Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest New_Girl

En t-skjorte med påskriften "good boys og to heaven. Bad boys go to Pattaya". Hjalp ikke at mannen som bar den faktisk hadde en ung thailandsk kvinne på armen...

Og Kim Kardashians antrekk på MTV Music Awards. Kjolen fikk henne til å se veldig lav og firkantet ut.

Endret av New_Girl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satt og ventet på t-banen i sta etter forelesning, da jeg plutselig ble oppmerksom på damen ved siden av meg. Hun hadde på seg svart treningstights med hvite bokstaver oppover langs det ene benet, med.... wait for it.... brune knelange støvletter til!

Hvem faen kombinerer treningstights og skyhøye støvletter? :fnise:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann i dress, med treningssokker og kvinne(?)sandaler med sølvspenne. Berre lekkert!

Tok du bilde av han uten at han var klar over det?

Blir helt sjokka over hvor mange som gjør det, og legger ut på insta, face osv.. Fysj...

Anonymous poster hash: cc8bb...6de

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du bilde av han uten at han var klar over det?

Blir helt sjokka over hvor mange som gjør det, og legger ut på insta, face osv.. Fysj...

Anonymous poster hash: cc8bb...6de

Ser ikke problemet når man ikke kan gjenkjenne han og man ikke har med ansikt osv. Er man ute i det offentlige rom blir man fort med på bilder, tv osv. Sålenge man er sensurert så er det ikke noe galt i det spør du meg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så en eldre herremann med en svart t-skjorte og skriften "Hey sugar. Up for a challange?". Det var egentlig ganske ekkelt

Anonymous poster hash: 1e3b2...8ee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og ventet på t-banen i sta etter forelesning, da jeg plutselig ble oppmerksom på damen ved siden av meg. Hun hadde på seg svart treningstights med hvite bokstaver oppover langs det ene benet, med.... wait for it.... brune knelange støvletter til!

Hvem faen kombinerer treningstights og skyhøye støvletter? :fnise:

Jeg så en (også etter forelesning) med treningstights og skjorte og blazer...

Og en med treningstights og peplumtopp.

Anonymous poster hash: 860ea...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...