Jeg forstår virkelig ikke greia, og vil ikke hun skal slippe unna med dette, men jeg har heller ikke lyst å lage et helvete, for det vet jeg det blir. Han sier han ikke vet noe om det, han "husker" ikke. Ikke fått pratet skikkelig med han, er så sinna at jeg har ikke orket å tatt tlf. Hun her har lagt problemer for oss i to år nå, hun er steine gal og gir seg tydligvis ikke. Hvordan håndterer vi slike syke/psyke mennesker??? ARG!!! Anonym poster: db3f5c99a0b99c0d56bded3e09a4f5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 17. august 2012 #2 Del Skrevet 17. august 2012 Hvorfor er hun hjemme hos din kjæreste? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanderlust Skrevet 17. august 2012 #3 Del Skrevet 17. august 2012 Så det betyr da at eksen hans har vært hjemme hos han, for så å finne klærne dine og klippe dem i stykker? Hvorfor det, om hun lager så mye problemer? Skurrer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 17. august 2012 #4 Del Skrevet 17. august 2012 Hvordan vet du at det er hun som har klippet dem opp? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #5 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg lurer jo også på hvorfor hun har vært der, og hvordan i huleste hun har funnet de klærne. Jeg vet hun tidligere har brudd seg inn hos han for å være jævlig. Dette har trolig skjedd mens vi var på ferie i sommer. Hans far har da vært i leiligheten hans, mulig han som har sluppet henne inn. Hun har vel vært å lett etter han da, siden han ikke tok tlf når vi var ute å reiste? Jeg aner verken hvorfor eller hvordan. Jeg er bare mektig forbanna og syns ikke hun bør slippe unna med da. Da gjør hun det vel igjen. Er jo leit at jeg ikke kan ha klær liggende hos kjæresten min fordi da ødelegger hun dem? Noe skurrer ja, det kan du trygt si! Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #6 Del Skrevet 17. august 2012 Hvordan vet du at det er hun som har klippet dem opp? Hvem andre skulle det vært? :// Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiveLaughLove Skrevet 17. august 2012 #7 Del Skrevet 17. august 2012 Lurer på det samme som de andre her, hvordan vet du at det er hun som har klippet dem opp? Og hvis det er tilfelle - hva i huleste gjorde hun hjemme hos din kjæreste - spesielt hvis hun har laget problemer for dere i 2 år nå..Og kjæresten din har ikke fortalt deg at han har hatt henne på besøk og at hun tilfeldigvis klippet opp klæra dine..? Prøvde han å stoppe henne? Høres merkelig ut. Men hadde x-en til min kjæreste klippet i stykker mine klær, hadde jeg (som sikkert de fleste ville) blitt ganske så forbanna på henne. Og kanskje mer forbanna på min kjæreste for å ikke fortelle meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanderlust Skrevet 17. august 2012 #8 Del Skrevet 17. august 2012 Om du er sikker på at det var henne, anmeld Da skjønner hun vel at du ikke finner deg i faenskapen hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiveLaughLove Skrevet 17. august 2012 #9 Del Skrevet 17. august 2012 Om du er sikker på at det var henne, anmeld Da skjønner hun vel at du ikke finner deg i faenskapen hennes. Enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. august 2012 #10 Del Skrevet 17. august 2012 Det minste du kan forvente er vel at typen din forteller deg alt han vet, ikke bare sier han ikke husker :S Det syns jeg høres fryktelig merkelig ut... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #11 Del Skrevet 17. august 2012 Om du er sikker på at det var henne, anmeld Da skjønner hun vel at du ikke finner deg i faenskapen hennes. Jeg vurderte det, men hva vil politiet gjøre med det? Kan jo ikke bevise at det er henne. Men det kan ikke være noen andre. Dama er rasgal. Dette er ikke første gang hun gjør ugagn. Jeg har tatt bilder og vurderer å sende det til henne og kreve erstatning for klærne. Som sagt, jeg har ikke pratet skikkelig med han. Men det lille jeg har pratet med han aner jeg at han ikke snakker sant nei... Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 17. august 2012 #12 Del Skrevet 17. august 2012 Det kan være kjæresten din som har gjort det. X har kledd seg helt naken, og tatt på seg dine klær, og typen har blitt seksuelt spinnvill og klippet de rett av henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #13 Del Skrevet 17. august 2012 Det kan være kjæresten din som har gjort det. X har kledd seg helt naken, og tatt på seg dine klær, og typen har blitt seksuelt spinnvill og klippet de rett av henne. Javisst, det er akkurat slike ting han bruker å gjøre. Skikkelig typen til å gjøre det. Typisk han. Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 17. august 2012 #14 Del Skrevet 17. august 2012 Javisst, det er akkurat slike ting han bruker å gjøre. Skikkelig typen til å gjøre det. Typisk han. Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e Egentlig så tror jeg at min teori er feil. Menn klipper ikke av klær. De river. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #15 Del Skrevet 17. august 2012 Det at han sier han ikke husker om hun har vært i leiligheten hans betyr vel at hun har vært der et par ganger? ellers så hadde han vel brånektet på at han hadde sluppet henne inn. Dama er kanskje så gal fordi typen din lar henne! hadde han ville ha stoppet dette kunne han jo ha anmeldt henne tidligere. kanskje han egentlig liker oppmerksomheten. Anonym poster: fe0396d0eb68022dfad8ed8797707822 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanderlust Skrevet 17. august 2012 #16 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg vurderte det, men hva vil politiet gjøre med det? Kan jo ikke bevise at det er henne. Men det kan ikke være noen andre. Dama er rasgal. Dette er ikke første gang hun gjør ugagn. Jeg har tatt bilder og vurderer å sende det til henne og kreve erstatning for klærne. Som sagt, jeg har ikke pratet skikkelig med han. Men det lille jeg har pratet med han aner jeg at han ikke snakker sant nei... Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e Trolig kan ikke politiet gjøre noe særlig, men da innser hun kanskje alvoret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetfrombergen Skrevet 17. august 2012 #17 Del Skrevet 17. august 2012 1.Hvorfor i hele verden x har tilgang til leiligheten?! 2. Hvis hun plager dere så synes eg at typen din bør vare mann nok til å sette hun på plass... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #18 Del Skrevet 17. august 2012 1.Hvorfor i hele verden x har tilgang til leiligheten?! 2. Hvis hun plager dere så synes eg at typen din bør vare mann nok til å sette hun på plass... Enten så har hun brøte seg inn på en eller annen måte, gått gjennom et vindu eller noe. Eller så har hans far sluppet henne inn. Eller så har kjæresten min sluppet henne inn. hun har vel brøte seg vei inn for å sjekke om jeg var der eller noe. Han har vel prøvd sitt beste, men hun gir seg jo ikke. Dama er så gal som det går ann å bli. Nå lurer jeg på å sende henne bildet av de ødelagte klærna eller skal jeg la være? Anonym poster: f949a03113492364c46bdbac2e6d914e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 17. august 2012 #19 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Lurer på det samme som de andre her, hvordan vet du at det er hun som har klippet dem opp? Og hvis det er tilfelle - hva i huleste gjorde hun hjemme hos din kjæreste - spesielt hvis hun har laget problemer for dere i 2 år nå..Og kjæresten din har ikke fortalt deg at han har hatt henne på besøk og at hun tilfeldigvis klippet opp klæra dine..? Prøvde han å stoppe henne? Høres merkelig ut. Men hadde x-en til min kjæreste klippet i stykker mine klær, hadde jeg (som sikkert de fleste ville) blitt ganske så forbanna på henne. Og kanskje mer forbanna på min kjæreste for å ikke fortelle meg det. Hvorfor i all verden skulle typen hennes ha klippet sund klærne? Er vel mer sannsynlig at det er eksen? Og det kunne nå vært hun brøt seg inn da han ikke var hjemme? Men skurrer litt for meg også. TS høres ikke ut som typen din brydde seg noe særlig? er ikke han forbanna? det burde han vel være. Endret 17. august 2012 av BettyBoop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 17. august 2012 #20 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg synes det er rart at samboeren din sier at han ikke husker, og det at faren til samboeren din kan ha sluppet henne inn. Hvorfor kan han finne på å gjøre noe sånt? Det er vel ikke vanlig å bare slippe inn folk på denne måten, og ihvertfall ikke en ekskjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå