Gjest Booker Skrevet 14. mars 2015 #3161 Del Skrevet 14. mars 2015 (endret) Den der rosa Ganni-kåpa som 'alle' har gått med den siste tiden. Altså, det ser jo unektelig ut som en BADEKÅPE??? Det er hvertfall det jeg tenker hver gang jeg ser noen med den på.. "Du hadde det SÅ travelt på vei ut av dusjen i dag tidlig at du kun rakk å ta på deg badekåpa før du løp ut døra, ja".. Denne? Endret 14. mars 2015 av Booker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 14. mars 2015 #3162 Del Skrevet 14. mars 2015 ^ Ja den gjør faktisk det når du sier det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 14. mars 2015 #3163 Del Skrevet 14. mars 2015 Denne? De der, ja! Glemte helt å legge ved bilde - takk! ..Er jeg den eneste som synes det ser ut som badekåper? Den hvite/kremfargede var om mulig hakket mer badekåpe enn den rosa.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. mars 2015 #3164 Del Skrevet 14. mars 2015 Synes ikke den var stygg, men jeg skal være enig i at det var en viss likhet med badekåpe ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerspinnn Skrevet 16. mars 2015 #3165 Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Fint å se at det er flere som stusser over hvorfor Kim Kardashian blir ansett for å være et moteikon. Jeg mener... (Er det en sint katt hun har foran der?) Endret 16. mars 2015 av sukkerspinnn 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3166 Del Skrevet 16. mars 2015 Fint å se at det er flere som stusser over hvorfor Kim Kardashian blir ansett for å være et moteikon. Blir hun det? Trodde hun bare ble ansett som fotoverdig fordi hun kler seg så spesielt. Ikke fordi noen mener det er pent..?Anonymous poster hash: e53d8...954 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerspinnn Skrevet 16. mars 2015 #3167 Del Skrevet 16. mars 2015 Blir hun det? Trodde hun bare ble ansett som fotoverdig fordi hun kler seg så spesielt. Ikke fordi noen mener det er pent..? Håper du har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 16. mars 2015 #3168 Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Ooops, feil tråd. Endret 16. mars 2015 av Booker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3169 Del Skrevet 18. mars 2015 https://www.desigual.com/en_NL/mobility#detail/50V2LA8/color/2000 Jeg vet ikke hvor man skal feste blikket... Syns den var skikkelig kul jeg, veldig 60-talls! Ser for meg Gina i Heartbeat Anonymous poster hash: a0b83...dd2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3170 Del Skrevet 18. mars 2015 Fint å se at det er flere som stusser over hvorfor Kim Kardashian blir ansett for å være et moteikon. Jeg mener... (Er det en sint katt hun har foran der?) Ser jo hele rumpa og rumpesprekken gjennom det skjørtet :OAnonymous poster hash: c815b...07d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 18. mars 2015 #3171 Del Skrevet 18. mars 2015 Ser jo hele rumpa og rumpesprekken gjennom det skjørtet :OAnonymous poster hash: c815b...07d Smakløst antrekk var det i hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 18. mars 2015 #3172 Del Skrevet 18. mars 2015 Syns den var skikkelig kul jeg, veldig 60-talls! Ser for meg Gina i Heartbeat Anonymous poster hash: a0b83...dd2 Det bildet der er det bilde som kjolen var finest på Det som gjlr kjolen stygg for meg er at det blir for mange mønstere som tilsammen gir en illusjon om en rar kroppsfasong 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3173 Del Skrevet 18. mars 2015 Det bildet der er det bilde som kjolen var finest på Det som gjlr kjolen stygg for meg er at det blir for mange mønstere som tilsammen gir en illusjon om en rar kroppsfasong Nja, har sett flere bilder i de forskjellige nettbutikker, og synes da kjolen alltid ser lik ut. Men vet jeg kan bli påvirket av modellen - negativt. Ikke alle som bærer klærne så fint. Men ikke enig ang. kroppsform, jeg tror jo ikke hun er blomsterforma? Psykedeliske mønstre var jo det aller hotteste da, og det der er en forsiktig versjon Men smaken er som baken, takk og pris! Ikke noe er verre enn å se en fjortisgjeng uten personlighet på byen (les: helt like klær, veske og hår). Jeg tror det er det verste jeg ser uansett, men må si meg enig i de badekåpe-jakkene! Dessuten blir så mange firkanta/mandige i de. Bik Bok solgte noen lignende uten belte, de var enda verre!Anonymous poster hash: a0b83...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3174 Del Skrevet 18. mars 2015 Sorte jeans med svære, opprevne hull på begge knærne. Anonymous poster hash: 48ab7...d19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 18. mars 2015 #3175 Del Skrevet 18. mars 2015 De der, ja! Glemte helt å legge ved bilde - takk! ..Er jeg den eneste som synes det ser ut som badekåper? Den hvite/kremfargede var om mulig hakket mer badekåpe enn den rosa.. Stygge. Ser ut som morgenkåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 18. mars 2015 #3176 Del Skrevet 18. mars 2015 Fint å se at det er flere som stusser over hvorfor Kim Kardashian blir ansett for å være et moteikon. Jeg mener... (Er det en sint katt hun har foran der?) Sint katt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mars 2015 #3177 Del Skrevet 22. mars 2015 Hvorfor er disse bleiebuksene så fryktelig populære egentlig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 22. mars 2015 #3178 Del Skrevet 22. mars 2015 $_12.JPG Hvorfor er disse bleiebuksene så fryktelig populære egentlig??? De er sikkert behagelige. Går ikke med dem selv, så bare gjetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #3179 Del Skrevet 22. mars 2015 Dette er ikke et plagg, men mer en kombinasjon av to plagg som kan være fine hver for seg. Sånn nesten fotsid cardigan med kort (enten denim eller skinn) jakke over. Det ser så merkelig ut når man har på seg begge deler. Jeg var i byen igår og telte sikkert 20 personer i løpet av kort tid som gikk med det. Skjønner meg rett og slett ikke på trenden. Anonymous poster hash: 3e98b...41f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mars 2015 #3180 Del Skrevet 22. mars 2015 Det mest interessante er at den typen scorer høyt på 'in'-listen for våren og sommeren. Her er et annet eksemplar av arten: - det er litt 'annerledes'. Vi får se om noen tør bytte ut skinnyjeansene med noe slikt. Hvorfor ikke bare dra'n helt ut...? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå