Yme Skrevet 16. juli 2014 #2781 Del Skrevet 16. juli 2014 Jeg syns at alle slags gjennomsiktige klær er skikkelig stygge. Man ser undertøy og merkelapper gjennom, og det er bare generelt veldig grusomt... I dag så jeg en dame som kjørte den stilen der. Kombinert med syrevaska jeans, og hud som har vært solbrent i 60 år, er det absolutt et av de styggeste antrekkene jeg noen sinne har sett. Det er stygt nok på unge, flotte damer, men på den dvaske, antikke kroppen der, blei det rett og slett bare for mye for meg, så jeg trengte å dele det med noen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 16. juli 2014 #2782 Del Skrevet 16. juli 2014 Ser dere en annen kjole enn meg? Kjolen jeg ser ville jeg ikke kjøpe, men den er da lag på lag med tynt rosa stoff, ikke fleece og ikke labbetuss... Fleece er laget av polyester, det samme stoffet som kjolen er laget av. Altså, den dyre kjolen er laget av samme av samme stoff som en fleecejakke, selv om fleece har et annet utseende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 16. juli 2014 #2783 Del Skrevet 16. juli 2014 Fleece er laget av polyester, det samme stoffet som kjolen er laget av. Altså, den dyre kjolen er laget av samme av samme stoff som en fleecejakke, selv om fleece har et annet utseende. Det er jo mange klær som er laget av polyester. Enig i at den kjolen ikke var spesielt fin, men det er fordi den ser veldig uflatterende ut (vil få en til å se mye større og formløs ut), ikke på grunn av stoffet den er laget av. Merkelig å henge seg opp i det... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunity Skrevet 16. juli 2014 #2784 Del Skrevet 16. juli 2014 Så en gutt på trening en dag med denne tightsen.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 16. juli 2014 #2785 Del Skrevet 16. juli 2014 Di derre lange,tynne gjennomsiktige og som oftest svarte kåpene eller hva det er som flagrer i vinden. Vet ikke hva det heter. Så mange med det ifjor sommer og har sett en del i år og. Tenker bare at det er stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 16. juli 2014 #2786 Del Skrevet 16. juli 2014 Det er jo mange klær som er laget av polyester. Enig i at den kjolen ikke var spesielt fin, men det er fordi den ser veldig uflatterende ut (vil få en til å se mye større og formløs ut), ikke på grunn av stoffet den er laget av. Merkelig å henge seg opp i det... Ingen som leser det jeg skriver her? :klø: Som jeg skrev i det andre innlegget mitt så synes jeg det er rart at noen vil betale over 1000 kr for et plagg i polyester. I utgangspunktet kostet jo kjolen 2400 kr, men det er kanskje bare jeg som synes at det er litt dryg pris på noe som er laget av polyester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 17. juli 2014 #2787 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Di derre lange,tynne gjennomsiktige og som oftest svarte kåpene eller hva det er som flagrer i vinden. Vet ikke hva det heter. Så mange med det ifjor sommer og har sett en del i år og. Tenker bare at det er stygt. Disse cardiganene? Endret 19. juli 2014 av pippip 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 17. juli 2014 #2788 Del Skrevet 17. juli 2014 Jeg syns at alle slags gjennomsiktige klær er skikkelig stygge. Man ser undertøy og merkelapper gjennom, og det er bare generelt veldig grusomt... I dag så jeg en dame som kjørte den stilen der. Kombinert med syrevaska jeans, og hud som har vært solbrent i 60 år, er det absolutt et av de styggeste antrekkene jeg noen sinne har sett. Det er stygt nok på unge, flotte damer, men på den dvaske, antikke kroppen der, blei det rett og slett bare for mye for meg, så jeg trengte å dele det med noen Jeg så det i dag på ei 50 år gammel dame med stor bilring! Var heeeeelt forjævelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 17. juli 2014 #2789 Del Skrevet 17. juli 2014 http://media.tumblr.com/tumblr_m9gyoj9MK21qzy8r9.jpg Æsj og æsj! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 17. juli 2014 #2790 Del Skrevet 17. juli 2014 Dise cardiganene?Ja! Veldig sjeldent at de er fine, spesielt hvis man går med en jakke over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 17. juli 2014 #2791 Del Skrevet 17. juli 2014 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 17. juli 2014 #2792 Del Skrevet 17. juli 2014 Jeg fikk assosiasjoner til en sånn en: 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 19. juli 2014 #2793 Del Skrevet 19. juli 2014 http://www.hm.com/no/product/25075?article=25075-A#shopOrigin=SA Huff..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 20. juli 2014 #2794 Del Skrevet 20. juli 2014 Ja! Veldig sjeldent at de er fine, spesielt hvis man går med en jakke over. Lurer på hva folk tenker når de tar på seg lang cardigan/skjorte og kort jakke over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #2795 Del Skrevet 21. juli 2014 Hva i helvete?!???!?! Anonymous poster hash: 27910...8bd 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 21. juli 2014 #2796 Del Skrevet 21. juli 2014 Hva i helvete?!???!?! Anonymous poster hash: 27910...8bd Hahahahahahahaha! Herregud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 21. juli 2014 #2797 Del Skrevet 21. juli 2014 Hva i helvete?!???!?! Anonymous poster hash: 27910...8bd Hahah! Jeg tror den er ment som en protest mot puppehysteriet da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #2798 Del Skrevet 21. juli 2014 Lurer veldig på om alle disse fjortisungene som reker rundt med OBEY-klær har i det hele tatt hørt om André Roussimoff.. Anonymous poster hash: 8432c...114 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geit Skrevet 22. juli 2014 #2799 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Den stygge polyesterbuksa fra KappAhl har fått en bror- shortsen! Jeg holder fortsatt en knapp på buksa som styggest, men shortsen var sannelig ikke noe å henge på juletreet den heller. Endret 23. juli 2014 av Geit 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 22. juli 2014 #2800 Del Skrevet 22. juli 2014 Lurer på hva folk tenker når de tar på seg lang cardigan/skjorte og kort jakke over. De gir vel blanke, og det burde flere gjøre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå