Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Jeg syns at alle slags gjennomsiktige klær er skikkelig stygge. Man ser undertøy og merkelapper gjennom, og det er bare generelt veldig grusomt... I dag så jeg en dame som kjørte den stilen der. Kombinert med syrevaska jeans, og hud som har vært solbrent i 60 år, er det absolutt et av de styggeste antrekkene jeg noen sinne har sett.

Det er stygt nok på unge, flotte damer, men på den dvaske, antikke kroppen der, blei det rett og slett bare for mye for meg, så jeg trengte å dele det med noen :ler:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser dere en annen kjole enn meg? Kjolen jeg ser ville jeg ikke kjøpe, men den er da lag på lag med tynt rosa stoff, ikke fleece og ikke labbetuss...

Fleece er laget av polyester, det samme stoffet som kjolen er laget av. Altså, den dyre kjolen er laget av samme av samme stoff som en fleecejakke, selv om fleece har et annet utseende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Fleece er laget av polyester, det samme stoffet som kjolen er laget av. Altså, den dyre kjolen er laget av samme av samme stoff som en fleecejakke, selv om fleece har et annet utseende.

Det er jo mange klær som er laget av polyester. Enig i at den kjolen ikke var spesielt fin, men det er fordi den ser veldig uflatterende ut (vil få en til å se mye større og formløs ut), ikke på grunn av stoffet den er laget av. Merkelig å henge seg opp i det...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di derre lange,tynne gjennomsiktige og som oftest svarte kåpene eller hva det er som flagrer i vinden. Vet ikke hva det heter.

Så mange med det ifjor sommer og har sett en del i år og. Tenker bare at det er stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange klær som er laget av polyester. Enig i at den kjolen ikke var spesielt fin, men det er fordi den ser veldig uflatterende ut (vil få en til å se mye større og formløs ut), ikke på grunn av stoffet den er laget av. Merkelig å henge seg opp i det...

Ingen som leser det jeg skriver her? :klø: Som jeg skrev i det andre innlegget mitt så synes jeg det er rart at noen vil betale over 1000 kr for et plagg i polyester. I utgangspunktet kostet jo kjolen 2400 kr, men det er kanskje bare jeg som synes at det er litt dryg pris på noe som er laget av polyester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Di derre lange,tynne gjennomsiktige og som oftest svarte kåpene eller hva det er som flagrer i vinden. Vet ikke hva det heter.

Så mange med det ifjor sommer og har sett en del i år og. Tenker bare at det er stygt.

Disse cardiganene?

tiger-jeans-zion-cardigan-black.jpg

Endret av pippip
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Booker

Jeg syns at alle slags gjennomsiktige klær er skikkelig stygge. Man ser undertøy og merkelapper gjennom, og det er bare generelt veldig grusomt... I dag så jeg en dame som kjørte den stilen der. Kombinert med syrevaska jeans, og hud som har vært solbrent i 60 år, er det absolutt et av de styggeste antrekkene jeg noen sinne har sett.

Det er stygt nok på unge, flotte damer, men på den dvaske, antikke kroppen der, blei det rett og slett bare for mye for meg, så jeg trengte å dele det med noen :ler:

Jeg så det i dag på ei 50 år gammel dame med stor bilring! Var heeeeelt forjævelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dise cardiganene?

tiger-jeans-zion-cardigan-black.jpg

Ja! Veldig sjeldent at de er fine, spesielt hvis man går med en jakke over.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Veldig sjeldent at de er fine, spesielt hvis man går med en jakke over.

Lurer på hva folk tenker når de tar på seg lang cardigan/skjorte og kort jakke over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i helvete?!???!?!

1.jpg

Anonymous poster hash: 27910...8bd

Hahahahahahahaha! Herregud.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i helvete?!???!?!

1.jpg

Anonymous poster hash: 27910...8bd

Hahah!

Jeg tror den er ment som en protest mot puppehysteriet da :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurer veldig på om alle disse fjortisungene som reker rundt med OBEY-klær har i det hele tatt hørt om André Roussimoff..

Anonymous poster hash: 8432c...114
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stygge polyesterbuksa fra KappAhl har fått en bror- shortsen!

639260_F_02.png

Jeg holder fortsatt en knapp på buksa som styggest, men shortsen var sannelig ikke noe å henge på juletreet den heller.

Endret av Geit
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva folk tenker når de tar på seg lang cardigan/skjorte og kort jakke over.

De gir vel blanke, og det burde flere gjøre :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...